- Min Yoongi bitkisel hayata geçti. Uyanma ihtimali yüzde iki. Hala solunum fişini çekmemekte ısrarcı mısınız?
- Evet. O uyanacak. Evime taşıyacağız ve orada bakacağım. Her türlü maddiyatı karşılayacağım.
- O zaman ambulansı hazırlatıyorum
..................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jimin elindeki eşya çantasını salona bırakıp görevlilerin yanına gitti. Özel hastane yatağını kurmaları için yatak odasına kadar eşlik etti. Cam ve kendi yatağının arasına kurmalarını istedi. Yarım saat kadar sonra işleri bitince evden ayrıldılar. Jimin aşağı inip ambulans doktorundan serum girişinin nasıl yapılacağını öğrendi. Ardından sedyedeki genci özenle eve çıkardılar. Yatağa yatırıp makinaları tekrar yerleştirdiler.
Jimin görevlilere teşekkür edip uğurladı. Salona bıraktığı çantayı alıp geri geldi. İçinden çıkardığı besinsel içerikli serumu Askıya taktı. Öylece duran beyaz ince eli tuttu. Önceden açılmış olan damar yoluna iğneyi geçirdi. Uzun bir süre, yani uyanana kadar böyle beslenmesi gerekiyordu gencin.Jimin tereddütle bir gün onu öpen dudaklara yöneldi. Gözleri ile adamın burnuna bağlı olan kanülü inceledi. O an geldi aklıma nefes nefese ayrılışları. Dudaklarını hafifçe adamınkilere dokundurdu. Geri çekildiğinde kulağına doğru eğildi.
- Seni seviyorum Min Yoongi. 21 gün yetti tanışmamıza, ölmemize ve sevmemize