Korku Seansı

2.5K 177 44
                                    

Merhabalar sen bunu okuyan değerli kişi oku oku kankilerinede söyle onlarda gülsün asdfghkl

Neyse bölüme geçeyim

Sıradan bir okul günü ilk defa.Olaysız.

Garip.Ama iyi.

Kankimle Okul çıkışı birşeyler yapalım dedik.

Avm'ye gittik.

Tabi ben herzaman açım.Kankimde bundan bizzat şikayetçi genelde o salata yer bende "salak hamburger yesene"derim.

Oda "Ben senin gibi yiyip yiyip kilo almayanlardan değilim kızım"der ama günün sonunda ben yine ona hamburger yedirtirim.

Hamburger yerken kendimden geçerim ve karşımdakı tanıdık olmadıkça rahat yiyemem.

Sorun.

Karşımda Forvet+Şu çocuk varken ben yemeğimi nasıl yiyeceğim?

Evet baştan alalım.

Avm de koskoca avm'de oturacak yer yoktu ben aslında 'yere çökelim öyle yiyelim'dedim ama nafile. Kankim temizlik hastası hoş tamam dese bile bende bu kadarını yapamam.

Şu çocuk forvetin yanına geçti ve böylelikle 2 tane tam karşılarında bize bakan boş sandalye olmuş oldu.

Mecburen yanlarına gittik ama kaldık öyle kim kimin karşısına geçecek?Hıms Hıms

"Otursanıza kızım başka yer yok" bu öküz sesin sahibi forvet. Şu çocuk zaten oralı bile değil. Ben şimdi bunun karşısına oturursam kesin dalga geçer konuşmasından yemeğimi yiyemem aç kalırım düşüncesiyle Şu çocuğun karşısına oturmak için hamle yaptım.

Amaa.

Benimle birlikte kankimde oraya yöneldi.Birsüre birbirimize baktık onlarda bizi izliyor. İkimizde aynı anda tepsileri masaya koymaya çalıştık ama ben daha çabuk koydum ve ışık hızıyla oturdum.

Banane ben aç kalamam banane.

Tahminim üzere forvet kankimle dalga.geçiyor.yine.

"Kaçmıyor hamburger"

"Bi sus be salak"

"Hayır sanki 40 yıllık kıtlıktan çıkmışsın gibi"

Onlar böyle tartışırken ben hamburgerimi mideye indiriyordum.

"Kanka kalk gidelim ya"dedi kankim bana.

"Tabi tatlım hadi silahlarımızı çıkarıp iki kişinin kafasına dayayalım kalkın biz oturacağız diyelim.Manyak mısın kır dizini otur oturduğun yerde."dedim.

Napayım yani ben memnunum. Şu çocuk hiç konuşmuyor.Gerçi normaldede hiç konuşmaz bu yüzden anormal bir durum yok. Ben telefonda facede dolaşırken oda çevreye bakınıyor işte.

Yandakilerde kedi köpek gibi.Allah'tan ben orda değilim ben olsam çileden çıkmış bir halde buzlu kolayı forvetin kafayla çoktan buluşturmuştum.

Zaten bunu bildiğimden burdayım.

Ben hamburgerle patatesleri mideye indirmiş kolamı içerken şu çocukta konuşmaya başladı.

Ben niye şom ağızlıyım ki,çocuk ne güzel susuyordu.

"Yine sırtıma atlamayacaksın değil mi?"dedi

"Sende yine üstüme düşmeyeceksin değil mi?"dedim.

"Hayır"dedi.

"Hayır"dedim.

Erkeklerin PiçlikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin