1xMeet with Devil

3.5K 140 46
                                    

ŞUNU SÖYLEMELİYİM Kİ, EN KISA SÜREDE THE SILENCE OF HOPE ILE BAĞLANTILI BİR KİTAP YAYINLANACAK. TÜM BÖLÜMLERİ İNCELEYİP TÜM MANTIK HATALARINI GİDERECEĞİM. İLETİŞİMDE KALIN!

"1xŞeytanla Tanışmak. "

Derin bir nefes aldım ve evin zili çaldım.

Natalie kapıyı açtığında ona sımsıkı sarıldım.Yardımcım olmasına rağmen ablam gibiydi.Elimden bavullarımı nazikçe aldı.

"Senin için harika yiyecekler hazırladım.Umarım açsındır." diyerek sevimli gülümsemesini takındı ve başımı sallayarak yemek masasına oturdum.

"Benimle yer misin?" diye sorunca başını salladı ve o mükemmel yiyeceklerden atıştırdık.

Bavullarımı Natalie'ye verirken,Josh'a da mesaj attım,"Geldim sevgilim,ne zaman buluşalım?😘"

Josh,mükemmelin ötesiydi benim için.Sarı ve kahverengi karışımı saçları,güzel gözleri ve aşırı güzel bir fiziği vardı.Beyaz teniyle yüzündeki seyrek siyah çiller mükemmel bir uyum içindeydi.

"Seni bir arkadaşımla tanıştıracağım tatlım.Bizim kafeye gelir misin?😘"

Üzerimdekiler bir kafe için uygunsuzdu,hemen odama gittim ve dolabımdan saks mavisi bir pantolon ve beyaz,saks mavisi puantiyeleri olan bir gömleği çıkardım.Bileğime 1-2 bileklik takıp saçımı düzelttim.Kapıya doğru yürüdüm ve ayakkabılıktan zarif babetlerimi alıp dışarı çıktım.

Arabam,herşeyiyle hazır beni bekliyordu.Anahtarı kontağa taktım ve çevirdim.Sağ sokağa doğru döndüm ve dümdüz gittim.Beni içeride - bir kızla - bekliyordu.

Kapıda bekleyen bekçiye selam verdim ve içeriye adımladım.Burası -her zamanki -gibi gerçekten hoş kokuyordu.Masaya doğru gittim ve arkasından sarılıp bir öpücük kondurdum.Ayağa kalkıp bana gevşekçe sarıldı,bu tek kelimeyle iticiydi.Ondan ayrılıp yanında oturan ve beni düşen kıza baktım.

"Ben Allison Jolene Zürch.Josh'un kız arkadaşıyım." diyerek elimden geldiği kadar sıcak bir gülümseme attım.Ama oralı olmadı.Botokslu görünen dudaklarıyla itici bir gülüş attı.

"Mia Carrey."

Onu baştan aşağıya süzmeye başladım.Saatlerce uğraşılmış gibi bir makyajı ve saçı,bronz bir teni,botokslu gibi görünen göğüs ve dudakları vardı.Gözlerinden emin değildim ama makyajsız halini hayal edemiyordum.

Uzunca sohbet ettik.Ama sürekli ona bakıyordu.Sürekli ona iltifat ediyordu.Bu canımı sıkmaya başlamıştı,meyve suyundan son bir yudum aldım ve sinirle tuvalete doğru yürüdüm.

Tek problem benim botokslara ve deli gibi bir makyaja sahip olmamamdı.

Ellerini yıkayan bir kadın bana doğru döndü ve başını olumsuz yönde salladı.

"Biraz önce şeytanla tanıştın.O benim kardeşimin erkek arkadaşını çaldı ve kardeşim intihar etti.Sana yardımcı olabilirim çünkü sıra sende ve seninkinde."


The Silence Of HopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin