cap.13

170 7 6
                                    

Am iesit si din maternitate si acum stau cu fetita mea in dormitor pentru a adormi....
Dupa cateva minute a adormit si ma duc sa fac ceva de mancare...Cristi inca este la liceu dupa ce vine trebuie sa mearga la cumparaturi si dupa sa ma ajute cu Maya...
Vlad e si el fericit intr-un fel ca este unghi de acum.
Stateam si tocam legumele pana cand simt niste maini in jurul taliei..era Cristi...
C:ce face Maya
E:doarme
C:si tu nu...stai aici sa gatesti?
E: normal ca da...cine ai vrea sa gateasca ...
C:pai mama(a muntenilor)...
E: e la munca ...crezi ca mai are timp cand vine si ce impresie o sa isi traga fata de mine...ca sunt o lenesa si ca vreau sa fiu tratata ca o printesa?
C: pe o parte ai dreptate pe una nu...partea cum ca mama nu mai are timp...de gatit..dar cea cu trataul printesei nu prea cred...
E:te duci tu te rog frumos sa vezi ce face Maya
C:desigur

Cristi pov..
Ma duc sa vad ce face fetita mea iubuta...
Cand intru in camera o gasesc treaza dar sub surprimderea mea nu plange ca alta data...doar dat cu o jucarie in gura si se uita pe tavan...
E:ce faci iubirea lu tati..hai la mami iubira mica...
Am luat-o in brate si am mers la mami  ei si normal iubita mea...cand am ajuns a ramas putin socata ...
K: ai trezit-o
E:nuuu era deja treaza..
K: nu am auzit- o plangand...
E:fiinca nu a plans...nu-i asa tati...
K:iubire mica

Va urma...
Sorry ca nu am mai postat de mult dar nu am avut timp....

Noua mea viata cu Cristi MntUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum