*Pohled Hope*
Ráno
Ráno jsem spala dýl, protože byl stále víkend. Když už jsem nechtěla spát tak jsem vstala. Bylo půl jedenácté a ze zdola to vonělo. ,,Hm, Bek asi dělá ty svoje vynikající palačinky." Pomyslela jsem si. Šla jsem do koupelny provedla ranní hygienu a oblíkla se. Vzala jsem si zase bílý tílko s béžovým svetříkem, béžovými kraťasy a conversky. Sešla jsem dolů, ale Bek to nebyla. Ta seděla u stolu a jedla palačinky. Došlo mi, že je to táta. Ten jediný nebyl u stolu.
,,Dobré ráno." Řekli sborově. ,,Dobré." Odpověděla jsem a sedla si ke stolu, kde byli připravený palačinky.
,,Co máš v plánu?" Zeptal se Elijah.
,,Jdu nakupovat s Bonnie, Caroline a Elenou. Chcete jít taky?" Zeptala jsem se a pohled naklonila k tetě a mamce. Vyměnili si pohledy a mamka odpověděla: ,,Jo půjdeme rády." Usmály se a já je objala.
************
Bylo kolem druhý odpoledne a už jsme nakupovali. Já s Elenou jsme šly do obchodu Vintage Styl. Caroline s Bonnii šly do obchodu s plavkami a máma s Bek šly do obchodu s plesovými šaty. Asi po půl hodině jsme se sešli u vodní fontány ve středu nákupního střediska
,,Nepůjdeme do pizzerie?" Navrhla jsem. Všechny horlivě přikývli. Objednali jsme si velkou šunkovou se sýrem. Když jsme dojedly, šly jsme domů.
**********
,,Zdravím dámy. Jaké bylo nakupování?" Zeptal se s úsměvem na rtech táta.
,,Tebe to nějak zajímá." Odpověděla rychlostí blesku Bek. Já s mámou jsme se zasmály. Šla jsem si uklidit oblečení, boty a různý doplňky.
,,Koukám, že dámy byly nakupovat." Ozval se něčí hlas a já sebou jako na povel trhla. Můj pohled spočal u okna.
,,Damone. Jak pak si na to přišel?" Zasmála jsem se.
,,No třeba, protože Elena, Caroline i Bonnii k nám přišly s hordou tašek."
,,A moje máma s Bek." doplnila jsem. ,,Co potřebuješ?" Zeptala jsem se při uklízení věcí do skříně.
,,To se nemůžu se nemůžu na tebe přijít jen tak podívat?" Nahodil smutnej výraz.
Někdo zazvonil.
,,Hope jsou tu holky!" Zakřičela máma.
,,Už musím jít." Rozloučila jsem se. Seběhla jsem dolů kde čekaly holky. Měly nějakou tašku a to se mi nelíbilo.
,,Ahoj. Co to je za tašku." Holky se na sebe podívaly a pak se usmály. ,
,No." začala Elena. ,,rozhodly jsme se že půjdeme do aquaparku a tak jsme ti přinesly nový plavky." Dokončila Bonnii a uculila jsem. Vzala jsem si tašku do roky a podívala jsem se na plavky.(media)
Byly boží.
,,Díky holky." Usmála jsem se a oni se jen usmály a přikývly.
,,Jsou skvělý zlato." Ohodnotila je máma. ,,Tak jdeme?" Podívala se na mě Caroline. Přikývla jsem.
***********
Když jsme si koupily vstupenky šly jsme se do šaten převlíknout. Holky měly skvělý plavky. Elena měla horní díl žlutý bez ramínek a dolní díl byl azurově modrý.
Bonnie měla horní díl s ramínky. Byly světlounce oranžový a tak i dolní díl. Caroline měla s ramínky. Horní díl byl proužkovaný a dolní taky.
ČTEŠ
The Originals
FanfictionRodina Mikaelson. Jedna velká rodina. Jak se jim bude žít, když po Hope jdou všechny čarodejnice a chtějí ji zabít? Bude lehké Hope ochránit nebo naopak? cover: @Abby8334 trailer: @ElissStyles