Köle-Volume_1

2.4K 173 45
                                    

Canlar ciğerler şimdi ben köle kısmını 5 part yapacağım bu ilk part.Size keyifli okumalağğr...

"Öncelikle söyle o piç kankana benim kankimden özür dileyecek."dedim karşımda umutsuzca iddayı kaybetmiş oturan şu çocuğa.

"Piç Kankam?" dedi tek kaşını kaldırarak.

"En piçi hemde.Ben anlamam oğlum fikir senden çıktı kaybettin.Yani ne yap ne et özür dilemesini sağla" dedim.Kararlıyım bu konuda çünkü kankimi depresyondan çıkartmam şart.

Kız evde dondurmadan başını kaldırmayınca bende şu çocuğu kafenin birine çağırıp yapması gerekenleri söylüyordüm.

"Ne gerek var forvet odunun tekidir hayatta özür dilemez kankinden." dedi.

"Ya kırılmış kızcağaz bir özür dilese ölmez herhalde.Vallahi hazarfen Ahmet Çelebi gibi uçarım onun üzerine lan!" dedim ancak son söylediğimi içimden söylemem lazımdı benim aq.

Dediğim gibi gülmeye başladı zaten hay çenemi tutamıyorum bir türlü aq.

"Kime uçuyorsun yine ahahaha" dedi yine şu meşhur piç smile atarak.

"Az daha gülersen parktaki gibi sana uçarım ama bu sefer 5 buçuk tur atmayız onun yerine şehri gezeriz." dedim.

Bakışlarla öldürmek mümkün olsaydı beni çoktan öldürmüştü bence şu çocuk.

Ama çocuk az rezil olmamıştı aq. 

"Herneyse denerim ama sanmam" dedi.

"Birde ikna et tekrar futbol öğretecek kankime forvet bozuntusu" dedim bilmişçe.

"O kadar olurmu bilemem artık"dedi bıkkınlıkla.

Bana tavır yapmayacaksın aga iddayı kaybettin sonuçlarına katlan banane.

"İyi o zaman ara forveti" dedim. Soran gözlerle baktığını görünce cevapladım.

"Şimdi.sen onu arayacaksın buraya gelecek ikna edeceksin ve hepberaber kankimin evine gideceğiz kankim ikimizi görmeyecek ama ben forvetin kankimden özür dileyip sana tekrar futbol ögretirim demesini göreceğim ahbap." dedim.

"Ne duruyorsun ara şu piçi"

———————————————————

Kankimin evinin önündeki çalılardan birine saklanmış  kapı zilini çalan forveti  izliyorduk.

Şu çocukla ikimizde kameraları almış kankimin kapıyı açmasını bekliyoruz. Ben kankimin suratında beliren ifadeyi.çekecektim şu çocuksa forvetin özür dileyişini.Dediğine göre forvet odunun teki olduğu için hiç özür dilediğini görmemiş fırsatı değerlendiriyor oda işte.

Ne yaptı ne etti bilmiyorum ama forveti ikna etmişti yanımdaki kameralı şahıs.

Tam o sırada kapı açıldı ve uyumaktan ve ağlamaktan gözleri şişmiş suratında çikolata ve dondurma izleri olan saçları kuş yuvasına dönmüş kankime döndüm ve kameranın kayıt tuşuna bastım.

"Sen hayal misin?" dedi kankim kapıda dikilen beyaz gömleği ve siyah kot pantolonuyla karşısında olan forvete.

Forvetse şaşkın ve pişmanlık akan gözleriyle bu haline hiç tanıklık etmemiş kankime bakıyordu.

O an sarılacak ve mutlu mesut yaşayacaklar sandım aq.

Ama forvet bütün odunluğuyla

"Hayır ama senin üzerinden tır falan mı geçti?" dedi.

Erkeklerin PiçlikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin