sugmärken

145 9 1
                                    


(Natalies POV)
-Men Natalie du går inte till han eller hur?
-Nej Martinus vad tror du om mig? Jag är förresten i sängen också och har bara underkläder på mig
-är det säkert?
-Nej du vet jag har gift mig med dig och bytt efternamn för att vara otrogen? Vet du vad? Jag går ut på en promenad.
-Nej gör inte det! Förlåt
-Jag tänker gå och ligga med han och sen komma tillbaka med sugmärken, hejdå.
Surt tog jag på mig mina kläder och skor innan jag gick ut på dem mörka gatorna i Dubai.
Klockan var tolv på natten och jag gick bara runt.
Jag såg killen som ville att jag skulle möta han men jag gick så snabbt som möjligt förbi han. Men han följde efter mig. Jag började gå snabbare och helt plötsligt hörde jag ett skrik, jag kollade bak och såg den mannen ligga på marken. Han höll för sin mage och kved lite lätt. Jag fortsatte gå och jag började känna mig förföljd. Så snabbt sprang jag till hotellet och när jag var utanför dörren så var den öppen. Snabbt gick jag in och kolla var Martinus var, men han var ingenstans. Snabbt stängde jag dörren och slängde mig in i sängen. Jag gömde mig under täcket. Jag hörde hur dörren öppnades.
-Natalie?
Snabbt ställde jag mig upp och gick till Martinus. Jag kramade om han.
-Vart var du?
Jag släppte kramen och kollade på hans hand
Den var blodig
-Vänta varför är din hand blodig?! Vad har du gjort???
-Jag vet inte
-Vi måste tvätta bort det
Jag drog in han i badrummet och tvättade bort blodet från hans hand, vad har han gjort?

__________
Hur får man sin bästa vän att inte vara kär i en gubbe på 60+? AHHAHAHAHAHA

Love me at my worst and best days ✔Where stories live. Discover now