2.BÖLÜM

1.7K 97 7
                                    

Ben otelde kaldığım için fazla esyam yoktu. Eşyalarımı bavula koyduktan sonra EXO 'NUN arabasına binip yurda doğru yola çıktık.
-----------------------------------------------------------
Yurda vardığımızda bana eski üye olan kris'in odasını verdiler. Önceden Otelde kaldığım için dekor eşyaladım yoktu bende krisinkilerini kullanıyorum ama kris'in eşyaları fazla iç açıcı değil. Onun için yarın alışverişe gidicem. Bavulumdaki eşyalarımı gardolaba koydum ve karnının açıktığını fark edip aşşa indim. Uyeler telefonlarıyla uğraşıyordu.
- Ş şey merhaba
- Merhaba (suho)
- Benim karnım açıktıda yiyecek birşey varsa alabilirmiyim?
- Tabii sorman hata mutfak ilerde D.O zaten mutfakta yemek yapıyo ona yardım edebilirsin.(soho)
-Tamam
- Tabi yardım etmek istersen zorla değil.(suho)
- Tabikide ederim artık burda bende yaşıyorum yardım etmek görevim.
-Sen nasıl istersen (suho)
****
Biraz ilerledikten sonra mutfağa vardım karşımda pirinç yapan D.O duruyordu. Hemen yanına gidip yardım etmeye başladım.
****
-Yardım edebilirmiyim?
-Tabikide salataları yıkayıp doğrarmısın? (D.O)
-Tabikide.
****
Sofraya oturduk yemeğimizi yedik bulaşıkları D.O&CHEN yıkadı. Bende merdivenlere yöneldim. Ve tam odama girerken arkamdan bir el kolumu tuttu ve:
-Sen EXO olmamalıydın... Sen EXO dan gidene kadar seninle uğraşıcam UFAKLIK..
****
Kolumu sarsıp hızla odama girdim ve düşünmeye başladım bu baek benden ne istiyor? Ben ona ne yaptım geldiğimden beri bana kötü kötü bakıyordu.bunları düşünürken uyuya kaldım.
****
Çingular okumaya devam edin YB ler gelecek sizleri seviyorum😍

BESTO'DA KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin