Nej inte när jag är nära dig

165 7 2
                                    


(Natalies POV)
Jag vakna av att mitt huvud värkte och långsamt öppnade jag ögonen.
Jag möttes direkt av en lapp som låg bredvid mig. Texten löd "Godmorgon prinsessa, drick tet nu och prata inte , om du fortfarande har ont i huvudet och mår dåligt så kan du ta tabletterna och svälja ner det med vattnet som ligger bredvid tet, om du vill ha något speciellt så finns jag här nere med Marcus, men kom inte ner utan smsa mig då, vill inte att du ska anstränga dig, puss"
Jag log och kände hur jag rös i hela kroppen. Han var så söt.
Jag tog tabletterna och svalde ner dem med vattnet och sedan drack jag lite av det te jag fick. Jag tog sedan upp mobilen och kollade in alla sociala innan jag kände att jag blev uttråkad. Så långsamt ställde jag mig upp och gick ner. Det gick väldigt långsamt då jag skakade och det kändes som om allt snurra.
När jag var nere för trappan så gick jag ljudlöst in i tv rummet där både Marcus och Martinus satt och kollade på en fotbolls match.
Jag kom bakom Martinus men Marcus såg mig så han rörde Martinus lite lätt och pekade mot mig. Martinus vände sig om och kollade lite försiktigt på mig medans jag gick mot han.
-Natalie jag sa att du inte skulle komma ner du sliter bara på dina krafter
-Jag hade tråkigt
-Din röst är fortfarande inte bra prinsessa, den är bättre men inte bra,
Marcus flyttade på sig så att han satt på fåtöljen bredvid soffan. Jag satte mig i soffan bredvid Martinus men han drog ner mig så att mitt huvud vilade på hans ben och mina ben lyftes upp till soffan. Han började pilla lite smått i mitt hår, han böjde sig ner nu och lämnade en kyss på mitt huvud.
-Älskling du är jätte kall, fryser du inte?
-Nej inte när jag är nära dig

Love me at my worst and best days ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin