2 tane başkan olarak lafı uzatmaya gerek olduğunu düşünmüyoruz biliyorsunuz ki 2 grubta birbirleriyle çok iyi anlaşıyor bu yüzden biz bir karar aldık bundan sonra........................
*******************
Yola 1 grup olarak devam edeceksiniz grubunuzun yeni ismi BESTO olacak duyduklarımızla hepimiz affallamıştık zaten yüzümüzdende bu okunuyordu başkan konuşmaya devam etti ^arık yeni bir eve taşınacaksınız belli bir binanız olmayacak istediğiniz zaman bighit da istediğiniz zaman sm de olucaksınız bu da demek oluyor ki sizin için hayat yeniden başlıyor yeni evinizin adresini hepinize konum olarak atarım^ aslında bunu duyunca mutlu da olmuştum fakat çok kalabalıktık 17 kişiydik exo ya baktığımda onlarda mutlu olmuşa benziyorlardı başkanların konuşması bittikten sonra dışarı çıktık hepimiz birbirimize gülerek bakıyorduk yeni arabamıza binince heyecanım daha da artmıştı eşyalarımızı topladıktan sonra yeni eve taşınacaktık...
********************
EVE VARINCA
Eşyalarımızı hızlıca toplamaya başlamıştık Allahtan ev eşyalarını toplamak gibi bir derdimiz yoktu eşyalarımız ünlü bir mimar tarafından dekore edilmişti üzerime rahat bir kıyafet giyidim odama son kez bakmak üzere göz gezdirdim onunla çok fazla anım olmuştu üzüldüm ama olsun hepimizi daha iyi bir gelecek bekliyordu....
(Giydiği kıyafetler)Evden çıkmamız 4 5 saati bulmuştu beraber bir yerde buluşup arabamıza bindik yola çıkalı 20 dakika olmasına rağmen hala daha eve varamamıştık
**********
40 DK SONRA
Sonunda eve varmıştık ev cidden büyüleyiciydi dışarısına dikkatli bakınca şok oldum 2 tane ev vardı birisinin sadece eğlence için veya dans,müzik gibi çalışmalarımızda kullanacakmışız 40 dakikalık bir yolculuğa gerçekten değmişti hepimiz arabadan indikten sonra garip bir havaya girmiştik egomuz tavan yapmış bir şekilde eve yürüyorduk....
(Ev)(Eğlence dans ve müzik için olan)
(İçinizden neler dediğinizi duyabiliyorum sanırım dans için bile bu kadar lüks bi ev adamlar o kadar zengin yani😂😂)
İçerisi çok güzeldi kapılardı isimlerimiz yazıyordu herkesin ayrı odası vardı ben hemen kendi odama girdim kapıyı açınca ağzım açık bir şekilde odama bakıyordum ilk defa bu kadar lüks ve tatlı bir odada yaşayacaktım
(odası)(Ben bu odaya aşık oldum galiba ama gardırop yok😀💜)
Eşyalarımı gardırobuma yerleştirdikten sonra hemen etrafı keşfetmek için odamdan çıktım baek odasına gittim onun odasıda fazlasıyla güzeldi
(Baek in odası)Baek e eşyalarını yerleştirmek için yardım ettim beraber odadan çıktık evde evin dışarsıda güzeldi karnım çok fazla acıkmıştı hemen do nun yanına gitmem gerekiyordu yoksa açlıktan ölecektim oda acıkmış olacak ki jin abiyle beraber yemek yapıyorlardı
canım çok fazla sıkılıyordu kendime bir ortak bulup birisine şaka yapmak istiyordum düşününce hemen aklıma kookiem geldi onunla iyi bir ortak olurdu kapısını çalıp odasına girdim
(Odası)Biraz konuştuktan sonra ona birisine şaka yapmak istediğimi söyledim oda bana onaylarcasına el uzattı elini sıktıktan sonra şakamıza kimi kurban edeceğimizi ve nasıl bir şaka yapacağımızı düşünmeye başladık ve bulmuştuk bu çok hoş bir şaka olacaktı....
**********
Hepinize yeniden merhaba bu yb söylediğimden biraz daha geç geldi o yüzden kb biliyorsunuz ki bu akşam show tv de billboard var ben izliycem izleyecek olan var mı?? Yb görüşmek üzereğğğ
!!Vote ve yorum yapmayı unutmayın!!💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BESTO'DA KIZ
FanfictionEXO VE BTS GRUBUNUN BİRLEŞMESİYLE OLUŞAN 20 KİŞİLİK GRUPDAKİ TEK KIZ OLAN LENA BAKALIM NELER YAPACAK...(HİKAYE EXO GRUBUYLA BAŞLAMAKTADIR 13.BÖLÜM'DEN İTİBAREN BTS DE VARDIR)