24.Bölüm

355 23 17
                                    

(Power ı izleyin💜)
Bu arada beni yani (adını) değiştirdim adını lena yaptım park lena resmi bu(kızı yeşil gözlü olarak düşünün tamam mı😂😂😂)

SABAHSabaha suga abimin yatağımda tepinmesiyle uyanmıştım (SUGA):hadi kalk artık pd geldi bize çok önemli bir haberi varmış bu arada ben başkana kardeş okduğumuzu söyledim yarın basın toplantısı yapıcakmışOflaya poflaya üzerimi değiştirip aşağıya ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SABAH
Sabaha suga abimin yatağımda tepinmesiyle uyanmıştım
(SUGA):hadi kalk artık pd geldi bize çok önemli bir haberi varmış bu arada ben başkana kardeş okduğumuzu söyledim yarın basın toplantısı yapıcakmış
Oflaya poflaya üzerimi değiştirip aşağıya inmiştim
(BAŞKAN):Hoşgeldiniz çocuklar biliyorsunuz ki ben önemli bir haber olmadıkça buraya gelmem bu sefer ki çok daha önemli bir konu size ne iyi ne de kötü bir haberim var umarım sevinirsiniz grubunuz...................
***************************************
Gurubunuza yeni bir üye gelicek
(Suho):ne yani 20 kişilik bir grup mu olucaz çok fazlayız böyle olmaz ki(şuan kris tao ve luhan da var)
(pd):evet ama üzgünün yapabilecek bir şeyim yok kız birazdan buraya gelir lütfen saygılı davranın
(Kook):Ah lütfen bu bir şaka olsun bir de kız biz lena gruba gelirken ondan başka kız kabul etmeyeceğimizi söylemiştik ama sanırım unutmuşşsunuz...
(Pd):hayır unutmadım fakat besto ya bermek zorunda kaldım çünkü diğer hiç kimse bu kızı istemiyor diyip evden gitti
Acaba neden istemiyorlardı ki umarım çok fazla güzel değildir(bence her kızın korkulu rüyası😂)eğer benden güzelse bana gölge düşebilir benden güzel olmaması için dua ediyordum ki zil çalmıştı korku dolu dakikalırımın yerini gerilim almıştı kapının açılmasıyla olduğum yerde kaldım herkes o kıza bakuyordu şansıma tükereyim ki kız muhteşemdi dışardan kusursuz gözüküyordu peki içerden nasıldı LÜZUMSUZ(sen anlat karadeniz izleyen bilir😂😂😂) kıza şu dakika sinir olmuştum(kızın resmi barbara palvin yeni üye)

Erkek ona bakarken bende öksürmeye başlamıştım kız bana yapmaCIK bir gülümseme yollayıp ee beni dışarda mı tutacaksınız diyip gülmeye başlamıştı aslında bakarsanız sevinmiştim de bir kızla uğraşmayalı uzun zaman olmuştu😈(satansooğğğğ) üyelere bak...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Erkek ona bakarken bende öksürmeye başlamıştım kız bana yapmaCIK bir gülümseme yollayıp ee beni dışarda mı tutacaksınız diyip gülmeye başlamıştı aslında bakarsanız sevinmiştim de bir kızla uğraşmayalı uzun zaman olmuştu😈(satansooğğğğ) üyelere bakınca do dışında herkesin dibi düşmüştü JİMİNİN DE bir odaya çıkalım onun o gözlerini oyacaktım bunu da kafama not edip salona geçtim normal bir tanışma merasimi geçirip hepimiz kendimizi tanıtmaya başladık bana sıra gelince benden biraz da olsun ürksün diye sert bir konuşma yapmaya özen göstermiştim
Ben park lena 19 yaşındayım gürültü yapanlardan nefret ederim diyince gülmeye pardon anırmaya başlamıştı  uyumayı da çok severim şenin için bu kadar yeterli olduğunu düşünüyorum diyip sustum o da cevaben bende yeşil gözlü kızlardan nefret ediyorum dedi yaşasın laf sokma sırası bendeydi insan kendisinde olmayanı kıskanırmış bebeğim diyip öpücük attım(sende az değisin beğğğ) kız mosmor olmuştu bende kendimi tutamayıp bir insana mor rengi bu kadar yakışır mı dedim kız sinirlenip banyo ya gitmiş ve ağamaya balamıştı bunu duyunca ben ve do hariç herkes onun yanına koşmuştu daha şimdiden beni unutmuşlardı...
***************************************
30 DK SONRA
Sonunda ağlamayı kesip banyodan çıkmıştı hepsi baba sinirli bir şekilde bakıyordu
(Lay):hemem kızdan özür diliyosun ve de beraber odanıza çıkıyorsunuz yeterli oda olmadığı için beraber kalacaksınız
Bunu duyunca kahkaha atmaya başlamıştım ben insanlardan özür dilemekten nefret ediyordum(maalesef gerçek hayatımda da böyle bir huyum var)
(LENA):farkında mısınız bilmiyorum ama ben özür dilemekten nefret eden bir insanım özür filan dilemem ayrıca da onunls yatmam
Ewt muhteşem kız yeniden ağlamaya başlamıştı amma da sulu gözmüş ya daha şimdiden ondan bıkmıştım
(KAİ):Özür diliyceksin yoksa
(SUGA VE DO):Yoksa naparsın?(yürüyün be goçlarım)
(SUGA):ben ve do bu evde olduğu sürece onun kılıns bile dokunamassınız bi dokunduğunuzu göreyim gör bak napıyoruz(helal beğğ yürü sugam kim tutar seni)
(JİMİN):saçmalamayı keser misin bugün  kızı kaçıncı defa ağlatıyor(yazıklar olsun be jimin)
Bunu duyunca sinirlenmiştim sevgilisinin yanında duracağına daha yeni tanıdığı bir kızın yanındaydı
(DO):Ağla diyen yok ağlamasın buda bizim suçumuz mu
Ağlamaya başlamıştım hemen odama gidip kapı mı kilitledim yanımda hiç kimseyi istemiyordum zaten onlar da beni istemiyordur ya neyse üzerimi değiştirip saat e bakmadan dışarı çıktım(giydikleri)

***************************************30 DK SONRASonunda ağlamayı kesip banyodan çıkmıştı hepsi baba sinirli bir şekilde bakıyordu (Lay):hemem kızdan özür diliyosun ve de beraber odanıza çıkıyorsunuz yeterli oda olmadığı için beraber kalacaksınız...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Gittiği yer)

Oturduğumda saat gece 12 ydi beni rahatsız etmemeleri için hepsini engellemiştim ağlamaya başlamıştım benim suçum neydi küçüklüğümden beri herkes tarafından ezilen ezik birisiydim insanlar beni asla sevmezdi herkes benden nefret ederdi dışlanırdım...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oturduğumda saat gece 12 ydi beni rahatsız etmemeleri için hepsini engellemiştim ağlamaya başlamıştım benim suçum neydi küçüklüğümden beri herkes tarafından ezilen ezik birisiydim insanlar beni asla sevmezdi herkes benden nefret ederdi dışlanırdım bu yüzden asosyal birisiydim her üzüldüğümde ya uyurdum ya da kitap okurdum okul bana hiçbir şey katmamıştı 18 sene boyunca eğitim aldım fakat elimde 1 2 tane dost dışında birşey yok zaten onlarda artık aramayı kesmişti karşımdaki bir aileye baktığımda ne kadar da mutlu olduklarını düşündüm annesi bir kolundan babası diğer kolundan onu uçuruyorlardı sanırım dünyanın en şanslı kızıydı benim hiç böyle anılarım olmamıştı kendimi boşlukta hissediyordum....
***************************************
DO*DAN
Kardeşimin üstüne fazlasıyla gelmişlerdi birde gerizekalı jiminin(yazar çarpıldı galiba😂) o salak kızın yanında durmasına ayar olmuştum onu dövmek istiyordum kardeşimin odasına gitmek için ayaklandım kapısı açıktı fakat odada yoktu aramak için telefonumu açtım fakat beni engellemişti diğerlerine de sordum fakat onları da engellemişti onun için endişeleniyordum ya kendine o anki sinirle bir şey yaparsa kardeşime daha yeni kavuşmuşken onu yeniden kaybedemezdim üzerime bir mont alıp dışarı çıktım lena umarım tahmin ettiğim yerdedir....
***************************************
SAAT 3:00
DO DAN
Sonunda varmıştım evet işte ordaydı derin bir nefes alıp onu izlemeye başlamıştım ağlıyordu lena yı bu şekilde görünce içim cız etmişti daha fazla dayanamayıp yavaşça yanına gitmeye başladım...
***************************************
LENA*DAN
Bu dünyanın yükü bana ağır gelmeye başlamıştı taşıyamıyordum hiç düşünmeden kendimi denize attım hayatta kalabilmek için çırpınmadım nefes almam git gide zorlanıyordu ve belki de dünyaya son kez bakmak üzere yavaşça gözlerimi kapattım...
***************************************
Selağğm yb biraz geç geldiği için kusura bakmayın bi daha ki bölümde görüşmek üzere💜👋
Vote ve yorum yapmayı unutmayğğn💜

SİZCE LENA ÖLECEK Mİ?


BESTO'DA KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin