Bölüm 3

6K 200 37
                                    

Dolmayacak boşluğuna dolduruyorum her kelimemi.

Hoşçakal.

EMEL SARPOĞLU.

iş dünyasında adını altın harflerle yazdıran nobran bir kadın, yaşı kırkları geçmesine rağmen hala yaşlanmak bilmeyen bir yüze ve fiziğe sahipti. Takı tasarımında bir çok açık arttırma düzenleyip en değersiz taşları bile yüksek maaliyete satabilecek kadar ikna edici bir kadın.

Ve en önemlisi KILIÇ Holding 'in en büyük rakiplerinden biri olan SARPOĞLU Holding' in sahibi.

'Ne hakla benim odama böyle dalma cürretini gösterirsiniz? Bu camiadaki herkes benim böyle ihmalkar tutumsuz ve seviyesiz davranışlardan hoşlanmayacağımı bilir. Kendinize gelin ve derhal odamdan defolun!'

Batur'un söyledikleri ' seviyesiz, tutumsuz ve ihmalkar ' gibi kelimeler Emel Hanımı daha da sinirlendirdi.

' Asıl sen benim kim olduğumu bilmiyor musun ne demek benim yiğenimi kaçırmaya cürret edersin. Baharı derhal bana geri veriyorsun Erkut 'un borcu ne kadarsa hesabına hemen geri yatırılacak.'

Batur'un öfkesi yakıcı bir hal almadan kesinlikle bu kadın susmalıydı yoksa elinden bir kaza çıkabilirdi.

'Bahar artık benim himayem altında, benim evimde ve o artık benim. Bunu aklınıza soksanız iyi olur zira onu geri size vermeyeceğim'
Emel hanım ne olursa olsun yiğenini geri almakta kararlıydı. Biricik can parçasını böyle sinirli ve kaçık bir adamın eline kesinlikle bırakmayacaktı.

' Yiğenimden bir malmış ki ona sahip olmuş satın almışsın gibi bahsedemezsin. O bir SARPOĞLU ve asla başkasının himayesi altında yaşamaz'

Batur, Bahar'ı vermemekte kesinlikle kararlıydı. Onu bırakmazdı asla ama asla bırakamazdı.
' Elimden bir kaza çıkmadan siktir olup gider misiniz Yoksa ben size yaka paça siktir olup nasıl gidilir gösteriyim mi?'

Emel Hanım ne kadar sert bir kadın  olsa da karşısındaki adam da onun kadar güçlü ve mevki sahibiydi geri çekiliyordu ama sadece şu anlık bu hafta içerisinde kesinlikle alacaktı can parçasını bu adamdan alacak ve onu asla kimseye vermeyecekti. Yiğeni okulunu yarıda bırakmıştı hepsi o hayırsız kardeşi Erkut yüzündendi. Ona da bunların hesabını en ağır şekilde soracaktı. Yiğeninin okula devam etmesini sağlayacak ve onu en yüksek mevkilere getirip saygı duyulan ve tapılacak kadar zeki olan birine çevirecekti. Zaten Yiğeninin zeki biri olduğunu gerçekten biliyordu.
' Bu mesele burada kapanmadı Batur Kılıç yiğenimi senden alacağım hemde o bana kendi ayaklarıyla gelecek bekle ve gör'
Emel Hanım adamlarıyla beraber odasından çıkıp hızlı bir şekilde Holding'i terk etti.

Batur ilk defa korkuyordu Bahar'ı kaybetmekten ama ne olursa olsun asla onu bırakmazdı onu bir kere evine almıştı o evden çıkması artık imkansızdı.

Busenin hala burada olduğunu fark etti. Düşüncelerinden kurtulup karşısındaki esmer kadına yönlendirdi bakışlarını.

'Demek bana bu kadar kötü davranmanın sebebi o kız öyle mi Batur'

'Kes sesini Buse seninle uğraşacak havada değilim derhal defol odamdan'
Buse bir sinirle çıktı gitti Holding den neyse Batur un başı bu dırdırcı kızdan da kurtulmuştu. Bahar'ı gidip görmeliydi bir an önce.

Sekreteri Ebruli'yi arayıp bütün randevuları ertlemesini söyledi ve Hızlı bir şekilde Holdingden çıkıp arabasına binerek yola koyuldu.
Evin önüne geldiğinde korumlar büyük kapıyı açtı Batur son model arabasını park edip eve yöneldi kapıyı  çaldı ve bekledi bir süre sonra kapıyı Bahar açtı.
Batur Bahar'ın kolunu kavradı ve onu odasına doğru çekiştirmeye başladı. Bahar sürüklenerek bütün merdivenleri çıktıktan sonra Batur 'un odasına girdiler.

BORÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin