14x Forest Kiss.

287 27 22
                                    

Kesit Şarkısı:Christina Augilera-Hurt.

Iyice gerindi ve gözlerini araladı.

"Hey. "diye mırıldandı Allison,güçsüzleşen sesiyle.

Herkes dışarıdaydı. Ona bakan Mrs.Zürch'e el salladı.

Son gününde olan bir kanser hastası gibi hissediyordu.

Mrs.Zürch arkasında bulanık gördüğü birkaç kişiyle içeri girdi.

"Anne,hoşgeldin. "

Andrea kızına koşarak geliyordu. Mavi gözleri şişmişti ve kimse görünüşünü önemsiyor gibi değildi.

Kapı açıldığında içeriye Josh ve Mia girdi.

Sesini çıkartmadı ve Lucas'ı incelemeye başladı.

O şuan sadece elindeki kağıda bakıyordu.

En başta kendisine 2 satır ayrılmıştı ve artık ıslandığı için okunmuyordu.

"Lucas,benden nefret ettiğini sanıyordum,şey,geldiğin için teşekkürler. "

Kırmızı gözlerini üzerinde gezdirip dudağına kadar gelen damlayı sildi. Ayağa kalktı ve gözleriyle Andrea'dan izin istedi.

Kızını tek seven kişi ona zarar vermişti ve bu unutulmayacaktı.

Parmaklarını Allison'ınkilere geçirdi.

"Nasılsın?"

"Rahat. Temizlenmiş. Sen?"

"Özür dilerim. Bak ben..şey,çok saçma ama bakmak istiyorum. "

Bilerek yatağa kenetlediği bileğini narince ve okşayarak kendine doğru çevirdiğinde sesini çıkaramadan dudaklarının iç kısımlarını ısırdı. Ardından dışarı çıktı.

Allison camdan baktığında öğlen olduğunu farketti.

Josh ona dönüktü. Donukça hayatını altüst ettiği,belki Mia olmasaydı şu an evli olacağı kıza baktı. Mia kulağına birşeyler fısıldadı, birbirlerine bakarak sırıttılar.

Josh ona yaklaştığında sırtını yastığa gömdü ve annesi hala ona bakarken Allison'ın kulağına fısıldadı.

"Beni hala sevdiğini belli ediyorsun. "

Umutsuzca gözlerine baktı.

"Ben sana adam derken çekiniyorum. Ve sen daha seni sevdiğimi düşünüyorsun. "

Derin bir nefes aldı Allison. Gözyaşlarıyla birlikte.

"Ne olur. Bak ne olur gidin buradan. "

Eline taktığı kız arkadaşını alıp çıktı.

Diana ve Toby yiyecek birşeyler almaya gitmişlerdi,Lucas ile geri geldiler.

"Bir an değişir sanmıştım. "deyip annesine sarıldı Allison.

Istese şuan,tam şuan kızına zarar veren adamın burnundan herşeyi getirebilirdi.

Getireceklerdi.

"Lucas telefonumu versene. "

Ayrıca herkesin başına toplanmasını isteyip gizli numaradan Josh'u aradı.

"Kimle konuşuyorum?" dedi Josh.

"Ben kız arkadaşınızın sonuçlarını aldım,doktoruyum da. Babasıyla görüşebilir miyim?"

"Ah,ben babasıyım zaten. Josh Daniels."

Allison boğazını temizledi.

"Hayır. Babası siz değilsiniz bayım. Ben Lucas Isaac ile görüşmek istiyorum. "

The Silence Of HopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin