Dupa 8 luni si jumatate....
Kaili pov...
E:haide ,Cristi....
C:acum iubire....
Suntem in mall ca sa ii cumparam hainute fetitei noastre care va venii imediat....
Cred ca am luat tot mall la rad...si saracul Cristi nu mai poate deja ,e plin de sacose...si pentru mine si pentru copil...Dupa cam 6 ore ajungem acasa...apropo nu am mai vorbit cu mama de cand m-a dat afara si dupa mi-a trimis o scrisoare in care zicea sa nu o caut,sa nu mai vorbesc cu ea si daca vrea casa sa o iau cu mare placere fiinca ea pleca...presupun ca pleca din tara ,mai bine totusi nu il suporta pe Cristi si Vlad....venind vorba de Vlad ...l- am iertat de mult timp ....nu ii mai place de mine si mai are putin si se combina nebunu...Cristi inca mai merge la scoala..normal nu?!?!.... dar eu nu cred ca am mai mers din luna a 3 de cand am ramas gravida...nici acum nu pot sa imi explic faptul ca am ramas gravida daca am folosit prezervativ....ok hai sa trecem peste asta.....
Mai am putin si nasc...deja i-am pregatit camera fetitei noastre.
O v-a chema Munteanu Maya Elena
Da stiu ...numele de familie il are de la tatal ei..asa am hotarat pentru ca asa ma voi numi si eu peste cativa ani ....
Acum sunt in maternitate cu Cristi care ma tine de mana...eu fiind emotionata ....
Cristi mi-a spus ca va avea grija de copilul lui ca din ochii din cap...si cand v-a creste mai mare vom avea grija sa nu pateasca ca noi, dar in schimb o lasam sa isi traiasca viata...are tot dreptul din lume...Peste cateva ore....
Am nascut o fata complet sanatoasa...suntem asa de fericiti...avem primul nostru copil..si chiar daca ii vom mai face un /o fratior/surioara vor fi amanadoi iubiti...dar Maya nu va intrece iubirea fata de fratiorul/suroara ei...ea a fost primul copil si a fost creeat vrem nu vrem..dar o iubim...si o vom iubii mereu.....
Va urma...
Hei m- am reintors....stiu am lipsit multttt...dar am avunt tezele si a trebuit sa mai invat pentru a mai lua note...deci sper sa ma intelegeti...
Ps:necorectat....
Paa
SCURATI-MA CA E SCURT....