story time

736 10 1
                                    

hi All. sorry , sye belum start. but saya akan start with bab 1&2 okey?  sebenarnye sinopsis tu tak habis. ade limited huruf pulak dh.. so, sye akan buat suspen okey? meh sye ceritakan serba sedikit kk?

fina dipaksa kahwin oleh keluarganya dengan zik, rakan karibnya. manakala zik adalah boy friend syur, rakan karibnya juga. dorng memang dh bengang habis dengan family dorng.fina PERNAH sukakan zik, tapi untuk hormat hubungan besfriend dia  terpaksa ku relakan lalala (nyanyi pulak dah). fina kesiankan syur, tapi. fina patut lebih kesiankan family dia..

zik ni makin lama makin bertindk berani lepas dorng kawin.. maklumlah, dh tinggal berdua je, so zik ni selalu bawak keluar masuk syur kt rumah dorng.. pernah sekali fina gertak syur soh jangan kacau rumah tangga dorng, tapi last last, fina dpt 'angin' zik je..

tiba tiba muncul pulak hero lagi satu. ziq (xD) ziq ni sebenarnye kembar zik. cuma tak de spe tau kecuali parents zik and parents angkat ziq.

ziq ni minat fina, tapi kadang kadang ziq ni melebih. melamar fina depan zik. suami fina. last last tumbukan zik hinggap di pipi ziq.. (lol, kemba gaduh) ziq tak pernah putus harapan.. makin hari,  kehidupan mereka makin kucar kacir.. muncul pulak dah kwn fina yg baru datang dri malaysia dia sama sama belajar se'U' dengan Fina ..Oh Mi Na, yup, dia memang 99% korea asli dan 1% malay celup. (lol) . oh mi na cuba untuk jadi kwn yg Thorbaekk untuk si fina ni.. bile nangis. bahu Mi Na akan penuh hingus (iyekkk).

lastly, ade 2/3/4 pasangan yg akan bersatu.

nak tahu? just wait for each chapter and chapter.. setiap chapter akan ade suspen suspen yg tersendiri k.. banyak lagi watak yg akan muncul, fina kemalangan, Mi Na ade kuasa ajaib, itu ini dn itu.. banyak.. memang banyak suspen kt cerita ni..

so, baca and VOTEEEE!! thankssss

Mr Perfect.Where stories live. Discover now