الجزء التاسع

1.6K 57 14
                                    

نبضي_9
#Roby_tom 

بعد وصلت وعادا اليوم عادي لحد المساء نزلت تحت لي ناس رامي واتونسنا واتفقنا بطلع بكرة نتفسح لان حانزل السبت واليوم داك كان الاربعاء و بالمرة اشتري لي حاجات للسنة الجديدة صحينا الصباح بدري وطلعنا علي الملاهي😍💋وكان احلي يوم ومع التعب ما قدرنا ندخل السوق😂😂💔 اتعيشنا ورجعنا🐸اليوم التاني بعد الظهر وصلنا رامي و لفينا واشتريت السوق كلووو😂😂💔بس الحمدلله لحد بليل والغريبة ان مني اشتريت لي هدية فستان كده خنفشاري بالكبدي والاسود وشوية اكسسوارات و هاي هيلز ما عالية شديد  بالفضي💕💕 وقالت لان خطوبت صحبتها نهاية بعد كم يوم🌚ورجعنا هلكانين بس ربيت حاجاتي ورجعت الداخيلة  اليوم التاني نزلت الجامعة وسنة جديدة وسنير وكده😂😂😂💔وعدا الاسبوع لحد يوم الخميس المساء مني اتصلت بي عشان اجيها لان الحفلة بكرة رجعت رتبت حالي ومشيت ليهم وقولت ارجع السبت 🐸💔اليوم التاني من الصباح بدينا نجهز ومشينا المول الجنبنا 🐸💔قال عايزة تشتري هدية🌚وانا في عيدي ما جابت لي😭😭بس ما شمكلة الا اطلقها من اخوي😒👋المهم اشترت ليها ساعة رولكس و اسورة بالذهبي 💕يحليل قروش اخوي😭😭ورجعنا نمنا والعصر  جهزنا ومني اصرت نمشي الكوافير وشلنا الملابس مني رسمت واصرت علي 🌚يا اخوانا كان ما ماشة بلا عزيمة🐸💔وعملوا لي مييكاب كده خطيرة حسيت روحي حاطفي ست الحفلة😌🙊وورامي جانا ومشينا الصالة وواول ما دخلنا لقينا الاضاءة قافلة😂😂😂💕عاااد نورين ما بتلاقوا👋😌وختت رجلي اسمعك ليك صريخ والانوور انفتحت ولقيت ماما وبابا ورامي والتوامات وكل اصحابي وزملائي 💋😍ومعلقة يافطة كبيرة فيها  Happy birthday Roby💕😍 احلي مفاجاة وربي 😍😍😍😍وقطعت الكيك .
وفتحت الهدايا ومن ضمنهم لقيت هدية مني😂😂😂👋الله يسالني اصلا كانت عيني فيها😄والانوار انطفاءت وسمعت صوت موسيقي جاي من بعيد وفي زول بيدندن معاها واصلا الصوت ده ما غريب بس اتلفت القي ايهاب جاي من بعيد ماسك المايك وبيغني 😍💕لفناني المفضل تامر 🙈

(((هقولك كلمة صدقني مفيش قبليك ولا بعديك
ولا الدنيادي تلزمني ولا تتعاش في يوم غير ليك
ولو يخلص في يوم عمري مايغلاش عمري كله عليك

بحبك لو هقولهالك بقيت آيامي متكفيش
سنين بحلم تكون جنبي قصاد عيني ومتسبنيش
ياريت ينفع أعيش عمرين في حضنك عمر مايقضيش

لقيت فيك اللي بحلم بيه وطول الوقت مستنيه
انا شايفك معايا خلاص حبيبي يبقى ناقص ايه

يا أول حب طمني وخدني من الحياة والناس
بقربك تحلى أيامي بحس معاك ب 100 احساس
ولو جه حد يسأل ليه هقوله انا قلبي حب خلاص

عرفت الحب بيك ومعاك بعيش الجنة وانا وياك
دانا انسى الدنيا دي عادي ومش ممكن حبيبي انساك
ومين يقدر بقى يلومني انا شايفك قصادي ملاك

لقيت فيك اللي بحلم بيه وطول الوقت مستنيه
انا شايفك معايا خلاص حبيبي يبقى ناقص ايه)))

نبضي💋😍حيث تعيش القصص. اكتشف الآن