Capitolul 8

2.1K 98 20
                                    

 A/N: in sfarsit este gata si capitolul 8. mai are rost sa spun cat de rau imi pare pentru toata aceasta asteptare combinata cu suspans la care v-am supus? oricum, o voi spune: imi pare rau :* ! 

> sper sa va placa acest capitol. astept pareri si nu uita sa votezi daca ti-a placut !

Lectura placuta !

Capitolul 8

- Scuzati-ma, nu aveti voie in aceasta parte a cladirii. Va rog frumos sa plecati.

Expir zgomotos realizand ca este doar un paznic. Simt totusi o urma de dezamagire, parca imi doream sa fie..altcineva.

- Desigur, imi cer scuze. M-am ratacit.

Pornesc cu pas rapid spre zona luminata din dreptul scarilor. Odata ajunsa la ele, le cobor tinandu-ma strans de balustrada si nu imi dau seama cum reusesc sa deschid din prima incercare exact usa care da spre balconul nostru. Ma asez la locul meu fara a privi cele trei perechi de ochi intoarse catre mine si ma prefac concentrata asupra spectacolului. Se pare ca este "Barbierul din Sevilla", una dintre operele mele preferate. Sunt furata usor de actiunea in desfasurare si nu realizez ceea ce se intampla in jurul meu pana cand primesc un cot in coaste de la Leo. Confuza, privesc spre el si imi face semn sa privesc spre locurile Deei si al lui Dan. 

- Cu o boboaca, Baltule ? Asa am ajuns? Sa ma inseli cu o boboaca?

A aflat?!

- Nu se poate numi inselat, Andreea. Acum te rog frumos sa te calmezi si sa ma asculti, a fost doar o greseala..eram beat ! 

Mmm, ba nu, nu era..

- Dar de ce cu ea? Explica-mi ! De fapt, stii ce? Nu-mi explica.. Nici nu vreau sa aud!

"Bum, bum, bum"-inima mea alarmata.

- A fost doar un sarut, nu trebuie sa reactionezi asa! De parca tu nu m-ai fi inselat niciodata!

Au fost mai multe!

- Nu despre asta vorbim acum! Macar eu nu te-am inselat cu..un boboc ! Si mai ales..cu Miu? Cu Diana Miu? Esti incredibil!

M-Miu ? A facut..ce? Cu..Miu ?!

- Ti-am spus ca eram beat..si a fost o greseala! Doar nu crezi ca m-as uita vreodata la o boboaca, Deea! Am o varsta, nu as sta dupa o copila! Si stii bine asta!

- Hai sa plecam, ii soptesc lui Leo fara sa stau pe ganduri.

- Acum? Dar devine interesant!

- Te rog?

- Bine, haide..

Ne ridicam usor si parasim balconul, fara ca vreunul dintre cei doi sa observe. Iesim din cladire tacuti si ne indreptam spre masina lui. 

- Destinatia? intreaba Leo pornind motorul.

- Spre paradis, te rog, raspund zambindu-i.

- S-a facut...

Se lasa o liniste placuta si ma pierd in ganduri. Dan a inselat-o pe Deea. Cu Diana. Miu Diana. Si cu mine. Ar trebui sa plang? Sa lovesc ceva? Sa tip? Nu stiu, parca imi vine sa rad. Si nu din cauza situatiei. Nu, nu! Imi vine sa rad de prostia de care am dat dovada lasandu-ma prada sentimentelor, atractiei..lasandu-ma prada lui. Sunt dezamagita de mine, de felul meu de a ma implica emotional in tot ceea ce se intampla. Mi-as dori sa pot fi mai detasata, sa fiu nepasatoare..dar nu pot. Par nepasatoare si rece, dar de fapt sunt o mare de sentimente confuze, nepregatite pentru a zburda in voie spre exteriorul meu. Simt un val de caldura cum ma cuprinde odata ce cuvintele lui Dan imi rasuna in cap.."nu as sta dupa o copila". Il inteleg. Chiar sunt de acord cu ceea ce a spus. De ce sa isi piarda timp valoros langa o boboaca, cand are atatea alte alternative? Dar gandurile imi sunt intrerupte de vibratiile alerte ale telefonului.

Te-am prins, mister player!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum