Záchrana

674 31 7
                                    

*Pohled Hope*

Pak byla jen tma. 

Když asi po deseti minutách bylo zase světlo, všichni byli pořád v kostele. Počkat.

 Až na Damona!

 ,,Katherine! Tak si mě zabij, ale Damona nech jít a přiveď ho. Tohle bylo trapný." Vyjela jsem po ní. 

,,Hou, hou, hou maličká. Tohle jsem nebyla jí." Zasmála se. 

,,Tak vy!" Ukázala jsem na Esther a ostatní. 

,,My taky ne." Zasmála se Esther. ,,Tak proč se tomu smějete?" Zeptala jsem se a nadzvedla jedno obočí. 

,,Esther. Tak se přiznej!" Křikl táta a schoval si mě za sebe. 

,,Nemám k čemu." Opáčila zase Esther a Mikael jen jako na povel přikyvoval.

 ,,Tak když jsme to nebyli my. Ani tady ta mrcha, a ani vy tak kdo?" Zeptal se strejda Elijah.

 ,,Zdravím rodinu a přátele." Řekl někdo zezadu. Všechny pohledy tam spočali.

 ,,Kole!" Zasmál se táta. Kol? Kol? Ááá Kol můj strejda. Jsem to já ale pako.

 ,,Když si s nimi neumíte poradit musím nastoupit do akce já." Zasmál se Kol. 

,,Ahoj Hope, my jsme se ještě nepoznali. Má nejoblíbenější neteř a vsadím se že i poslední?" Podíval se směrem k tátovi, Elijahovi a mámě. 

,,Jo jdu k věci. Tebe" odmlčel se Kol ,,zabiju jako první Mikaeli." Usmál se. 

,,A to jak?" Provokoval Mikael.  

,,Takhle" usmál se Kol a vytáhl kůl z bílého dubu ,,a pak zabiji i tebe matko. Čarodějky jsou k tobě ,připoutané' takže zemřou s tebou." Zasmál se.

 ,,Jak si to dostal?" Zeptal se rozčíleně.

 ,,Způsob byl lehký." Řekl, usmál se a v ruce si protočil s kůlem. Bavili se o tom jaká byla nehorší rodina, co jim udělali atd. 

Najednou v tu chvíli, kdy jsem to nečekala. Vlastně asi nikdo, byl Kol u Mikaela a bodal ho do srdce a hned zmizel i s jeho tělem. V tu chvíli jsme tu byli my. Čarodějky na naší straně. Začali jsme Esther znehybňovat.

 ,Non morte es no purtos. Non morte es no purtos.Non morte es no purtos' Opakovali jsme. Esther se nemohla hýbat a po chvíli upadla na zem. Její tělo jsme taky odtáhli. 

Po hodině

Sedíme doma a všichni popíjí burbon(nevím jak se to píše :D). Já pila džus.

 Před deseti minutami přišel i Kol s tím, že Mikaelovo tělo je na nějaký jeho půdě. Tělo Esther s ním. 

Bonnii říká, že je možný, že se asi po roce možná později probere. 

S Bonnii a čarodějkami musíme vymyslet, jak se jich zbavit na dobro. 

,,Počkat!" Vykřikla jsem najednou. 

,,Co se stalo zlato?" Zeptala se mě máma.

 ,,Damon je pryč. Ty!" ukázala jsem na Kola ,,po tý tmě co jsi způsobil je Damon pryč. Kde je?!" Křičela jsem.

 ,,Je v pořádku." Řekl. 

,,Promiň Kole." ,,To je v pořádku Hope." Objal mě. Objetí jsem u vrátila.

 ,,Kde teda je?" Zeptala jsem se. ,,Pojď." Usmál se a vzal mě za ruku. Vyběhli jsme.

 Dostali jsme se do nějakého kumbálku. Bylo to tam docela dobře zařízené. Uviděla jsem ho. 

,,Damone!" Rozběhla jsem se k němu a skočila mu kolem krku.

 ,,Ahoj Hope." Usmál se a políbil mě na rty.

 ,,Tak co?" Zeptal se starostlivě.

 ,,Mikael spí s kůlem z bílého dobu a Esther asi na rok nebo víc s ním. A čarodějky taky. Byli k ní připoutané." Usmála jsem se a zatočil se mnou ve vzduchu.

 ,,Tak pojďte, vy dvě hrdličky." Zasmál se Kol. My s ním a běželi zpět domů. 

Když jsme tam byli bylo už kolem desátý. ,,Už si půjdu lehnout jsem unavená.

 ,,Dobrou zlatíčko." Dala mi pusu do vlasů máma s tátou najednou. 

,,Damone jdeš se mnou?" Zeptala jsem se. Přikývl a políbil mě. Šli jsme do pokoje a ani jsem se nemyla. Lehla jsem si a Damon vedle mě. Hlavu jsem dala na jeho hruď. Za pár minut jsem usnula.

Ráno

Damon už vedle mě nebyl. Šla jsem do koupelny se osprchovat. Namalovala jsem se a šla jsem se převlíknout. Vlasy jsem si dala do  úhledného drdolu a vzala si pilotky(komentáře). 

Sešla jsem do kuchyně.

 ,,Dobré ráno." Pozdravila jsem se a usmála se. Sedla jsem si ke stolu, kde už byli tousty s džusem. 

,,Dobré." Pozdravili najednou. Začala jsem jíst a během pěti minut jsem byla hotová. ,,Nechcete jít do obchodu?" Zeptala jsem se holek. Přesněji Eleny, Bonnii a caroline, Byla jsem ráda. Aspoň na rok je klid. Přikývly. 

,,Tak jdeme?" Zeptala se Elena a my přikývly. Cesta nám trvala tak deset minut.

 S holkami jsme nakupovaly snad ve všech krámech. Ale když to bylo moc drahý ovlivnily jsme prodavače. Výhoda upíra. Ale samozřejmě potají. 

V nákupním centru jsme strávily asi dvě hodiny. Pak jsme šly domů. 

Když jsme přišly doma byla jedna velká párty. Byly tam lidi který jsem znala, ale i který ne.

 ,,To je paráda." Vyjekla jsem ve dveřích.

 ,,Vyhráli jsme, takže se to musí oslavit." Zasmál se Stefan a já jen přikývla. Začala jsem tancovat a no trochu jsem se opila. Celá párty trvala asi do půlnoci. Snad i déle. Bylo to super. 

,,Rodino! Přátelé!" Volal z kuchyně táta. Všichni jsme přišli. ,,S Hayley máme další překvapení." Usmál se táta a máma s ním. Všichni jsme mlčeli. Bylo vidět že nikdo kromě mámi a táty nevěděli o co jde. 

,,Takže? Jaký je to překvapení." Zeptala jsem se nedočkavě a hlavně, abych prolomila to trapné ticho co nastalo. 

,,Pojedeme na Hawaii." Zasmál se táta.

 ,,Co-Cože? To je bezvadný." Zajásala jsem. ,,Děkuju tati. Děkuju mami." Zajásala jsem zase. 

,,Není zač." Objala jsem je. Damon mě objal kolem pasu a dal mi pusu do vlasů. Usmála jsem se jako sluníčko.

No další díl je tady. Nevím jestli to není o ničem. Příští budou z Hawaie. Jak jinak :D. Taky tam teď bude Kol. Nevím jestli mám psát dál :(. Takže prosím moc napište do komentu jestli mám nechat nebo vymazat. No jinak prosím komenty s názory. A vote potěší :*

The OriginalsKde žijí příběhy. Začni objevovat