*Pohled Damona*
,,Katherine." Řekli jsme s Hope naráz.
,,Ty mě znáš Hope" zasmála se Katherine ,,říkali ti o mně samé hezké věci že?" Zasmála se zase.
,,No, tak jestli myslíš, že hezký věci jsou to že jsi proradná mrcha a chtěla si všechny zabít... Tak pak ano, řikali mi o tobě samé hezké věci." Řekla s menším úšklebkem Hope.
,,Tak co chceš? A jak to, že jsi živá?" Vychrlil jsem ze sebe otázky a mezitím jsem si Hope schoval za sebe. ,,No... Jí." Ukázala prstem na Hope.
,,Dřív než se zeptáš jsem upír. Zase. To víš no, kámošky čarodějky." Ušklíbla se Katherine. Vzal jsem Hope za ruku a rozběhli jsme se domů. Vřítili jsme se do obýváku a všichni na nás koukali.
,,Katherine... Ona... Upír." Koktala Hope.
,,Klid zlatíčko co se stalo?" Zeptala se Hayley.
,,Katherine se objevila na hřbitově a řekla, že chce Hope a že je zase upír díky nějakým kámoškám čarodějkám." Vysvětli jsem za Hope protože bylo vidět, že by se nezmohla na slovo.
*Pohled Stefana*
Ta mrcha je zpět. To jí nestačilo co se stalo posledně. Nejdřív chce zabít Elenu, pak... No vlastně to zkrátím. VŠECHNY. A teď ještě Hope? No, to snad ne! ,,Holky vezměte Hope nahoru a my ostatní vymyslíme plán." Řekl jsem velitelským hlasem a kupodivu všichni přikývli.
Holky už odešly a v kuchyni jsme zbili jen my. Přesněji Damon, Klaus, Elijah, Rebekah, Hayley a já.
,,Takže" začal Klaus ,,jak víme Katherine je velká mrcha je schopná všeho. Musíme se teď připravit na vše. Já se třeba díky čarodějce dostal do cizích těl. I na to se musíme připravit. Může jen tak vraždit a mít to jako výhružku. Může mít svoje kamarády všude. Nevíme čeho víc je schopná." Dořekl Klaus a my jsme chápavě přikývli.
,,Mohl bych zavolat na pomoc Davinu s Marcelem." navrhl Elijah.
,,Dobrý nápad." Přitakal zase Klaus.
,,A já můžu přivést vlkodlaky." Nabídla se Hayley.
,,Tak to ne, víš jaký s nimi byli problémy." Nesouhlasil Klaus.
,,Ano, ale jsou jiní." Řekla Hayley s náznakem úsměvu.
,,A to jsi zjistila jak? Poslali ti skupinovou fotku s videem?" Zeptal se ironicky Klaus.
,,Ne ale dej jim šanci." Nakonec tedy přikývl.
*Pohled Hope*
Sešla jsem s holkama dolů. Zbytek lidí tam seděl.
,,Takže jaký je plán?" Zeptala jsem se s úsměvem. Byla jsem totiž zase konečně osprchovaná, namalovaná a oblíknutá(kometáře).
,,Jak se můžeš v téhle situaci usmívat?" Zeptal se Damon.
,,Nevím, jsem konečně zase v novém oblečení, prostě celá čistá." Zasmála jsem se. Přisedly jsme si s holkama k ostatním. Vysvětlili nám plán a my jen chápavě přikyvovaly.
*Pohled Katherine*
Musím vymyslet plán. Ano já Katherine Pierce nemám plán. Oni ho už určitě mají. Jsou až moc vychytralí. Tím pádem já musím být vychytralejší. Nejsem tak blbá, abych šla do cizích těl jako to dělal Klaus. Ne, ne, ne já na to půjdu rafinovaně.
Za chvíli mám v parku sraz s čarodějkou. Ta mi pomůže s plánem. Ano jdu na to přes čarodějku. Dobré ne?
,,Tak Meliso, jaký máš plán?" Zeptala jsem se když Melisa přišla.
ČTEŠ
The Originals
FanfictionRodina Mikaelson. Jedna velká rodina. Jak se jim bude žít, když po Hope jdou všechny čarodejnice a chtějí ji zabít? Bude lehké Hope ochránit nebo naopak? cover: @Abby8334 trailer: @ElissStyles