3-|תנאי הציור הנכונים|

338 29 40
                                    

שלום לכם, מה נשמע? (:
אני מקווה שהכל בסדר. ^^
~ככל הנראה זה הולך להיות אחד מהימים הקבועים (חמישי), כי זה יום דיי טוב שאני יכולה להספיק~

פפף,  נעבור לעיקר;  אז יש עוד כמה דברים חשובים לדעת לפניי שמתחילים לצייר,  שכן היום נדבר על… תנאים נכונים לציור! 
כל מיני דברים שבסביבה שלכם בזמן הציור, שחשוב שתדעו עליהם כי גם הם יכולים להשפיע.

בלי הרבה חפירות… הבה, נתחיל; 
משטח עבודה- כן,  כולכם יודעים מה הכוונה… שולחן.
(אל תלמדו ממני, אני מציירת על המיטה לפעמיםXD)
אבל מנסיוני אני יכולה להגיד לכם שהכי נוח לצייר על שולחן, כשאתם יושבים בצורה נוחה.
ככה הרבה יותר קל לשמור על פרופורציות ודף ישר ונקי, שזה דברים מאוד חשובים עבור הציור שלכם.
תקפידו לבדוק שהשולחן נקי לפניי שאתם מניחים עליו את הדף, הרי אני מניחה שאתם יודעים כמה מתסכל זה לגלות פירור מתחת הדף שמחבל לכם בהצללות.

תאורה- אוקיי, יש שני סוגים של תאורה. 
תאורה טבעית ותאורה מלאכותית.
אז מה יותר מומלץ?  אני חושבת שתאורה מלאכותית (הכוונה מנורה) בעיקר אור לבן,  משום שתאורה טבעית (אור שמש) יכולה להיות קצת בעייתית ולזוז, כך שהטיית הצל שלכם על הדף תפריע לכם להיות מדוייקים עם הגוונים,  ההצללות… אבל כמובן שלתאורה הטבעית יש יתרונות אחרים,  היא מעולה לצילום!
[ארחיב על זה בהמשך כנראה,  אם יהיה התעניינות לגביי טיפים לצילום… מה אתם חושבים?]

ניקיון- זה דבר שממש חשוב לשמור עליו, משום שזה יכול להרוס ציור שלם. אתם יודעים,  אחריי השקעה… זה לא הדבר הכי כיף~ חשוב לשמור על הנקיון בכל מהלך הציור,  מהתחלתו ועד סופו- כולל מקום הציור לשימור.
ועכשיו בטח תגידו שיש דברים במהלך הציור — חלק ממנו,  שהם המלכלכים.  כמו עיפרון פחם וכו'.
אוקיי, אני מסכימה אתכם.  אבל יש כמה טיפים כדיי לפתור את הבעיה, אל תדאגו.
• תשטפו ידיים- לפעמים גם במהלך הציור,  לא רק לפניו.  בעיקר בשלב של ההצללות. שלא תלכלכו אתם איזורים בציור שכבר היו טובים.
• דף נוסף - תשתמשו בדף נוסף לכיסוי חלקים שכבר הצללתם כדיי לא למרוח את הצללה. [ארחיב על זה יותר כשאדבר על הצללות,  בפרק נפרד כי זה נושא חשוב.]
• בסיום הציור שימו אותו בניילונית או משהו כדיי לשמור עליו נקי אחריי כל העבודה הקשה שלכם~ זה חשוב.

עצמכם- זה דיי פשוט.  ללבוש בגדים נוחים. ואתם,  אלה עם השיער הארוך, כדאי לכם לאסוף אותו.
על הידיים שלכם,  כבר דיברנו.  שטפו אותם(:

הסביבה שלכם- טוב, זה קצת בעיה.  לא תמיד אפשר לשלוט עליה. אבל הנה דבר שכדאי שתקפידו שלא יהיו על אותו שולחן שאתם מציירים עליו.
• אוכל ושתייה - הכי לא!  זה מלכלך,  בסבירות גבוה יחסית. תזהרו מזה.  אם תרצו אחד מהם,  לא להניח אותם על השולחן עבודה שלכם. אתם מסכנים את הציור.
• חוץ מזה, כדאי שהסביבה שלכם תהיה מרווחת, שלא תתקלו בדברים כשאתם מציירים ו… תפילו אותם.
זה לא כל כך נחמד XD אפילו מבהיל מדיי פעם.
• אני חושבת שגם כדאי לשים את הכלים שאתם מתכננים להשתמש בהם לידכם,  כדיי לא לקום הרבה.
אבל אוליי זה סתם כי אני עצלניתP: 
• יציבות. זה קשור קצת למשטח עבודה שלכם,  כפי שהזכרתי שעדיף שולחן כי הוא יציב… כך גם הכיסא.

(לא כמו הכיסא שהיה לי היום בבגרות,  מתנדנד לחלוטין. פףף זה יכול להיות מעצבן לפעמים. )
_____________________________________________

אזז.. עד כאן היו כמה מילים על התנאים שכדאי שתכירו שיהיו כשאתם מציירים. אני יודעת שזה היה קצר,  פשוט אין כל כך מה להרחיב לגביי הנושא הזה~
פעם הבאה ככל הנראה,  נדבר על סקיצות וכזה D:
(והו!  עוברים לפעול באמת!)

מקווה שחידשתי לכם (למרות שאני מניחה שלא^^)
אני הייתי אני,  אתם הייתם מדהימים ו… נתראה בפעם הבאה [:
Warrior.

טיפים לציוריםWhere stories live. Discover now