Atunci intra Vlad peste noi....
V: hooo ma ca o violezi aici....
C: si...care e problema ta??
V:mai bine va luati o camera...
C:aveam una daca nu veneai tu..Dupa "cearta "lor...am decis sa plec acasa.... dar Cristi tot insista sa mai ramana...nu am mai putut...
...............
Este 16:30 si eu ma plictisesc....imi aud telefonul cu bâzâie....e Cristi...
E: da iubire...
V: sunt Vlad...bine fac iubire...
E: nu sunt a ta...
V: dar vei fi..
E: nu mai conteaza de ce m- ai sunat dupa numarul lu Cristi??
V :nu mai am minute ca sa te sun...
E: continua...
V: ma gandeam daca poti veni la ora 20: 00 in fata blocului tau...ca sa iti spun ceva...
E: okk....am sa vin..
V: mersi...pa te iubesc....Vlad pov...
E: mersi...pa te iubesc....
K: ai vrea tu... sa te iubesc si eu...paaaOk planul meu merge perfect....o sa regrete ca nu m- a ales pe mine...ci pe Cristi...frate- miu nu banuieste nimic...credea ca vorbesc cu un coleg...ce fraier...ok..e 19:56...mama ce a mai zburat timpul...ma grabesc sa ajung in fata blocului ...unde locuieste Kaili....
Cu mine vor veni si niste prieteni dar ei vor fi degizati in " mascati" ca sa nu- i recunoasaca.....
Am ajuns si ea era deja acolo....
E: scuze ca am intarziat...
K: nu-i nimic...ce vroiai sa- mi spui...
Atunci le fac semn "mascatilor"sa vina sa o i- a pe sus...
V: Kaili ai grij....ma prefac eu...Kaili pov...
V: Kaili ai grij....
Atunci simt o mana la gura mea si sunt ridicata de doi mascati pe sus si sunt urcata intr-o masina....in plus sunt si legata la ochi....fuck...Dupa nu mai aud nimic...sunt dezlegata la ochi si vad ca sunt legata de un scaun intr- o incapere...in fata mea se afla Vlad...
V: ce faci Kaili...sau mai bine iubire....
E: Vlad....lasa-ma in pace ...nu aunt iubirea ta si scoata-ma de aici....
V: nu te voi scoate pentru ca tu esti a mea deaci' incolo....* spune el cu o fata perversa*
E: Ajutorrrrrrrrrrrr......
V: aici nu te aude nimeni si te v-a gasi nimeni...nici Cristinel al tau....
E: Vladddddd...lasa-ma in paceeeeeeee.....da- mi drumullllll....cristiiiiiiiiiiiii.....ajutorrrrrrrr* tip eu cat pot de tare*....
V: papusa tu nu intelegi ca nu te aude nimeni....Vlad pov....
E:papusa tu nu intelegi ca nu te aude nimeni....
Planul merge perfect....E: ca sa te eliberez trebuie :
1.sa ti-o tragi cu mine...
2.sa fi iubita mea...
3.sa te desparti de Cristi....
4.sa ma lasi sa te rezolv fara prezervati...
K: nu ...nu te voi lasa ....nu vreu sa ma despart de Cristi...nu vreu sa mi-o trag cu tine fara prezervativ....nu vreu sa fiu iubita ta.....il voi astepta pe Cristi chiar si 1000 de ani.....
E: dar parintii tai ce vor spune??
K: nu stiu...acum lasa-ma sa plec....Vlad...
E: nu te voi lasa pana nu vei indeplini cerintele...
K:nu....mai bine mor aici decat sa fac ce vrei tu....
E: bine...te voi mai lasa sa te gandesti....pa te iubesc....Kaili pov...
V:bine...te voi mai lasa sa te mai gandesti....pa te iubesc....
Si imi apuca obrajii...mi strange si ma saruta lung si apasat...eu nu ii raspund la sarut....
E:nesimtitule....
V: si eu te iubesc...
Ok....am ramas singura ..ce dracu fac...nu ma v-a gasi nimeni aici...fuck...incep sa plang......
Duap 1 sapt....
Cristi pov....
Kaili nu a mai dat nici un semn de viata ....de o sapt... ce drq a patit....ma duc si il intreb pe Vlad..ca de cand s-a vazut cu el...nu am dat nici un semn de viata....( da stiu ca sa vazut cu el...)E: Vlad...
V: da...
E: unde e Kaili...
V: de unde drq sa stiu eu...
E: hai nu te mai preface..ca stiu ca te-ai vazut cu ea si...de atunci nu o mai gaseste nici politia...
V: nu o s-o gasesti nevere....
C: unde e....* il i- au de gat*
V: nu iti voi spune...
E:te omor cu mana mea Vlad....spune- mi unde eeee
V: nuuuAtunci ma duc si ma incalt....ma duc sa o gasesc....
Dupa 3 ore de cautat trec pe langa o casa parasita....de acolo se aud niste sunete.....
Era....Vlad?? Wtf ...ce cauta el aici....
Ma apropii usor sa ascult ce zice si ma uit si pe geam....V: ori ti-o tragi cu mine ori te fortez...*si ii da o palma*
X: nu..nu vreu....
Imi dau seama ca e Kaili....o nu...nu o sa se atinga de ea.....
Vlad o ia pe sus si incepe sa o sarute ea incercand sa iasa din sarut dar nu reuseste.....o pune in pat si incepe sa o pipaie....
Eu sun repede la politie le dau adresa si vin...
Kaili pov...
Nu pot sa cred ...o sa mi- o trag cu Vlad vreu nu vreu...acum el este peste mine si ma saruta eu incercand sa ies din sarut dar nu reusesc....
Dintr-o data aud usa ...era politia si Cristi....omg ..a venit la timp sa ma salveze ...il iubeac....
Vlad pov....
Eram cat pe aci sa mi-o trag cu Kaili si intra politia peste noi si Criati...fuck...Kaili pov....
Politia l- a luat pe Vlad si l- a dus la sectia de politie....eu eram in bratele lu Cristi...il tineam strans...foarte strans...apoi ne sarutam...
C:ce dor mi- a fost de tine...de buze tale...de corpul tau....
E: si mie mi- a fost dor de tine....
C:era cat pe aci sa rami gravida cu Vlad....
E: cu tine vreu sa raman....Dupa 2 ore am ajuns acasa.....
O vad pe mama suparat dar cand ma vede sare in sus de bucurie...
M: fata mea...unde ai fost?
E:am fost rapita mami...dar Cristi m-a salvat...
M:doamne....de iubit bun ai....dar cine te-a rapit?
E:Pai...Vlad fratele lui Cristi....
M: ce..nu se poate....
E:si mi-a zis ca daca vrea sa imi dea drumul sa renunt la Criati sa sa fiu cu el...sa ma rezolve...si multe altele.....
M:cum adica sa te rezolve...
K:pe bune mami...ti-o zic direct dar sa nu te superi....
M: promit...
E:pai....sa...sa ma fut cu el....* si las capul in pamnat*
M:cum.....Va urma....
Sper ca v- a placut....am muncit la el...scrieti-mi in comm daca v-a placut....
Ps:necorectat...#1116