Te-am prins!

8.1K 147 13
                                    

A/N: este scurt pentru ca vreau pareri. merita continuat? am deja un plan si povestirea va fi din perspectiva personajelor, asta, bineinteles, daca voi primi pareri pozitive cu privire la prolog in asa fel incat sa simt ca trebuie continuata :*

asadar, spor la citit si astept comentarii ! 

~Prolog~

De apoape doi ani se uita dupa el pe holurile scolii, intrebandu-se daca el o vede. Dar stia raspunsul: nu. Poate doar cate o privire rapida, aruncata intamplator asupra Irinei cand cauta pe cineva din multimea stransa in curtea liceului. In rest, nimic. Era nimic. Era..inexistenta. Adica, sa ma scuzi, dar cum sa se uite Dan la o pitica de clasa a IX-a? Intr-adevar, Irina avea destui pretendenti de varsta lui sau chiar mai mari, dar avea o fixatie pe acest baiat inca din clasa a VI-a, pe cand el era doar un boboc dragut. Asadar, timpul isi vedea de cursul lui firesc, ignorand total mintea intortocheata a tinerei, spre dezamagirea ei. Nu putea spune insa ca il place sau ca are vreun sentiment pentru el. Nu, Doar ii atragea atentia. Si nu este vorba numai de fizic. Isi dorea sa stie cum este el defapt, vroia sa ii devina prietena. Vroia sa poata rade cu el, sa il poata saluta pe hol, sa ii poata zambi fara ca el sa o considere una dintre "fanele" lui. Era o dorinta nebuneasca, dar de fiecare data cand il vedea se intreba cum ar fi sa vorbeasca cu el. Incercase Irina de multe ori sa ii atraga atentia, dar fara folos. Nu reusea si pace. Nici macar in zilele in care garderoba sa era mai putin ortodoxa, cu colanti si tricouri decoltate. Incercase cam tot, si degeaba. Si cu toate acestea, avea impresia ca il cunoaste, ca si el o cunoaste. In rarele ocazii in care privirile lor se incrucisau se putea vedea intrebarea ce le aparea pe chip amandurora: "Te cunosc cumva?". Dar aceasta intrebare nu fusese niciodata rostita, si nici nu avea vreunul dintre ei de gand sa o rosteasca. 

Pana intr-o zi cand...

Te-am prins, mister player!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum