8xSurprise!

325 42 21
                                    

•6 Gün Sonra •

~Lucas Isaac'in Anlatımı ~

Arabayı apartmanın park yerine park ettikten sonra hızla yukarı çıktım. Allison aklımdan çıkmıyordu. Yakın zamanda evlenme teklifi etmeyi planlıyordum.

4 katın sonunda Diana kapıda bekliyordu.

"Hoşgeldin. "

"Selam!"

Ayakkabılarımı çıkartıp içerisi geçtim. Tam tahmin ettiğim gibi Toby sinir krizinden ağlıyordu. Hemen yanına geçtim ve elimi omzuna koydum.

"Abi ne oldu anlat çabuk. "

Sertçe gözyaşını sildikten sonra anlatmaya başladı.

"Hani ben geçen gün kaza yaptım ya,tamire verdik beraber. İşte tamirde araba patlamış,daha onun 4 ay kredisi vardı. Adam paramı da vermiyor. Ev,nikah masrafları derken ne yapacağımı bilmiyorum."

Bir an içim acımıştı. Ben her zaman varlık içinde büyümüştüm ve babamın vasiyetiyle de sadece gerçekten ihtiyacı olanlara vermemi istemişti.

"Toby senle bir anlaşma yapalım mı?Şimdi bak,benim çok param var. Ölene kadar bitiremem. Kalk gidelim araba ve ev taksidini hemen ödeyelim. Diana ile Allison'a kredi kartımı falan veririm. Ev alışverişini tamamlasınlar. Uygun bir araba da bulalım. Tamam mı?"

Bence gayet iyi bir teklifti. 3-5 dakika kadar düşündü.

"Tamam ama hepsini geri ödeyeceğim."

"Kabul ettiğine göre kalk gidiyoruz. "

~Josh Daniels'ın Anlatımı~

Elimdeki çiçek buketlerini arkama sakladım ve kapıyı yavaşça çaldım. Gelmemden mutlu olmayacaklarını biliyordum.

Natalie kapıyı açtığında tüm neşesi soldu. Kaşları çatışmıştı.

"Niye geldin?"

Elimdeki buketi ona verdim.

"Buyrun bayan. "

Serice içeri geçtim.

Hızlıca merdivenden çıkarken "Duşta!"diye arkamdan bağırdı.

Odasına kaba bir şekilde girdim.

Şansıma hala duştaydı.

Sıcak pembe odanın lambasını açtım ve hemen defterlerini aramaya başladım.

Çekmecelerine bakarken "Trajediler"diye bir defter buldum. Duygularını anlatamaz,yazmaya çalışırdı. Defterin kapağını araladım.

27 Temmuz

Josh ile ayrıldım ne yapacağımı bilmiyorum

Mia hamile

Lucas ile çıkıyorum

28 Temmuz

Boş

29 Temmuz

Bugün dans antremanında düştüm başım acıyor

30 Temmuz

Josh'u hala seviyorum

31 Temmuz

Biliyorsun.

1 Ağustos

Josh'un hayatını bitireceğim

2 Ağustos

O sürtüğün en iyi gününü boka çevireceğim

1 ve 2 Ağustos dikkatimi çekmişti. Devamını okumadan günlüğüne geçtim.

The Silence Of HopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin