Peste 3 luni.....
Au trecut 3 luni...si eu de la un timp ma cert cu Cristi in continu ...iar Maya e speriata de moare...
C:iubire....
E:da...ii spun in sec...
C:am plecat..
E:bine..si ma saruta
Apoi o saruta si pe Maya....Cristi pov..
De fapt nu merg la servici...ma duc cu un coleg la un club...am mintit-o pe Kaili ca sunt cu tura de noapte...dar nu...si chira imi pare rau ca o mint..dar vreau si eu sa ma mai distrez...
Am ajuns cobir din masina si intram in club....simt cu fumul de tigara si mirosul de alcool imi invadeaza narile...ma despart de prietenul meu eu ducandu-ma la barul clubului ,iar el nu stiu...
Mi-am comandat o batura cu alcool *logic*...dupa aproape 10 pahare ma luat cu ameteala...vad cum o fata se aseza langa mine si incepe sa ma sarute ...eu ii raspund si o iau de talie ...o ridic ea incolacindu-si picioarele de bazinul meu...merge pe o canapea si....practic ...stiti voi ce se intampla....INSELATUL..da mi-am tras-o cu tipa aiaKaili pov...
Il sun pe Cristi ca disperata dar nu raspunde....decid sa mai astept putin...ma duc in camera Mayei...iar dupa ce am inchis usa camerei ei il vad pe Cristi intrand in apartament mort de beat....asa ca ma duc sa il iau si il pun pe canapea....
E:Cristi ...de ce ma minti iara ...si de fe ai baut atata...si de ce ai urme de ruj peste tot???
C:n-n-nu a-a-am vr-ut sa t-te m-m-mint...ia-rta-ma..
E:nu am sa te mai iert...te-am iertat de atatea ori Cristi...inteleg ca vrei si tu sa te mai distrezi...si eu vreau dar amvem un copil care ne impiedica..ju era problema il dadeam marusei mele sa aiba grija de el...dar tu nu...vrei sa fie numai ca tine...sa sti ca m-am saturat pana peste cap de tine ...Cristi vreau sa DIVORTAM.....Cristi pov
Nu eram asa de ametit incat sa nu pricem spune Kaili ...si am inteles cand a spus sa divortam...
E: abia astept sa DIVORTAM...si eu m- am saturat de tine...de Maya nu pot sa spun...dar de la un timp ne certam intruna...te inteleg..maine mergem sa divortam...si nu uita asta niciodata TE IUBESC KAILI.....si o sarut pentru ultima oara...Va urama....
Heiiii...mai am putin si termin scoala asa ca am mai mult timp....
Ps:scuzati greselile...va pup