Jdeme se bavit!

499 27 4
                                    

*Pohled Hope*

Ráno jsem vstala a provedla to, co každý ráno. Potom jsem šla na snídani. 

,,Tak  nás s maminkou napadalo," začal táta a zakousl si toustu ,,že bychom zavolali do Mystic Falls, aby všichni přijeli a můžeme uspořádat třeba nějakou párty nebo oslavu." Dořekl táta a toust spolkl. 

,,To je skvělý nápad." Zajásala jsem. Když jsem dojedla dohodly jsme se s Bon a Davinou, že můžem jít vyzkoušet nějaká kouzla. No kouzlo na zabití Esther a Mikaela vyzkoušíme až s čarodějkami. Šly jsme do lesa. 

Když jsme došly na palouček, kde jsme si rozprostřeli deku, na kterou jsme naskládaly grimoáry a papíry s kouzli. 

Chytly jsme se za ruce a začaly říkat: ,Como se nada purtemos de lunce. Como se nada puertemos de lunce. Como se nada puertemos de lunce.' Zopakovaly jsme třikrát a myslely jsme na obývák u Marcela. 

Najednou jsme se ocitly v obýváku kde seděla máma, táta, Bek, Elijah, Marcel s Cami. Koukali na nás jako na zjevení. My vybuchly smíchy, zopakovali jsme to znova, myslely jsme na palouček v tom lese a zase jsme byli na paloučku. 

,,Tak přemisťování by nám šlo." Zasmála se Davina a dostaly jsem další výbuch smíchu. Pak jsme začaly zkoušet různý kouzla.

******

Asi tak tři hodiny jsme zkoušely. Po těch třech hodinách jsme se rozhodly jít zpět domů. Použily jsme zase to kouzlo na přemisťování. 

Zase jsme stály v obýváku kde zase všichni seděli. Jejich pohled po tomhle kouzle je k nezaplacení. Koukali na nás jako na sůvy z nudlí.

 ,,Dneska přijedou všichni z Mystic Falls." Oznámila máma. Zaradovala jsem se.

 ,,A kdy?" Zeptala jsem se nedočkavě. ,,No, měli by tu být za chvíli." Podíval se táta na hodinky, které měl na ruce. S Bonnii jsme se zaradovaly a i s Davinou jsme přisedly na sedačku.

 ,,Měli bychom to tu připravit na tu párty." Konstatoval Marcel. S holkami, mámou a Bek jsme přikývly a šly do obchodu nakoupit jídlo, ozdobu a podobně.

*Crrrrr*

Zazvonil zvonek u dveří. 

Vyběhla jsem tam a za dveřmi stál Damon. Objala jsem ho a políbila. Ostatní se přivítali.

 ,,Tak, párty začíná." Zasmála se Elena a vzala do ruky flašku s vodkou a začala pít. S Damonem jsme se zasmáli, ale potom jsme udělali to samý. V podstatě to udělali všichni. 

Já s Car, Elenou a Bonnii jsme tancovaly na stolech a kluci se smáli a pili burbon. No, bylo vidět, že ho měli víc než dost.

*****

Kolem takový půlnoci kdy už byli všichni v pokojích. Stefan a spol. neodjeli. Šli do volných pokojů nebo k svým ,partnerům'. Damon šel za tátou ještě pro burbon a já se rozhodla, že se půjdu podívat za Elenou. Z jejího pokoje se svítilo. Otevřela jsem dveře a to co jsem viděla jsem nemohla rozdýchat.

Další část je tady a já doufám, že se Vám líbila. Je kratší, ale doufám, že to nevadí. No nevím jestli budu moct zítra přidat, takže pokud nepřidám přidám až za 14 dní. Jsem totiž už u tety no a je to tu trochu složitý -.- :D. No PROSÍM koments a vote mě MOC poětší :3 :*

The OriginalsKde žijí příběhy. Začni objevovat