|Siódmy Rozdział| (powracam!)

3.6K 151 25
                                    

ABC - myśli
ABC - mowa węży

Usłyszałem szepty i nagle stół Slytherina zaczął klaskać, podeszłem do stołu i usiadłem obok Draco.  A profesor McGonagall kontynuowała.

-Ronald Weasley!

-GRYFFINDOR!

-Hermiona Grenger!

-Szlama. - powiedział Draco z obrzydzeniem. Tiara zaczęła mamrotać i nagle krzyknęła...

-SLYTHERIN!!!

Na stole ślizgonów wybuchnął gwar wszyscy ślizgoni krzyczeli SZLAMA! oraz NIE MA MIEJSCA NA SZLAMY W DOMU SALAZARA!! itp. Ja siedziałem na miejscu i wpatrywałem się w tą ciekawą dziewczynę. Może będą z niej ludzie jak się ją poduczy ale muszę najpierw pogrzebać w jej mózgu. Moje myśli przerwał Draco.

-Co się dzieje? Czemu nie przezywasz tej brudnej szlamy? - powiedział

-Czekaj. - powiedziałem po czym wstałem. Wszyscy zaczęli się na mnie patrzeć a ja posłałem im mordercze spojrzenia. Pokazałem ręką żeby Hermiona do mnie podeszła po czym to zrobiła a ja zrobiłem dla niej miejsce obok mnie. - Siadaj - powiedziałem oschle. Wszyscy patrzyli na mnie mordującym wzrokiem a Draco ze zdziwieniem.

-Dziewczyna może być przydatna - powiedziałem szeptem do Draco.

-Pół krwi zrozumiem ale Szlama!? - krzyknął Draco.

-Porozmawiamy o tym w dormitorium. - powiedziałem bez uczuć. Odwruciłem się do dziewczyny. Dziewczyna teraz płakała przez wyzwiska a ja w tym czasie wszedłem do jej mózgu. Nie było tam nic na temat Voldemorta i Śmierciojadaków. Więc postanowiłem użyć veritaserum. Pojawiło się na stołach jedzenie więc wyczarowalem veritaserum w kubku dziewczyny. Dziewczyna zaczęła sobie łac sok dyniowy i nakładać jedzenie. Ja też zacząłem nakładać jedzenie i powoli jeść co chwilę zerkając na kubek dziewczyny. Dziewczyna zaczęła pić sok.

-Jak się nazywasz? - spytałem od razu.

-Hermiona Grenger.

-Chciałabyś dołączyć do Voldemorta?

-Tak

-Jaka masz różdżkę?

-10¾ cala, winorośl, rdzeń to włókno ze smoczego serca.

-Dziękuję. - powiedziałem i rzuciłem bezróżdżkowo i niewerbalnie obliviate a dziewczyna jagby nigdy nic kończyła kolacje.

_____________________________________

POWRACAM!!
Mam dla was ważne pytanie. Co ile chcecie rozdział!? Piszcie w komach!! Do zobaczenia niebawem!

~Qujaw

Harry Potter-Dziedzic Slitherina Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz