14.BÖLÜM

4.6K 181 12
                                    


Sabah erkenden kalkıp üniversite tercihlerimi okula götürmek için yola koyuldum umarım puanım yeter.

•••

Okula tercihleri bırakır bırakmaz ecelere gittim Ece son yaşadığım şeyler dışında herşeyi biliyordu.. Acaba tepkisi nasıl olacak acaba hata mı yapıyorum?

Ecelerin evinin önüne gelince hemen kapıyı çalıp içeri girdim.

"kanka naber nasıl gidiyor?"

"iyi diyelim iyi olsun."

"üniversite seçimlerini verdin mi?"

"evet verdim kanka sen hangi bölümü okuyacaksın benimle aynı mı yoksa farklı bir alan mi?"

"yok kanka ya bende mimar olmak istiyorum artık sen beyinime nasıl soktuysan."

"ya öyle deme kızım ben seni zorlamıyorum sonuçta, ben tek birlikte bir iş kuralım diye böyle bişi dedim senin hayatın sonuçta"

"nefes tabiki bende istiyorum yoksa niye böyle bişiye kalkışmayım ki? herşey güzel olacak merak etme hem belki aynı üniversiteye çıkarız"

"gerçekten olur mu dersin?"

"Allah bilir kardeşim görücez zaten aynı üniversiteleri seçtik elbet biri çıkar kader"

"inşallah be kardeşim"

"eee knk siz ne olacaksınız?"

"siz?"

"senle Tahir? sonuçta okul için ayrılmak zorunda kalacaksınız dicemde ayrılmadan da ilerler bence ya.."

"şeyy.. ben o işi bitirdim. ayrılık vakti gelmeden biran önce bitsin istedim.."

"kızım üzülüyorum size be bi doğru düzgün kavuşamadınız.."

"ah ah.. zaten böyle şeyler insana en çok koyar.. sevdiğine kavuşursun ama yine ayrılmak zorunda kalırsın. en acısı ne biliyor musun kardeşim?"

"ney?"

"severek ayrılmak.."

"..."

⚫⚫⚫⚫

Eceyle uzun uzun dertleştikten sonra içim açılmıştı azda olsa iyi gelmişti.. Evin yolunu tuttum, eve geldim ve kendimi direk odama attım.. elim boynumdaki kolyeme gitti ve derin derin düşüncelere daldım.. tahir doğum günümde hediye etmişti..

-o gün-

çok mutlu ve bir o kadar heyecanlıydım çünkü bugün ben doğmuştum. Sevdiklerim yanımda ailem yanımda arkadaşlarım yanımda başka ne isterim ki? çok güzel dakikalar yaşıyordum pasta kesmeden önce dans müziği gelmişti ve herkes dans etmeye başladı. Etraftan "doğum günü prensesini dansa kaldıracak prens yok mu?" diye konuşulmaya başlanmıştı bile. tahirle göz göze geldik abim, annem, saniye teyze, mustafa abi, asiye abla ve diğer kalabalığı umursamadan elimden tutup beni dansa kaldırmıştı. çok mutluydum çünkü sevdiğim adam hiçbir şeyden çekinmeden utanmadan beni dansa kaldırmıştı..

Uzun bir süre dans ettikten sonra sıra pastayı kesmeye gelmişti. Elime aldığım bıçakla herkes "kes kes kes kes" diye bağırmaya başlamıştı ben tam kesecekken "dilek tutmayı unutma!" o kalabalıkta bile tahir'in sesi olduğunu anlamıştım gelen sesin, bende içimden tuttuğum dilekten sonra pastayı kestim.

•••

Artık herkes hediyesini verip evine dağılıyordu. Doğum günümü bir cafede kutluyorduk ve annem ve abim de gitmişti eve bende onlara "1 saate gelirim merak etmeyin" demiştim.
tabi onların içi rahat edermi gecenin köründe iti var köpeği var sonuçta burası Sürmene. oyüzden de başıma tahiri dikmişlerdi kızmış mıydım? tabiki hayır başka biri olsaydı belki büyük tepki verirdim ama tahir'in olması beni tam tersine mutlu etmişti ve bir o kadar da heyecanlandırmıştı..

Sonunda herkes gitmişti ben ve Tahir tek kalmıştık.

"sonunda be bian hiç bitmeyecek sandım kızım sana sadece uzaktan bakmak dokunamamak içimi yakıyordu resmen"

Tahir bunları söylerken büyük büyük adımlarla bana doğru gelemeyide eksik etmiyordu tabiki. Dip dibe gelince artık tahiri kimse durduramazdı.
Dudaklarıma yapıştı ve öpmeye başladı..

Bir süre sonra ikimizde yavaş yavaş cafeden çıkmak için eşyalarımızı almaya koyulduk.
Eşyalarımızı alıp cafeden çıktıktan sonra sahile doğru yürümeye başladık daha fazla dayanamayıp;

"Tahir sen bana hediye almadın mı?"

"bak unutuyordum kızım adamda akıl komadın da bu kadar güzel olma diye kaç defa söylemiştim?"

"yiaaa Tahir"

"tamam da tamam"

Tahir ceketinin cebinden bir kutu çıkarmıştı kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu çok heyecanlıydım. Kutuyu açıp eline aldığı kolyeyle;

"bak bu kolyede sonsuzluk işareti var bide gül işareti var sen 'sonsuza kadar gül' be kızım"

"Tahir senin ne kadar koca bir yüreğin olduğunu söylemişmiydim?"

"sen içinde olduğun için bu yürek kocaman.."

•••

Göz yaşlarıma engel olamadım ve hüngür hüngür ağlamaya başladım 'son kez bu gece ağlayacağım.. seni ömür boyu unutulmayacağım deli Tahir! sen benim ilk ve son aşkım olarak kalacaksın..'

⚫⚫14.BÖLÜM SONU⚫⚫

Bölüm nasıldı?
Umarım beğenmişsinizdir:)
Yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler 😊💕

Takipte Kalın 🤗

(Hayırlı sahurlar🌹)

Kadınım •NefTah•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin