1

2.9K 140 43
                                    

Gece olduğundan bavulumun sesi her yeri kaplıyordu. Onu çekmeye devam ederek ilerledim ve boş bir banka oturdum. Etrafta kimse yoktu. Babamı tekrar arasam mı diye düşündüm ama sonra bunun gereksiz olduğunu fark ettim. Ne faydası vardı ki? Beni bırakıp kaçmıştı. Başımın çaresine bakmam gerekiyordu.

"Sanırım gidecek bir yerin yok?" 

Tanımadığım bu sese karşılık hızla kafamı kaldırdım ve sesin sahibine baktım. Orta yaşlarda bir adam gülümseyerek bana bakıyordu. Ben onu süzerken gelip yanıma oturdu.

"Evimize  haciz geldi."dedim emin olamayarak. Tanımadığım bir adamla neden konuşuyordum ki?

"Ben ise gidecek bir evim olmasına rağmen gidemiyorum. Yaklaşık 20 yıldır."dedi. Bir insan nasıl olurda 20 yıldır evine gitmezdi ki?

"Seni özlemiş olmalılar. Bence evine geri dönmelisin."dedim gülümsemeye çalışarak. Acaba o da babam gibi kaçmış mıydı?

"Gittiğimde Tomoe büyük ihtimalle beni öldürür."dedi ve gülümseyerek bana döndü. 

"Ama benim yerime sen gidebilirsin." 

Bir an için doğru duydum acaba diye düşünerek bir kaç saniye bekledim. Ama doğru duymuştum. Adam cebinden bir kağıt çıkarttı ve bir şeyler karalayıp bana verdi. Bir adrese benziyordu.

"Onlara seni Mikage'nin gönderdiğini söylersin." dedi ve ayağa kalktı. Kalkınca nazikçe eğilerek anlımı öptü ve ben neler olup bittiğini kavrayamadan gözden kayboldu. Şaşkınca bir elimdeki kağıda bir da ağaçların aralarına bakıyordum. Gerçekten neyi kaçırıyordum ? 

Kamisama Hajimemashita Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin