Elijah Mikaelson, Klaus Mikaelson, Rebekah Mikaelson, Hope Mikaelson, Marcel Gerard, Hayley Marshall. Jedna velká rodina. Zvládnou ochránit dceru Klause a Hayley, Hope?
Jmenuji se Hope Mikaelson a žiji se svojí tetou Rebekah Mikaelson v městečku Mystic Falls. Čarodějky mě chtějí zabít. Jsem prý zázračný dítě. Hybrid a napůl čarodějka. Nemůžu žít s rodiči kvůli tomu, že se moje rodina snaží urovnat spory a takový věci kterým nerozumím. A to v mém rodném městě New Orleans.
*****
,,Hope!! Pojď máš tu snídani." Volala na mě Bek.
,,Jo, jo už pádím." Volala sem zas já. Seběhla jsem schody do kuchyně a posadila jsem ke stolu. ,,Dobré ráno Bek. Mmm palačinky miluju." Řekla jsem s úsměvem. ,,Dobré." Řekla jako obvykle.
Rychle jsem dojedla. Za chvíli jsem slyšela známý hlas Damona. ,,Tak dělej Hope!!" Rozloučila jsem se s Bek. Damon mě někdy vozí do školy. No, oni si mě tak nějak střídají. Někdy Elena, někdy Caroline, Bonnii, Stefan, Matt, Tyler a Bek. Prý pro moje bezpečí.
,,No jo už jsem tady." Řekla jsem, když jsem nastoupila do auta. Jeli jsme potichu. Přemýšlela jsem nad Damonem. Možná ho miluju.
Z mého myšlení mě vytrhl hlas Bonnii, Eleny a Caroline. Rozloučila jsem se s Damonem a šla za holkama.
,,Co tu děláte holky?"
,,Budeme zase chodit na střední." Zajásala Caroline a já se s holkama jen usmála. Najednou zazvonilo. Každá jsme se rozešly do jiné třídy
**********************
Domů jsem jela s Bek.,,Tak co škola?" Zeptala se mě, zatímco se soutředila na cestu před sebou.
,,Jako vždycky." Zasmála jsem se a Bek se přidala ke mně
,,A co Damon?" Její otázka mě dostala. Mám jí říct, že ho miluju nebo mám říct, že mě nezajímá? Nakonec jsem se rozhodla pro tu první možnost. Přece jen je to moje teta. A pro mě jako nejlepší kamarádka.
,,No, miluju ho. Ale nemyslím si, že on mě." Beka se zatvářila překvapeně.
,,Tak se ho zeptej jestli ještě miluje Elenu. Podle mě je to první krok k tomu, aby tě měl rád. Potom už sama uvidíš, co je vhodný udělat." Usmála se a já nad tím začala přemýšlet. Jestli se ho na to mám zeptat nebo ne.
Tak snad se bude aspoň trochu líbit. No snažila jsem se no :)
Úžasný trailer je od ElissStyles ^^
A skvělý cover od Abby8334 *-*
ČTEŠ
The Originals
FanfictionRodina Mikaelson. Jedna velká rodina. Jak se jim bude žít, když po Hope jdou všechny čarodejnice a chtějí ji zabít? Bude lehké Hope ochránit nebo naopak? cover: @Abby8334 trailer: @ElissStyles