Her okulda olan Piçlerden

14K 314 131
                                    

Bir yazarın çevrelerindeki piçleri anlatmaları ve onlarla ilgili anılarını okuyun ve öğrenin....

Merhabalar efenim bugun hikayemin ilk bölümünü okumaktasınız.

ilk hikayem, tecrübesizim ancak sizi güldürebilirsem bu yeterli olacaktır kankalar.

Şimdi şu bir gerçektir: Erkekler Piçtir. Güvenmeniz hayatınızın hatasıdır.Net.

Her okulda olan o tipi sizde bilirsiniz. Dünyanın merkezi benim,küçük dağları ben yarattım havası

olan o popüler piç.

Evet evet sizdede vardır ondan. Özelliklerine gelirsek ortak özellikleri Hafif yakışıklıdır okulun takımındadır -basketbol,futbol vs.- hatta kaptan bile olabilir. Saçlarına bütün kızlar ölür. vs.

Bü piç türüne "Ben Merkezci" denmeli.

Her okulda olduğu gibi bizim okulda bile var bu şahıs. Ad vermek istemiyorum bun yüzden adına forvet diyelim. Sebebi futbol takımında forvet oynuyor.

Hepinizin bilirsiniz aslında bu tipleri yinede forveti anlatayım.

Okula mı giriyor yoksa paparazilerin arasına mı belli değil herkeze gülücük sırıtış vs. hemen ardından arkadaş gruplarına ilerler.Gayet cool(!) bir şekilde grubuyla çardakta oturur sohbet eder. Ardından derse girer. Tenefüste maç yapar. Bazen kantinde haraç keser. Sevgiliyi kazak değiştirir gibi değiştirmez. Birkaç ay çıkar sonra ayrılır çıktıklarının hepside ergen ergen kızlar. Ayrıldığı gibi facebooka gelsin efkarlı sözler ama tabi iki gün sonra eski sevgiliye laf sokar bu piç. o derece yani.

Halısahada maç yaparken kendine ait hayran gurubu da gelir tezaürat yaparlar falan. Maç esnasında rüzgar esiyorsa 2 esmiyorsa 5 dakikada bir saç düzeltir.

Tabi bende o sırada maça odaklanırım ardından bu piç saçları düzeltir hayran grubuda çığlık çığlığa.Sonra ne oluyor dersenız maç izlerken rahatsız edilmekten nefret eden yazarınız kızlara dalıyor.

O konu ayrı tabi.

Neyse.

O gruptan maç bitince imza alanı bile gördüm o derece mallar.

Tabi okulun popüleriyseniz olmazsa olmazınız: Çeteniz. Ve birde çok güvendiğiniz yanınızdan ayırmadığınız kankinizdir.

Forvetin 5 kişilik ama sadece erkeklerden oluşan bir çetesi vardır.

Kavgalarını kaçırmam hayatta çünkü ne kadar piç olursa olsun izlemek daha başka helede dayak yiyorsa. Sadist miyim neyim ?

Kameraya almak gibi bir salaklığı yapmadım ama yapanı gördüm.

Ağzına sıçtılar kızın.

Bu arkadaşın kankisi onun tam zıttı gibi onu bir sonraki bölüme anlatayım.

Böyle karakterleri bölüm bölüm anlatıp sonra komik anılara geçeceğim kankiler.

Seviliyirsunuz efenim sağlıcakla kalın:))

Erkeklerin PiçlikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin