2xWorking with Queen.

1.2K 108 20
                                    

Bundan sonra her bölüm +5 vote ile gelecek tekrar teşekkür ederim!

"2xKraliçeyle Çalışmak."

2 Hafta Sonra

"Oğlum ciddiyim işte!Evet beni davet ettiler!Kapatmam lazım, iyi geceler!"

Bugün dansa tekrar başlayarak gerçekten yorulmuştum ve dinlenmeye ihtiyacım vardı.Küpelerimi çıkartıp kutularına yerleştirdim ve yüzümü inceledim.Yorgun gözlerim,yeni belirmiş göz altı torbalarım,şişmiş yanaklarım ve kötü dudaklarım vardı.Ve bunların çoğu sevgilim ve arkadaşımın flörtleri yüzündendi.

Ayağa kalktım ve yatağıma ilerledim.Yastığımın altındaki pijamaları elime aldım ve üzerindeki eşofmanları çıkarttım. Yatağıma yorgunlukla yayıldım.

Yarın harika bir gün olacaktı.Çünkü yarın herşey değişecekti..

•••• ••••

Alarm sesiyle mutlu bir güne uyandım ve yataktan fırladım.Saat 1 henüz.Tam 7 saatim vardı.

Üzerimi büyük bir hızla giydim ve cüzdanımla telefonumu alıp koşarak çıktım.Kuaför yakınımdaydı ve koşarak gitmek iyi gelebilirdi.

"Mrs.Ganzel,çok acelem var. Saç,makyaj ve manikür." diyerek ortadaki sandalyeye yerleştim.Malzemeler için koşuşturulmaya başlanmıştı bile.

Mrs.Ganzel sevimli sesiyle "Allison,kızım ne oldu böyle?"diye sorunca cevap veremeden edemedim.

"Harika bir iş teklifi aldım!Bu akşam çok lüks bir lokantaya davet ettiler tanışmak için.Eşiyle ve çocuğu ile gelecekmiş inanmıyorum hala!"

Gülümseyip işine devam etti.

"Josh'u bir kadınla gördüm."

Başımı salladım.

"Bir arkadaşı. "

3 saat içinde kuaför işi hallolmuştu.Parayı ödedim ve dışarı çıktım,eve doğru yürüdüm.

Eve geldiğimde Natalie bana bir tost ve meyve suyu hazırlamıştı bile.Onları sakince bitirdim ve odama doğru yürüdük.

Makyaj ve ojeme uygun olan tüm giysileri çıkardım.Uzun bir süre düşündük ve siyah bir elbisede karar kıldım.

•••••••••••••••

Tarifi edilen yer ışıl ışıldı. Bana doğru bakan ve el sallayan çifte doğru adımladım. Her ikisi de ayağa kalktılar.

"Allison Zürch?"

"Evet,tanıştığıma memnun oldum."

"Oturun lütfen. "

Beyonce garsonu çağırdı ve siparişleri verdik.

"Asistanım işini doğru düzgün yapamadığı için başvuru yapan herkesle yüz yüze görüşüyoruz ama sen bizim teklif ettiğimiz ilk kişisin. Bize kendinden bahseder misin?"

"24 yaşındayım,Almanya doğumluyum. 3 sene müzikle,son 2 senedir de dansla uğraşıyorum.Artık müzik ve dans organlarım gibi oldu."

Bakıştılar ve cevaplar olumlu gibi görünüyordu.

"Tur 1 hafta sonra başlıyor. Yarın sana şarkıları mesaj atacağım. "

Telefonlarını aldım ve gelen yiyeceklerimizi yedik.

Beyonce masadan "pardon"diyerek kalktı ve telefonla konuşarak uzaklaştı.

Yalnız kalmıştık ve bana kötü bakıyordu. Resmen kötü. Bana yaklaştı. Ben de başımı geri çektim.

"Jay,kızımızın ateşi çıkmış.Eve gitmeliyiz."

Ayağa kalktık,ikisine de sarıldık.

"Eve bırakabiliriz."

"Teşekkür ederim,arabamla geldim. "

Sarıldık ve gittiler.

En yakın 2 arkadaşım,resmen kardeşlerim olan Diana ve Toby sevgililerdi.Aynı evde kalıyorlardı ve buraya çok yakın. Onlara gidecektim. Başka masalara da göz attıktan sonra içime giren acıyla başımı eğdim.

The Silence Of HopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin