yeni bolum sizlerle

945 52 25
                                    

ÖNCELİKLER SIZLERDEN ÇOK ÖZUR DILERIM SINAVLARIM VARDİ VE BEN YAZAMADIM EVET BIRAZ BENCILIM AMA NAPIYIM AFFEDIN LUTFEN.

Gözlerimi yummuştum vücudumda herhangi bi uyuşukluk yada acı hissetmediğimden gozlerimi açtım ve etrafa baktım adam yerde kafasundan vurulmuş bi sekilde yatıyordu ce cebinde bir telefon vardı belki elife dair bi iz bulabilirdim hemen cebunden telefonu aldım ama offfff kilit vardi ve hala o adami kimin öldurdüğünü bilmiyordum deliricem ardaya seslendim ve yanıma geldi;

-Noldu aras gine ne istiyosun.

-Lan su zamana kadar ne istedim senden bunu suan senle tartismiycam donraya birakiyorum bu adami kim oldurdu amk birden yıgıldı yere.

-Nerden biliyim elindeki ne oyle

-Telefon neye benziyo salak ya ama kilidi var bunu kirabilirmisin?

-Nerden biliyim ben arkadaş var benim ona veriyim yarim saate alirim .

-Iyi ne bok yersen ye telefonu getir.

Bana uzun bir bakış attıktan sonra arabaya dogru ilerledi bende pesinden arabaya bindim hala deli gibi süruyordum şimdi napicagim konusunda en ufak bi fikir yok kafamda siktir ne bok yiyicem.

ARDADAN

Offf elifi merak ediyodum acaba nerdeydi ve ne olmuştu ona bu sorular kafamdan gitmiyordu ve bunu düşünmeyi birakıp plan kurmaliydım civardaki kamere kayitlarina bakmak geldi aklımdan brlki bi iz bulabilrdim.

Eliften

Gözlerimi açtığımda çok lüks bi evin salonunda uyuduğumu fark ettim ve üstümde kisa bir gecelik takımı vardı o kadar korkmuştumki taki yerimden zıplatan o sese kadar,

-Merak etme canım hala bakiresin.

O tarafa döndüğümde bi adet hirsız maskesi olan adamin mutfakta sandaliyenin tepesinde oturdugunu fark etim hemen salonun obur tarafina geri geri giderek hızlı adimlarla ulaştım o kadar başım donuyoduki noldugunu hala anlayamamıştım.

-Yo yo yo canım benim korkma bişey yapmam ben sana ama bakireliğini almama konusunda bisey diemem.

-Ne-nediyosun sen ya sapık ner-rdeyim benn söylee.

-Süpriz canım süpriz, he bide kaçmaya calisirsan diye evin iç tellerine ve dış duvarına 3 metre duvar boyu ikenli teller koydum  bu ev ve çevresinde tam tamina 289 adam var yani her şekilde yakalanırsın hiçbi kaçarın yok.

-ben size naptim beni neden aldınız ?

-Arda bize neden sevgilisi oldugunu söylemediki ne dersin o şerefsiz benim elimden herşeyimi aldı ve şimdu ben onun herşyinni alıcam bi bok bildiğin yok surtük kes sesini ve otur yerine sikerim seni şurda.!!!

- arda be-benim sevgilim degil bi kere (sozümü kesip kes sesini!) Taam-mmamm (hıçkırarak ağlamaya başladim )

Neden kimse ardayi svemiyordu halbuki o cok ii bir insandı bana hiç zarar vermedi tamam geçen ki olayda cok korktum ama sadece kendilerini koruyorlar ama ben anlayamıyorum neden . (hıçkırık) o kadar şiddetli aglıyordum fakat dışarıya olabildigunce az ses veriyordum çıglık atiyorfum fakat sesim çıkmıyodu ağlamaktan. Annemle babam onları çök özledim aras arasın şuan yanımda olmasıni istiyorum arda ardada dursa onların yanında hiç korkmuyorum ama keşke arasla arda tartışmış olmasalardı çok iyi bi takim olurduk ama ben burdan nasıl kurtalabilcegimi düşünmeden edemiyordum istemsizce gozumden düsen damlaların her aktığıni hissetigimden ne yaptimki bunu hak etin sorusunu milyon defa gine kendime soruyorum.

ARDADAN

Hayır hayır hayır o olmasın o olmasin kamera kayıtlarıni zilediğimde şerefiz cengize ait olduğunu hemen anladım kahretsin o elifi acımadan öldürür acaba oldurmüsmüydü offf şerefsiz ya  onunla nasıl başa cıkıcagımi bilmiyorum o adamla tek başıma baş edemem birsürü adamı var ve her yerde göz ve kolları var. Arası aramalıydım

-Alo aras!

-Ne var amk ya işlerim var elifin konusuyla ilgileniyorum oyalama

-Lan pezevenk ben seni elif konusu hariç bi konuda neden ariyim salak dinlebi cengiz aydoğan tanıdık geldimi?

-Evet o nerdeyse ülkenin en büyük mafyası neden?ve elifle ne alakası var??

-Benim onunla bi zamanlar çok kötü hatıralarım olduda elif onun elinde

-Ne diyosun lan senin yüzunden elifin başına bi is gelsin senin varya feriştahını s.. hemen bul elifin konumunu

-Dur oğlum güclerimizi birlestirmeden cengize karşı koyamayız sandigından  daha güçlü!.

-Adamlarıni topla o zamn cengizin mekanlarini birer birer ugruycaz.

-Tamam.

Cok kısa surede cengziin ilk mekanin geldik ama ölümcül sesizlik vardı silah sesleri geldiginden bir yerlere saklandık ve harrketliligin verdigi enerjiyle arasla heryere sıkıyoruz taki birisi bogazıma arkadan yapışana kadar nefes aldigimda ise ölümsül bi uykuya daldığımı düşündüm arasa baktığımda ise onunda baygin oldugunu gördüm.

UZUN ARADAN SONRA İLK BÖLÜM SIZLERLE VOTE DESTEGI 25 YAPARMISINIZ GÜZEL OKUYUCULARIM BENIMM❤❤❤❤❤




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 16, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YANGINIMSIN BE ADAM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin