19.Bölüm

456 23 13
                                    

( şimdi okuyanlar diyecekki bu kim medyayı ancak okuyunca amlayabilirsiniz)

JİMİN):(adın) eğer müsaitsen biraz
konuşabilir miyiz
Ne konuşacağını tahmin edebiliyordum ama yine de bilmezlikten gelip
(Adın):tabiki
(Jimin):şey (adın)_______________________
***************************************
(Jimin):ben senden uzun zamandır
hoşlanıyorum..
Aramızda kısa bir süreleğine sessizlik oluştuktan sonra jimin yeniden konuşmaya başladı
(Jimin):bak eğer istemessen senden uzak durabilirim(tövbe de)seni bunun için zorlayamam ben seninle sevgili olmak istiyorum benimle çıkar mısın(nereye seninle merdivene mi çıkar mıyım diyesim geldi ama demiycem ciddi bi ortam😂😂😂)
(Adın):şey ben pek emin değilim yani bana biraz zaman verir misin
(Jimin):ah tabiki
Diyip odamdan çıkmıştı ne halt edeceğimi gerçekten bilmiyordum kafam allak bullak olmuştu aklıma bir soru takılmıştı ya beni gerçekten sevmiyorsa sadece beni oynatmak için seviyormuş gibi gösteriyorsa??uf cidden ben ne saçmalıyordum böyle bunu gerçek olup olmadığını anlamak için aklıma dahice bir fikir gelmişti onu bir arkadaşımla kıskandıracaktım(kıskandırda gör sen neler oluyo salakçım djdhhd)....
**************************************
hemen arkadaşım(adı)yı aramaya karar verdim telefonu açınca biraz havadan sudan konuştuktan sonra asıl konuya girmeye çalıştım planımı ona anlatınca biraz tuhaf karşıladı ama oda sonradan kabul etti(arkadaşı bu)

Geriye kalan tek sorun jimini oraya kim çağıracaktı ben çağıramazdım e arkadaşımda mantık olarak çağıramazdı o yüzden kook tan yardım almak istedim kook un odasına gidip planı komple anlattım tabi ki bir kaç ayrıntıyı vermeden kook da bunu kabul e...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geriye kalan tek sorun jimini oraya kim çağıracaktı ben çağıramazdım e arkadaşımda mantık olarak çağıramazdı o yüzden kook tan yardım almak istedim kook un odasına gidip planı komple anlattım tabi ki bir kaç ayrıntıyı vermeden kook da bunu kabul etmişti yaptığım plan umarım şuan olduğu gibi kusursuz işlerdi....
***************************************
JİMİN*DEN
Açıkçası (adın)ın bu davranışından dolayı birazda olsun kırılmıştım  benim gibi birisini kim sevmez ki(jimin bey susuyor egosu konuşuyor hdhdhd) umarım her şey dilediğim gibi olurdu ve (adın) hemen kabul ederdi(sen öle olcanı zannet)
***************************************
ÖĞLEN 12
***************************************
(Adı) ile buluşmak için hazırlandım üzerime bilerek kıskanılacak türden bir kıyafet giymiştim(giydikleri kolyesi hariç)

***************************************JİMİN*DENAçıkçası (adın)ın bu davranışından dolayı birazda olsun kırılmıştım  benim gibi birisini kim sevmez ki(jimin bey susuyor egosu konuşuyor hdhdhd) umarım her şey dilediğim gibi olurdu ve (adın) hemen k...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Büyük bir özgüvenle arabama binip arkadaşımla buluşacağım yere gittim umarım kook doğru zaman da jimini arayabilirdi...
***************************************
JİMİN*DEN
Telefonumun çalmasıyla uzandığım yataktan kalktım arayan kooktu
Kook:Hyung seninle dışarda buluşsak olur mu
Aslında bu fena fikir sayılmazdı az da olsa kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı
Jimin:İyi nerde buluşucaz
Kook:Sana mesaj attığım yere gel
Bu çocuktaki bu havanın nedenini hiçbir zaman anlayamayacaktım telefondan söylemek yerine mesaj atıyo sanki dizi çekiyorduk....
Kook un söylediği yere vardığımda kook orada beni bekliyordu bir yakınlarımızda bulunan bir cafe ye gidip oturup birer kahve ve tatlı sipariş ettik uzun bir süre konuştuktan sonra siparişlerimiz gelmişti kahvemizi ve tatlımızı yerken gördüğüm manzara beni şoka sokmaktan daha da beter etmişti o yanındaki de kimdi....
***************************************
(ADIN)*DAN
(Kafe burası)

Kafe çok sessizdi cam kenarında oturan arkadaşımı görmenle ona doğru koşarak sarıldım(sarılış anı)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kafe çok sessizdi cam kenarında oturan arkadaşımı görmenle ona doğru koşarak sarıldım(sarılış anı)

Ufak bir sarılıştan sonra oturup konuşmaya başladıki lk başta bu planın nedenini ve amacını söyledim ve daha sonra da planımızı anlattım ona korkmaması gerektiğini söyledim(görcez birazdan😈)cama ufak bir gezdiriş sonucu karşımızdaki kafe de otura...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ufak bir sarılıştan sonra oturup konuşmaya başladıki lk başta bu planın nedenini ve amacını söyledim ve daha sonra da planımızı anlattım ona korkmaması gerektiğini söyledim(görcez birazdan😈)cama ufak bir gezdiriş sonucu karşımızdaki kafe de oturan bir jiminle kook u görünce şaşırmıştım kook ilk defa bir işi tam zamanında becermişti jimine bakarken onunla göz göze gelmiştik beni arkadaşımla görünce sinirlenmişti hemen gözlerimi ondan ayırıp (adı) ile koyu bir sohbetteymiş gibi konuşmaya başladım umarım jimin çok fazla sinirlenmezdi....
1 kaç dakika daha konuştuktan sonra birisinin sesiyle konuşmamız yarıda kalmıştı daha konuşanın kim olduğunu öğrenemeden birisinin arkadaşıma kafa attığını gördüm bu kişiye bakınca jimin olduğunu görmek beni hem mutlu etmişti hemde şaşırtmıştı
(Adın):jimin dur dursana yah seni salak diye söyleniyordum ama jimin beni pek umursadığını düşünmüyordum sonunda çocuğu dövmeyi bırakmıştı fakat kankam berbat haldeydi ona daha iyi misin diyemeden jimin beni o kafeden çıkartmıştı kook da bir anda yok olmuştu sanki beni ıssız ve dar bir sokağa götürene kadar hiçbir şey konuşmamıştık
JİMİN:Sen gerizekalı mısın orda ne işin vardı
Sesi sinirli bir biçimde çıkmıştı yüzünü söylemeye gerek duymuyorum zaten(ağğp bana da sinirlenir misin jimiğğn)
Ona hiçbir şey söylememiştim söylemeyecektim de oda bunu fark edince sinirle gülmeye başlamıştı
JİMİN:Bu olayın burda bitmeyeceğinin umarım farkındasındır
Dedi ve kolumdan tutup beni arabama bindirdi ve kendisi de sürücü koltuğuna oturdu...
***************************************
EVE VARINCA
Jimin sinirini etrafa çok belli etmemek için odasına çıkmıştı bende ona herşeyi itiraf etmek için yanına gittim odadan gel sesini duyunca içeri girdim
(ADIN):şey jimin ben sana bir şey söyliycem ama sinirlenme olur mu?
JİMİN:gülerek peki söyle
(ADIN):hani sen o çocuğu dövdün ya o aslı benim planımdı sadece beni gerçekten seviyor musun diye merak ettiğim için böyle birşey yaptım seni oraya kook sayesinde yolladım
Jimin bunu duyunca gülmüştü(oy senin o gülüşünü yiriğğm)
(ADIN):hani sen bana dün sordun ben cevap vermemiştim ya şimdi onu söyliycem_________________________
***************************************
Ah yeniden selamlar bu bölümü yazarken çok yoruldum tam 747 kelime yazmışım bugün karneler verildi sizinkiler nasıl?😂💜

             

BESTO'DA KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin