"Ne saçmalıyorum" düşünürken uyuya kalmıştım. Sabah beni bir elin sarsmasıyla uyanmıştım bu sehun'du ve benden o süt ısıtmamı istiyordu.
-Off sehun sabah'ın 6'sında süt mü içilir tanrı aşkına yaa
-Ya napayım canım çok süt çekti (sehun)
- Tamam
Sehunla beraber aşşa indik bende onla beraber bir bardak süt içiyordum sehun sessizliği bozarak hadi yürüyüşe çıkalım dedi. Bende başını onaylarcasına salladım ve üstüne siyah tayt beyaz salaş bir buluz giydim üstüne siyah hırkamı giyip dışarı çıktık.
-Siz cidden beak'la sevgili misiniz? (Sehun)
-Ş.şey
Ne dicemi bilmiyordum acaba gerçekleri söylesem beak bana kızarmıyďı bende konuyu değiştirmek için
-Ya şurada bir lokanta var yemek yesekmi?
-Ya ben yürüyüşe çıktık diye yanıma para almamıştım.(sehun)
-Sorun değil ben aldım hadı gidelim.
İçeri gidip tam otururken karşı masada beni kaçıran yani benim eski sevgilim vardı gerilmiştim ama belli etmedim. Garson geldi siparişleri verdikten sonra konuşmaya başladık. Lafımızı bölen telefonuma gelen mesajdı özel numaraydı:
-O karşında oturan kim onu senin karşınsında oturduğuna pişman edicem...
****
Yazıyordu daha da gerildim ve titremeye başladım bu titremesi sehun fark etti.
-Ne oldu neden titriyorsun(sehun)
-Yo yok birşey
-Var birşey belli oluyo bana güvenebilirsin istersen diğer üyelerede söylemeyiz.(sehun)
-Tamam ama aramızda kalıcak ve biraz daha sakin bir yere gidelimmi?
-Tamam ben biliyorum beni takip et (sehun)
Borcu ödedikten dışarı çıkmamla telefonun çalması bir oldu yine özel numara arıyordu açtım.
-A alo
-Kaç bakalım nereye kadar çabilirsin (özel numara)
Ve kapadı gine içimi bir korku sarmıştı tabi bunu gine sehun gine anladı ve telefonu eilmden çekti özel numaranın aradığını gördü ve telefonumu kapadı kendininkinide sesizie aldı. Biraz daha ilerdikten sonra bir otele girdik ben şaşırmıştım ve en üst kata çıktık ve izin alarak terasa girdik.
-Anlat bakalım küçük hanım neden bu kadar korkuyosun?(sehun)
-Olaylar şöyle oldu:
Beni kaçıran adam aslında eskiden sevgilimdi. Ve benim en yakın arkadaşımla beni aldattı ve bende o an yıkılmıştım onu bunu bırak ya zaten en yakın arkadaşımla aldattı.
Ve beni o kaçırdı beak'ı arayarak ondan yüklü bir miktarda para istedi. Bu parayıda beak verdi ve bana o kadar kötü davranmasına rağmen ve bunun karşılığında benden birşey istedi o'da onunla çıkmamı istedi ne kadar kabul etmesemde etmek zorunda kaldım...
****
Ağlamaya başlamıştım. O anda sehun bana sarıldı...
****
Bir an evdeki üyeleri unuttuğumuzu fark edip saate baktım saat 15.00 ' ve aceleyle telefonlarımızı açtık toplam bende 98 arama 200 mesaj sehunda ise 90 arama 189 mesaj vardı. Aceleyle yurda doğru ilerledik.
-----------------------------------------------------------
Evet çingu lar okumaya devam edin olaylar olaylar oylayıp yorum yapmayı unutmayın.😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BESTO'DA KIZ
FanficEXO VE BTS GRUBUNUN BİRLEŞMESİYLE OLUŞAN 20 KİŞİLİK GRUPDAKİ TEK KIZ OLAN LENA BAKALIM NELER YAPACAK...(HİKAYE EXO GRUBUYLA BAŞLAMAKTADIR 13.BÖLÜM'DEN İTİBAREN BTS DE VARDIR)