שלום לכם(:
כן, כמו שאתם רואים מהכותרת, אנחנו הולכות לענות על השאלה "איך לצבוע יותר טוב?".
עם כל הכבוד, לימוד תיאורית הצבעים בלבד לא מספיק בשביל צביעה, כולנו יודעים את זה מניסיון מר על בשר ציורנו. מה שעובד בתיאוריה לפעמים לא עובד על הדף, מה לעשות. במקום לוותר על הצביעה שעושה נפלאות בהרבה מקרים, רק צריך ללמוד כמו שצריך ולא לוותר.תשעה דברים שיכולים להפוך כל ציור בצבע לציור טוב יותר:
1- בחירת הצבע~
לא לפי החיצוניות!
תנסו את הגוונים על דף בצד, ביחד עם השילוב בינם והערבוב. בצבעי עיפרון, טושים, מים וכדומה הצבע שנראה לעין באריזה או על הכלי עצמו נראה שונה מעט מהגוון אותו הוא נותן. לכן צריך להיזהר(:2- למחוק את הרישום~
כן, זה שלב קצת מעצבן. שצריך למחוק את כל הרישום הראשוני שעשינו. הוא יכול להראות דרך הצביעה שלכם ולהרוס את הכל. כמובן זה תלוי סגנון, אבל לרוב זה הורס. אתם יכולים לעבור בעיפרון או בעט על הקווים שאתם רוצים שישארו ואת הקווים שאתם לא רוצים מהרישום הראשוני למחוק. אני ממליצה למחוק חלק חלק ולעבור בקו חלש ממש או בצבע הבסיס.3- צבע בסיס~
אם אתם מסורתיים, לא לצבוע חזק, ובטח שלא בצבע כהה כי אז יהיה לכם קשה לעבור לבהירים. זה יקל על השכבות הבאות ועל עבודת הערבוב שדיברתי קודם. אם אתם מציירים במחשב עדיף שצבע הבסיס שלכם יהיה אטום ונקי לפני שאתם עוברים לצל ולאור.4- הגעתם לשלב ההצללות? כפיים! 👏👏👏 עכשיו תניחו את השחור, הלבן והאפור, אנחנו רואות אתכם משתמשים בהם ולהצללות זה לא טוב כל כך כמו שאתם חושבים. אם אתם מציירים בשחור לבן, אתם יכולים להשאיר אותם, אבל אם אתם לא, תקשיבו לנו. למה אנחנו אומרות את זה? עכשיו נסביר, אבל לפני כן נראה דוגמה חביבה:
איזה מיצג יותר יפה בעיניכם, הימני או השמאלי?
אני מניחה שרובכם בחרתם במיצג השמאלי. השאלה היא למה. מה ההבדל? רוצים לנחש?
המיצג השמאלי נראה יותר מעניין לעין והסיבה לכך היא שלא השתמשנו בשחור ואפור כדי להקהות ולא השתמשנו בלבן כדי להבהיר, אלא השתמשנו בצהוב כדי להבהיר ובצל השתמשנו בכחול. תשתדלו לכוון את הצללה שלכם לגוונים הכחולים ואת האור לכיוונים הצהובים; כך הציור שלכם יראה טבעי יותר. רגע, למה כחול וצהוב? הרי צל הוא כהה ואור הוא בהיר, אז למה את פתאום אתן אומרות לנו את זה? התשובה היא פסיכולוגיה אבל לא נחפור לכם יותר מדי כי זה לא הכי מעניין ואייקו עצלנית. אם אתם בכל זאת מעוניינים, תחפשו בגוגל תיאורית הניגוד או תיאורית שלושת הצבעים. כמו כן, כמו שאמרנו, זה נראה מעניין וטבעי יותר.
YOU ARE READING
טיפים לציורים
Sonstigesספר על ציור~ על כל מה שזה דורש. שיטות וטיפים ממני, כל מה שאני משתמשת בו. ובכלל עניינים שצריך לדבר עליהם(; בשיתוף עם @aiko2u ✪שמחה לקבל הצעות מנסיונכם!