TE IUBESC...

201 10 5
                                    

Dupa o luna...
Eu inca sunt cu Cristi..dar Vlad tot se da la mine...nu nu il mai suport....Azi trebuie sa ma vad cu Cristi...la el...
Ma imbrac asa

Cred ca am exagerat putin

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cred ca am exagerat putin...dar na merge...totusi lu Cristi ii place sa m vada asa...La scoala merge totul bine...adica acum sunt si eu bagata in seama de cand sunt cu el...il iubesc enorm...

Peste 10 minute am ajuns la usa la Cristi ciocan si imi deschide .........Vlad???......
E:buna...Cristi e acasa?
V: buna .....da este...intra..
E: ms..
Ma duc in camera lor si il vad pe Criati cum se juca pe PC...ma omoara cu PC lui....
Ma duc usor si ii pun mana la ochi si dic cauza asta pierde si incepe sa injure....
C: Da..fu-tu-ti ......
Si nu apuca sa zica tot caa se intoarce si il sarut....
C: Kaili tu erai?? Am crezut ca e V...
E: stiu ce ai crezut...
V:nu sunt nebun sa te fac sa pierzi...*tipa el din bucatarie...*
C: ce bine arati....
E: eram e sigura ca asa vei spune...
C: nu ai vrea sa facem un video impreuna pe yt??
E: desigur...
Am inceput video- ul...si cand il aud pe Cristi "Am /N-am pe dezbracatea" imi venea sa lesin...noi nu am vb asa ceva...
E:Cristiiiiiii...nu cred ce vrei sa imi faci...noi nu am vb de asa ceva.....
C:ba da iubire * si ma saruta*
Vlad vine peste noi ....
V: am crezut  ca o violezi nebunuleeeee.....* si rade*
C&E: nuuu.....wtf.....termina....Cristi..Kaili....
Noi nu ne mai opream...
Pana la urama am decis sa ne jucam "Am/N- am pe dezbracatea..." ..si s- a jucat si Vlad...si....da...am ajuns doar in sutien si lenjerie intima....Cristi doar in boxeri si Vlad la fel...offf doamne morrr aiciii.....
Dupa ce a editat putin...eu stateam linistita in pautl lu Vlad...ca ...na...Cristi imi i- a telefonul din mana il lasa pe birou si se pune peate mine...ma saruta lung si pasional....nu as mai vrea sa rup acest sarut....il iubesc....
El isi baga mana pe sub tricoul meu..si ma pipaie....ma face sa simt fiori pe sira spinarii....imi da tricoul jos..si apoi ma saruta pe gat si eu gem....
E: hmm
C: stiu ca iti place.....
Trece usor pe abdomen apoi...imi da pantalonii jos.....
E: Cristi...nu pot ....
C: dar am prezervative...
E: nu pot...
C: ba da...
E: nu POT..*tip eu la el*....imi pare rau ca am tipat la tine iubire...
C: te inteleg...te mai las putin....
E: bine...imi place ca ma intelegi.....TE IUBESC...
C: SI EU TE IUBESC...

Va urma....

Sa asta a fost capitolul...
Ps: necorectat...








Paaaaa........   stiu ca nu a fost lumg...dar na....
#476.....

Noua mea viata cu Cristi MntUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum