o nu....

180 8 4
                                    

A trecut o sapltamana de cand mi-am tras-o cu ,Cristi....inca nu am facut test de sarcina....inca nu mi- a venit....dar azi am hotarat sa fac un test de sarcina impreuna cu el....

CT.
E :iubire....*spun eu speriata ca sa il sperii si pe el...*
C: ce ...ce s-a intamplat ai ramas gravida...omg...nu cre...
E:nu ..nu am ramas*il intrerup eu* dar as vrea sa fac unul azi de fata cu tine....
C:bine...
E:poti veni acum??
C:da ...pa
E:si eu te iubesc....
Si ii inchid..
CTÎ
A ajuns ...intru cu el in baie(tin sa mentionez ca am doua fireme diferite de teste de sarcina..)
Desfac primul test si il aplic....nu pot sa cred...e eroare suta la suta...nu are cum....
C:nu pot sa cred....
E:hai sa ne linistim...mai am unul...
C:bine...
Il aplic si pe al doilea...si iar imi arata ...deci...nu are cum ne-am protejat...nu...nu pot sa cred...nu nu nu nu....
C:iubire...ce ne facem....
E:nu-n-n-nu stiu.....Cristi...ajuta-ma...*incep eu sa plang si il i-au in brate...*
C:eu nu am ce sa iti fac...dar voi fi langa tine...iubire si langa bebe....
E:dar nu vreu acum copil...*plang*
C:nu vrei sa mergem si la doctor??
E:ba da....

Am ajuns si la doctor si..daaa am ramas gravida...cum o sa-i spun mamei....cum....
E:iubire ...sa fac avort...*si las capul in pamant*
C:nu...nu te rog...e primul nostru copil...te rog nuu....
E:ce o sa zica mama ...cum v-a reactiona...? Daca ma da afara din casa??....*incep sa plang*
C:daca te v- a da vei veni la mine...o sa le spun alor mei...te rog nu mai plange...* ma i- a inbrate si ma saruta....

Va urma...
Heii am postat....voi mai posta in seara asta...
Ps:necorectat...
#317

Noua mea viata cu Cristi MntUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum