14

93 18 15
                                    

Sedang aku mengemop depan bilik appa,aku terdengar perempuan tu cakap sorang-sorang lagi.

"Tak lama lagi,harta kau jadi milik aku,Encik Choi.Kau tunggu la aku bunuh kau nanti.Hahahahahaha!"

Aku terkejut.Perempuan ni nak bunuh appa ke?Oh tidak ni kena bagi amaran dekat appa ni.Aku tak nak hilang appa lepas hilang omma.Aku tak sanggup.

Aku teruskan mengemop melepasi bilik appa dan perempuan tu keluar dengan muka bangangnya pijak tempat aku baru mop.Binawe perempuan ni aku baru mop.

Buk!

"Arhhh!!"

Aku nampak perempuan tu jatuh terlentang sebab tergelincir.Pfftt macam nangka buruk weh.😂

Aipp Youngjae tak baik gelakkan orang.

"Aduh,sakitnya.Woi budak kau tak reti mop lantai ke hah?!"

Perempuan tu bangun dan berjalan laju ke arah aku yang tengah pegang batang mop.

Dia tolak kepala aku sampai terundur sikit aku kebelakang.

"Kau tak reti buat kerja rumah ke hah?!Dasar budak manja tau nak menyusahkan orang je!"

Dia ambik mop dari tangan aku dan pukul kaki aku guna batang mop tu.

"Ahh!Sakit ommoni!Sakit!"

Perempuan tu terus-terusan pukul aku dengan batang mop sampai berkesan badan aku.Langsung dia tak hiraukan jeritan aku.

"Sekali lagi kau buat macam ni lagi teruk aku kerjakan kau."

Dia menghempaskan mop tepi aku yang terduduk dan berjalan pergi sebelum datang semula dekat aku.

"Satu lagi.Jangan sesekali kau mengadu dekat appa kau.Kalau tak,mati kau aku kerjakan."

Dia mengakhiri ayatnya dengan menunjal kepala aku.Aku yang masih bersimpuh di atas lantai memandang dia berlalu pergi.

Appa,sakit appa.Tolong Youngjae~😢

Tolong Youngjae~😢

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[C] Hidden Side | Choi YoungjaeWhere stories live. Discover now