'Kalbim sana doymadı'
📌Keyifli okumalar.
Ayten
Bahar sabah erkenden kalkıp kahvaltıyı hazırlamaya başladı. Batur'un gerçekten bir şeyleri beğenmesi için mükemmel olması gerektiğini biliyordu bunun için hazırladığı sofrada sadece kuş sütü eksikte denebilirdi.
Sabah sporu için onu uyandırdıktan sonra başlamıştı hazırlamaya ve neredeyse bir saat olmak üzereydi.
Yukarıya çıkıp kıyafetlerini değiştirmek için gardrobunun karşısına geçti ilk iş gününde nasıl olması gerektiğine dair hiç bir fikri yoktu daha önce bir holding de hiç çalışmamıştı ama evdeki hizmet görevlilerinin bile giyiniş tarzına bakılırsa Holding dekileri de tahmin edebilirdi.
Ama Bahar ilk günden o kadar kısa giyinebileceğini sanmıyordu o yüzden siyah dar bir pantolon alıp üstüne ne giyebileceğini düşündü.
V yaka hafif göbeğini açıkta bırakan bir askılı aldı ve hepsini üzerine geçirdi.
Bileğinin boş kalmaması için gümüş rengi bir saat taktı, siyah yuvarlak cam gözlüklerini alıp siyah deri kol çantasının içine attı ve ayakkabı seçmek için tekrardan dolabın önünde beklemeye başladı.Yüksek topuklu platform gibi ayakkabılar giyebileceğini sanmıyordu aksi takdirde düşüp bir yerlerini kırabilirdi.
Siyah bileğine kadar yükselen topuklu ayakkabıları aldı ve ayağına geçirdi şimdi hazırım diye geçirdi içinden ama unuttuğu makyajı ve saçı aklına gelince yüzünü buruşturdu.
Makyaj yapmayı hiç sevmemişti şimdiye kadar ama gittiği holding de suratına fondötenle kaçak kat çıkan olabileceğini bile düşündü o an.
Önce bir kıkırtı döküldü dudaklarından.Ama kendini izleyen Koca adamdan habersizdi.
Batur sabah koşusundan eve gelmiş ve odasına gidiyordu ki Bahar'ın odasının kapısını aralık gördü.
içindeki beyefendi kişilik ne kadar izlemesinin ayıp olacağını yapmaması gerektiğini söylese de dinlemedi ve aralık kapıdan yavaşca kafasını uzattı.Gözleri ilk önce pürüzsüz teninde takılı kaldı daha sonra kızı yavaş yavaş süzdü.
Altında pantolon ve üstünde sadece bir südyenle durması Batur'un bütün uvuzlarını harekete geçirmişti bile.
Bu kız gerçekten bir peri olmalıydı yoksa bu güzellik ve bu zarafet hiç bir kadın da yoktu.Yavaşca uzaklaştı oradan Batur ve odasına girdi.
Hızlı nefeslerini kontrol altına almaya çalıştı ilk önce daha sonra da duşa attı kendini kısa bir duşun ardından giyinerek kahvaltı Masasına geçti.Sessiz bir kahvaltı ardından birlikte evden çıktılar ve holdinge geldiler.
Bahar buranın dekorasyonuna ve mimarisine hayran kalmış bir şekilde etrafı izliyordu bu koca adamın ne kadar zengin olduğuna bir kez daha hayretler içerisinde bakıyordu.
Batur 'un odasına çıktıkdan sonra onun da yönlendirmesiyle koca masanın önündeki görünüşü bile rahat olan koltuklara bıraktı kendini.' Bu odada benimle çalışacaksın karşıdaki masa senin başka bir şeye ihtiyacın olursa çekinmeden söyleyebilirsin şimdi senden isteğim bana bir sade Türk kahvesi yapman. Ve kahveyi makineden sevmem anlatabildim mi?'
Batur 'un bu sert mizacı kız da her zaman bir ürperme hissi uyandırıyordu.
Dediklerini başıyla onaylayıp odadan çıktı. Kahve yapabileceği yer nerdeydi ki şimdi.
Bu kat da o kadar çok oda yoktu aslında sakin ve sessizdi.
Sağ tarafta 25'li yaşlarda hoş giyimli siyah çerçeveli gözlükleriyle monitöre bakan bir kadın gördü. Yüzüne samimi bir gülücük yerleştirdi ve kadına doğru yöneldi belki de ondan kahveyi nerede yapacağına dair soru sorabilirdi.
'Merhaba'
Ebruli gözlerini monitörden kaldırıp karşısındaki zarif bayana çevirdi bakışlarını. Yüzüne içten bir gülümseme yerleştirerek baktı karşısımdaki kadına.
'Merhaba'
'Ben Bahar Batur Bey' in özel asistanıyım sizde onun sekreteri olmalısınız şey Benden Batur Bey kahve yapmamı istemişti ama nerede yapacağımı bilmiyorum acaba bana yardımcı olur musunuz? '
' Ah tabi kide sana yardımcı olurum bu arada ismim Ebruli memnun oldum'
Bahar karşısındaki kadının bu samimi tavırlarıyla sevindi en azından bu koca buz dağı gibi şirket te bir kaç arkadaş edinebilirdi.Bahar kahveyi patronunun önüne bıraktıktan sonra kendi masasına geçti.
'Kahve yapmanı istemiştim üretim aşamasını kontrol etmen için gönderdiğimi hatırlamıyorum seni'
Biraz önce laf mı sokmuştu o kaba adam.
Kendisini teskin etmeye çalıştı aksi takdirde dilini tutamayacak ağzından kötü kelimeler çıkacak ve mahalledeki teyzeler gibi laf dalaşına girmek istemedi.Zaman neredeyse su gibi akıp gidiyordu. Ebruli Hanım sayesinde şirketteki bir çok şeyin yerini öğrenmiş ve bir kaç da arkadaş edinmişti, buna şirketin satın alma departmanındaki Atıf bey de dahildi.
Atıf Bey her zaman çalışkan bir kişiliğe sahip düzenli ve uyumluydu. Atıf Bey'in dikkatini çekmişti Bahar yerine göre eğlenceli yerine göre ciddi tavırlarıyla bir nevi gözünde bir yer edinmişti Batur'a tehlike yaratacak bir durum ortaya çıkarabilir miydi ki?
Bunu zaman gösterecekti.Her şey yolunda giderken bulundukları katta büyük bir gürültü duyuldu ilk önce daha sonra ise odaya dalan esmer bir kadın gördüler bu kişiyi Batur tanıyordu hem de çok yakından fakat bundan Bahar bi haberdi.
içeriye giren Batur'un nişanlısı Buse'den başkası değildi.
'Konuşmamız gerek Batur'
Ve ekledi
'YALNIZ'
Bahar hiç bir şey söylemeden yerinden kalktı ve dışarı çıktı.' Ne var Buse ne istiyorsun?'
Buse kendinden emin adımlarla karşısındaki deri koltuklardan birine oturup kararlı ifadesini takındı.
'Demek beni kâle almamanın nedeni biraz önce buradan çıkan kız öyle mi Batur?'
Batur hiç bir şey söylemeden karşısındaki kadının zırvalıklarını dinlemeye devam etti.'Peki Batur nereden geliyorum biliyor musun?'
Elindeki kartviziti Batur'un önüne doğru iki Parmağının altında sürükleyerek bıraktı.Batur kartvizitte yazan ismi görünce gerildi ve alnındaki damar belirginleşmeye başladı.
Demir Elimoğlu
Bu ismi Batur gayet iyi biliyordu. Bu onun eskiden tedavi olduğu doktoruydu. Peki şu anki konuyla ne alakası vardı onu düşündü Batur.' Tanıdın değil mi Batur? Babam sayesinde doktorunla küçük bir konuşma yapmış olabilirim peki öğrendiklerimi duymak ister misin?'
Batur iyice gerildi, hayır böyle bir şeyin imkanı olamazdı eğer böyle bir şey olmuşsa o doktor kendine bir mezar Kazmaya başlayabilirdi aksi takdirde canı çok yanacaktı.
' Borderline ve obsesif kelimeleri sana ne çağrıştırıyor peki Batur? '
' Bahar'ı iki yıl öncesine kadar tanıyordun. Babasının kumar oynadığını öğrendiğinde onu bu borç batağına sürüklemek için elinden geleni yaptın daha sonra da borçlarını ödeyememesi için bütün iş imkanlarını engelledin. Emel Sarpoğlunun da duymaması için büyük bir çaba sarf ettiğinde cabası demi?
Peki bunları Bahar duysa yanında kalmaya devam eder mi?
Halasına ulaşmak için bütün imkanlarını da kullanacağını da biliyoruz öyle değil mi Batur'cum.
Tabi bende bu yardıma muhtaç kızı tek başına bırakma-' Batur kızın sözünü kesti daha fazla bir şey duymak istemiyordu.' Ne istiyorsun Buse? '
Bunu sevmişti buse onun şu ana kadar tek istediği şey vardı o da Batur' du. Eğer Batur' u elde ederse zaten her şey onun olacaktı para mal mülk servet değerli taşlar herşey ama herşey o yüzden tek amacı Batur 'du kim istemezdi ki o adamı?
Sinsice Gülümsedi ve cevap verdi
' Evlenmek'
Batur şiddetli bir kahkaha attı ve dişlerinin arasından tısladı.
' Senin gibi bir orospuyla evleneceğimi mi sanıyorsun. Siktir git seni bir daha gözüm görmesin'Buse tabikide bunları duymayı bekliyordu ama elindeki kozlar bununla da kalmıyordu.
' Aşkım bize sert davranmazsan sevinirim zira ben hariç karnımdaki bebeğimiz bu durumdan etkilenebilir'Siktir..
Yeni bir bölümde en kısa zamanda görüşmek üzere.
DiP NOT:
Borderline ve obsesif kişilik bozukluğunda takıntılı aşklara sıklıkla rastlanır. Bağlımlı kişilik bozukluğu olan kişiler onaysız yaşayamazlar. Özellikle bu onay aşık olunandan gelecekse.
Yalnız kalmaktan korkarlar bu nedenle aşık oldukları kişilerle arasında ne engel varsa kaldırırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORÇ
Teen FictionSizce bir baba . Bir öz baba kızını kumar borcu için acımasız bir kumarhaneler kralına verirmi ? Hiç bir şeyden korkusu olmayan bir adam düşünelim. Tek başına hayata tutunmayı başarmış ama yasak işler yaparak. Adam öldürerek , haraç keserek , uyuştu...