te vreau...

271 10 4
                                    

M:cum.....poti sa imi spui asa pe direct??
E:pai n-ai zis tu "sa ti-o zic pe direct"*spun eu enervanta*
M:ai dreptate...dar cum...cum sa ti-o tragi cu el ca sa fi eliberata??!!! Nu pot sa cred...*spune in timp ce se plimba prin sifragerie*

Eu ma duc in camera si o las pe mama acolo....ma duc sa imi fac un dus fiinca nu am mai facut de o saptamana......cam dupa 30 de minute am iesit din baie...cand ma duc sa ma uit pe telefon primesc un mesaj de la Cristi in care imi spune sa il sun....ma sperie ...ce a patit??

CT.
E:da iubire ce ai patit *spun eu speriata*
C:nu am patit nimic*ma calmeaza el*
E:m-ai speriat....*chicotesc*
C:.....*chicoteste*
E:aaa....iubire.....
C:da ....
E:ai putea sa vi la mine ca sa dormim impreuna??
C:da vin...dar  de ce??esti singura acasa.....
E:pai da ...o sa fiu singira ...sii.....mai sti cu o seara inainte sa fiu rapita...la tine...in camera....incepusem noi ceva....si am zis ca nu pot....
C:da imi aduc aminte...ai vrea sa continuam???
E:d-d-daaa
C: bine hai ca in cateva minute sunt pa tine....pa te iubesc...
E:si eu...paa
CTÎ

Bun ...trebuie sa vad daca am prezervative...ca cine stie ce va fi...

Cristi Pov..
Stai stai stai.....ce o fi cu Kaili ...ea nu era asa...a drogat- o Vlad??....n-are cum.....dar ma bucur ca vrea sa continuam.....inainte sa ma duc la ea ma duc sa iau niste ptezervative....

Am ajunsa la ea la usa ....ciocan...

Kaili Pov..
Cred ca a venit....iiiiiii...abia astept.....m-am imbracat asa....

(Nu sunt eu cea din poza

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Nu sunt eu cea din poza....)
I-am deschis.....si m-a luat de talie si a inceput sa ma sarute....a intrat inauntru ....am inchis usa ...si am continuat cu saruturile pana la mine in camera.....acolo...m-a tantit in pat si el si-a dat hanoracul jos...cazandu-i un ptezervativ din buzunar pe jos...dar nu conteaza asta.....(atentie vor urma momente cringe....)
Se pune la loc pe mine si incepe sa ma sarute pe buze...coboar pe maxilar...pe gat unde imi lasa niste semne....nu stiu cum dar acum eu sunt pe el....si incep sa il sarut din nou pe buze..maxilar ...pe gat unde ii las si eu semne....ii dau tricoul jos si ne ridicam amandoi in sezut si el ma i- a pe sus si ma liteste de un perete....
C:iubire ....nu esti drogata....
E:nu...nu sunt.....
C:dar sigur vrei sa faci asta ???......
E:sa zicem....
C:cum adica??....nu esti pregatita si vrei .....
E:da....
C:daca nu vrei si nu esti pregatita...renuntam acum si lasam pe alta data...
E:nuuuuu....eu vreu acum....

Cristi Pov..
O iau din nou pe sus si o pun in pat....ii dau tricoul jos ea ramanand in sutien...incep sa ii las semene si pe sani...ea lasandu-si capul pe spate de placere.....am coborat pe abdomen...unde pentru cateva secumde m-am gandit ca daca nu voi folosi prezervative sau voi uita....acest abdomen minunat se va transgorma intr-o bila unde va sta un mostinitor...pe care inca nu il vrem de acum....
Ii dau pantalonii jos fiind doar in lenjetia intima.....incep iar cu saruturile ...dar de data aste cobor pe picior pana la genuchi.....dupa urc iar....

Kaili Pov..
Offf...ma face sa fiu in alta lume....sa fiu cu capul in nori....sa nu mai fiu cu picioarele pe pamant...acum am ajuns iar deasupra lui....ii dau si eu pantalonii jos si incep sa il satut pe patratele(abdomen)......dupa iar e pe mine......

Cristi Pov..
Am ajuns iar pe ea...dar ma duc sa imi i-au un prezervativ ...si il pun pe noptiera de langa pat...
E:sigur vrei sa facem asta??
K:da ...da Cristi....
Ok...acum e acum ii dau sutenul si lenjeria intima jos si ea la fel(chilotii).....imi pun prezervativul.....si incep.....o aud cum scoate un sunet de placere.... dar vad ca incepe sa se incrunte...cred ca o doare putin....
E:iubire...te doare....
K:putin...
E:vrei sa ma opresc??
K: nuuu...nici sa nu te aud.....
Asa ca,continui.....dupa ceva timp cred ca s-a obijnuit....ma aplec spre ea si imi ia capul in palmele ei firave si micute si imi sopteste....
K:te vreau mai mult.....
Deci vrea ma tare....bine...asa voi face....imcep pulsul mai tare...simt cum patul se zgaltie cu noi.....dar mai observa ca si ei ii place.....

Cam dupa 1-2 am termimat....ma simt asa de moale dar nu stiu de ce...ma intind pe pat cu fata spre tavan...inchid ochii si stau putin...fiinca simt niste maini firave pe abdomenul meu...bine inteles ca e Kaili.....imi deschid ochii ....
K:ma bucur ca ai fost tu si nu Vlad....

Cand am auzit de Vlad mi s-a facut rau...
C:si eu....te iubesc....
K:te iubesc...

De dimineata....
Nu imi mai aduc aminte nimic dupa ce am facut cu Kaili....stiu doar ca m-am imbracat la loc si eu si ea.....
Ma uit si vad ca sta pe mine ......asa ca imi iau telefonul in mana ma uit cat e ceasul si...ma uit si pe retelele mele de   socializare....apoi imi las telefonul pe noptiera....si incep sa ma joc cu parul el....o vad cum se trezeste....

Kaili Pov..
Simt cu cineva se joaca cu paruo meu....e Cristi....imi deschid ochii si ip sarut.....
E:neata iubire...
C:neata...si ma saruta iar...
E:cum ai dormit....
C:foarte bine...tu....
E:la fel...
C:te doare abdimenul...ceva??
E:aaa...nu...
C:ok..
E:dar de ma-ai intrebat ??....nu am folosit prezervative??
C: ba da....dar am vrut sa stiu....aamm...ti-a venit pe luna asta ...gen...
K:inca nu dar sti linistit ca nu am ramas....am sa fac si un test de sarcina....
C:bine....te iubesc...

Heiiii.....uitati inca un capitol destul de lung....scuzati-ma ca am lipsit dar na....teze..teste....si am facut si o mini petrecere pentru ziua mea...( maine e ca ma chiama Elena...dar cui ii pasa...)
Ps:necorectat....
#1033

Noua mea viata cu Cristi MntUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum