21.Bölüm

369 27 2
                                    


Tae:sen benden daha garipsin (adın) asıl senin adın uzaylı olmalı
Ona dil çıkartıp ne olduğunu sordum fakat hiç birisi bir cevap dahi vermemişlerdi en sonunda rm ve suho abinin yüzüne baktığımda ikisidi de ağlıyordu en sonunda suho abi olayı anlatmaya başamıştı___________________ bunu duymamla şok olmuştum cidden bunun için mi kavga etmişlerdi bu çok çocukçaydı.....
***************************************
Kavgalarının sebebi BESTO grubunun lideri kim olsundu ikiside benden büyük olmasına rağmen bazen oldukça küçük davranıyordu gülmeye başlamıştım pardon anırmaya aklıma gelen fikirle sustum
(Adın):İkinizde gerçekten lider olmak istiyorsanız bir iddia ya girin kazananda lider olsun
(Suho):ii peki de ne iddiası girecektik
(Adın):walla ben orasına karışmam hadi ben kaçtım bys
Hepsi bir anda anlaşmış bir şekilde bu kıyafetle dışarı çıkmayı düşünmüyorsun değil mi dedi bende düşüyorum ve zaten çıkıcam da suga abi öksürünce ona baktım yüzünden her şey belli oluyordu bu yüzden üzerimi değiştirmek için odama çıktım(giydikleri)

***************************************Kavgalarının sebebi BESTO grubunun lideri kim olsundu ikiside benden büyük olmasına rağmen bazen oldukça küçük davranıyordu gülmeye başlamıştım pardon anırmaya aklıma gelen fikirle sustum(Adın):İkinizde gerçe...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sadece dışarı çıkabilmek için bunları giymiştim daha sonradan bunları değiştirecektim(ne parlak zeka ama😂)
Aşağıya inince hepsi bana olumlu gözlerle bakıyorlardı ama sadece şimdilik maskemi de takıp dışarı çıktım arabama binince üzerimi değiştirip kotupa oturdum(unutanlar için yeniden atayım)

Sadece dışarı çıkabilmek için bunları giymiştim daha sonradan bunları değiştirecektim(ne parlak zeka ama😂)Aşağıya inince hepsi bana olumlu gözlerle bakıyorlardı ama sadece şimdilik maskemi de takıp dışarı çıktım arabama binince üzerimi değiştirip...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1 saatlik yoldan sonra sonunda geleceğim yere varmıştım(geldiği yer)

Her şehirin gürültüsünden kurtulup huzur istediğimde buraya gelirdim burayı bir arkadaşım sayesinde keşfetmiştim burada neredeyse hiç kimse yaşamıyordu bu yüzden burayı çok seviyordum telefonumun sesiyle irkilip arayana baktım arayan tae di fakat ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her şehirin gürültüsünden kurtulup huzur istediğimde buraya gelirdim burayı bir arkadaşım sayesinde keşfetmiştim burada neredeyse hiç kimse yaşamıyordu bu yüzden burayı çok seviyordum telefonumun sesiyle irkilip arayana baktım arayan tae di fakat daha açmama fırsat vermeden aramayı bırakmıştı bende umursamayıp oturmaya devam etmiştim biraz sonra karnımın guruldamasıyla acıktığımı fark edip arabama gittim bagajımdan çikolata çıkardım

Her şehirin gürültüsünden kurtulup huzur istediğimde buraya gelirdim burayı bir arkadaşım sayesinde keşfetmiştim burada neredeyse hiç kimse yaşamıyordu bu yüzden burayı çok seviyordum telefonumun sesiyle irkilip arayana baktım arayan tae di fakat ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Canım çekti beğğ😯💜)
Sıra sıra yemeye başladım ve daha sonra kalktım çok geç olmadan eve gitmem gerekiyordu gözüme flaşların tutulduğunu görünve affallamıştım bir kaç magazinci benim fotoğrafımı ve videomu çekiyordu işte şimdi yanmıştım abimler bunu görüncr kesinlikle beni keseceklerdi daha çok vakit kaybetmeden arabama bindim arabamı korka korka eve doğru sürmeye başladım...
***************************************
EVE VARINCA
Eve vardıktan sonra arabamdan indim ve telefonuma baktım haberler daha şimdididen yayılmaya başlamıştı bile gecenin 2 sinde magazin haberi neden verilirdi ki? yavaşça anahtarı çevirdim bütün üyeler sinirli bir şekildr bana bakıyorlardı küçük masum bir gülüş atıp tam gidiyordum ki
(SUGA):üzerini değiştirip hemen buraya geliyorsun
Demişti ahanda şimdi ayvayı yemiştim kesinlikle beni öldürecekti daha bu genç yaşımda ölmek istemiyordum aynaya baktığımda evden çıkarkenki kıyafetlerimi giymemiş olduğumu gördüm zaten giysem ne değişirdi ki? artık her şeyi görmüşlerdi yavaşça merdivenlerden inmiştim(biraz gerek ekşın ama değilsin maykıl jeksın😂böyle yazılmadığını biliyorum ama olsun)
Okumanızı bölüyorum ama kb şimdi size birşey itiraf edicem ben önceden rm dan çok korkuyodum bu yüzden şimdi onu yapıcam😂😂
(RM):Daha 18 yaşındasın küçüksün diye(hikayeyi yazmaya başladığımda 20 yaşında yazmıştım fakat sonradan değiştirdim)sana bir şey söylemek istemedezdim ama senin bu yaptığın gerçekten fazla biz seni sence boşu boşuna mı korumaya çalışıyoruz
Derken araya
(SUHO):Biz sence gerizekalı mıyız daha çocuksun(reşit lan o hxjdhdj)ve hiçbir şeyden anlamıyorsun şimdi onları giydiğin iyi mi oldu başkanlar bu haberi gördüğü zaman sana kim bilir ne diyecekler şirketlerde dedikodun çıkacak umarım bunun farkındasındır...
(SUGA):18 yaşındaki kızın giydiklerini bak hele ya kıyafet giymeyip çıksan daha mantıklı olurdu bizde grup olarak düşeceğiz hemde kimin yüzünden bir kızın (bu biraz ağır oldu be sugamm)diyip ayağa kalkmıştı ve bana tokat atmıştı !!BANA!!
O anki yanağımda hissettiğim acıyla ağlamaya başlamıştım ağladımı fark edince hemen yukarı çıkmıştım çünkü insanların yanında ağlamaktan nefret ediyordum kendimi güçsüz hissediyordum yatağıma yatınca ağlamam daha da şiddetlenmişti cidden benim hakkımda bunları mı düşünüyorlardı bana tokat atma gücünde nasıl bulunuyorlardı onlardan başka hiç kimsem yokken bana bunları yapmışardı....
***************************************SABAH
Sabah zorlukla yatağımdan kalkmıştım çünkü gece hiç uyumamıştım hep ağlamıştım aynadan kendime bakınca gözlerimin etrafının kıpkırmızı olduğunu gördüm umrumda da değildi telefonumu açınca başkanın bana mesaj atrığını gördüm mesajda sabah uyanır uyanmaz sm e gel yazıyordu üzerimi değiştirip şirkete gittim(giydikleri)
Şirkete varınca hiç vakit kaybetmeden pd nin yanına gittim
(BAŞKAN):hoşgeldin (adın) pardon pekte hoş gelmedin öyle değil mi
Bunu duyunca bir şey söyleyememiştim
(BAŞKAN):Bu yaptığına ne demeliyim bilmiyorum (adın) bütün ülke seni konuşuyor sana çok teşekkür ederiö sayende para kazandık
Kendimi gülmemek için zor tutuyordum bu adamla aynı haberden mi bahsediyorduk emin bile değildim
(Adın):ah sağolun başkanım da ben sizi rezil etmedim mi
(BAŞKAN):Saçmalama tabiki hayır şirkete reklam yapmış oldun yeniden sağol
Biraz daha konuştuktan sonra şirketten ayrılmıştım arabaya binip eve gittim hiç birisi benimle konuşmuyorlardı ve şansıma yarın beniö doğum günümdü gerçi insanların benim doğum günümü kutlamamalarına alışmıştım ya neyse...
***************************************
1 SONRAKİ GÜN
Evet bugün benim doğum günümdü 19 yaşıma girecektim normal de insanlar doğdukları günleri çok değişik şekillerde geçirirlerdi ama tabiki bu ben olduğum için yine de diğer günlerimden bir farkı olmayacaktı ağlamaklı olan yüzüme bakıp iç çektim suga abi nasıl tokat attıysa yanağım hala daha kızarıktı kahvaltımı yapmak için aşağıya indim  fakat aşağıda kimse yoktu daha doğrusu evde hiç kimse yoktu bunun rahatlığıyla kahvaltı ettim telefonumu açınca bildirim yağmuruna tutulmuştum fanlarım sosyal medyadan doğum günü mesajı atmıştı hepsine okuduktan sonra 1 tane kalp attım beni çok mutlu etmişlerdi insanın sevildiğini hissetmesi çok farklı ve güzel bir duyguydu...
***************************************
AYNI GÜNÜN AKŞAMI
Saat gece 11 olmuştu fakat üyeler hala daha ortalıkta yoktu doğum günümü de büyük ihtimalle hepsi unutmuşlardı belki fanlar mesaj atmış olabilirlerdi ama insanın en değer verdiği kişilerim doğum gününü kutlamaması berbat bir duyguydu sehunun mesaj atmasıyla telefonuma baktım
(SEHUN):Cama bak.....
**************************************
Selam canlar normalde kısa bir ara vereceğimi söylemiştim fakat can sıkıntısından yeni bölüm yazasım geldi şuana kadar yazdığım en uzun bölüm 904 kelime umarım beğenirsiniz yb de görüşürüz
Vote ve yorum yapmayı unutmayın💜




BESTO'DA KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin