(Natalies POV)
-Kom
-Vart?
-Till ett ställe
-Men vad för ställe?
-Ett ställe som är typ hela anledningen varför jag valt att åka hit
-Okejdå
Vi tog på oss skorna och gick ut. Jag tog tag i hans hand. Vi gick en ganska lång promenad och helt plötsligt höll Martinus för mina ögon.
-Tog du med dig din bikini?
-Nej du sa ingenting om en strand
-Vi är inte vid en strand
-Sååå varför frågar du om jag har en bikini med mig?
-Gå lite längre fram
Jag gick lite längre fram och då tog Martinus bort sina händer från mina ögon.
Jag öppnade ögonen försiktigt, det var så fint.
Vi var på någon mer avlägsen plats. Det var ett stort hål framför oss som var fyllt med klar blått vatten. På ena sidan så var det ett vattenfall och överraskande nog var det gröna träd runt om hela hålet.
-Wow
-visste är det fint?
-Väldigt,Kan man hoppa ner där?
-det var därför jag frågade ifall du hade en bikini med dig
-Jahopp men har du badshorts då?
-Nope
-Hur ska vi bada då?
-underkläder
-Du skojar va?
-Nope
-Okej
Jag tog av mig mina kläder tills jag bara stod i underkläder, samma gjorde Martinus.
Han tog min hand och började räkna ner till 1.
När han sagt 1 så hopade vi ner samtidigt in i vattnet.
Vi åkte ner under ytan och när vi väl var uppe igen log jag stort.
Jag släppte Martinus hand och under vattnet simmade jag mot vattenfallet.
-Prinsessa vart e du?
Jag gömde mig bakom vattenfallet och kollade runt om jag såg Martinus men han var ingenstans. Men helt plötsligt åkte jag under vattnet och då såg jag Martinus. Vi båda log mot varandra och långsamt flyttade han sig fram och helt plötsligt kraschade han sina läppar mot mina.
Men vi blev avbrutna.
-COME UP HERE AND HANDS UP
Båda jag och Martinus kollade på varandra helt rädda av vad som håller på att hända.
-we are coming up
Jag och Martinus gick upp till poliserna och direkt när vi kom så satte dem oss ner i bilen och sedan åkte vi iväg.__________
Jag mår inte så bra just nu, jag grät på skolans toalett idag, det borde förklara hur dåligt jag mår. Så uppdateringen kommer kanske inte kommer komma varje dag, jag ska göra mitt bästa och verkligen försöka lägga ut ett kapitel varje dag men om jag inte kan så förlåt❤️ ( vet inte säkert om det förstörs så mycket❤️)
YOU ARE READING
Love me at my worst and best days ✔
FanfictionMotgångar men också framgångar. Kärlek men också hat. Dåliga sidor men också jävligt bra sidor. Men hur det än går så kommer jag älska dig. Bästa i fanficiton: 51! TAACK!!!! Bästa i romantik: 30 TACCKKKK!!! Startad: 20Maj 2018 Avslutad: Den tred...