Babamın dedikleri cuk diye oturmuştu. Bir anda "Peki baba beni istememini anlıyorum ama pişman olucaksın. Pinar eve gel diyeceksin ama her şey için çok geç olmuş olacak " dedim ve odama çıkıp gardolabimdan bavulumu çıkardım. Madem isteyenim yoktu bende giderdim.
Bir anda Demir abim içeri girince onu sarılma ihtiyaci duydum.
"Pinar normalde izin vermem fakat biliyorsun babamin yaninda boynum kıldan ince." dediğinde onu anlayışla karşıladım."Sorun değil abi,bi hata yaptım ve şimdi bedelini çekiyorum. Hoş,onlar çekmedi ama..." dedim bıkkınlıkla.
Bir anda Demir abi bana cüzdanından kartını çıkarıp verdi.
Ardından elini arka cebine attiginda ise elinde bir anahtar vardi.
Demir abime,'bunlar ne ?' bakışı attığımda ;
-Her ne olursa olsun sen bir kizsin ve en önemlisi seninle aynı anneden olmasak bile sen benim kardesimsin.
Dediği zaman duygulanmıştım.
Tekrar abime sarıldım ve ondan ayrılıp valizimi çekerek alt kata indim.
Annemin yaoma,o kız bir başına nereye gider gibi sorular sorduğunu duymuştum.
Ve babamın cevabi ise beni akıl hastası edecek bir cevapti.
'Kıvanç hocasının yanina ' evet babam artık çizgiyi aşıyordu fakat birsey demedim.
Bir anda Çınar kalkti ve. "bende gidiyorum. Pınarı ölsem birakmam" dedi ve benim koluma girdi.
Beraber kapiya gittiğimizde annem ağlıyordu.
İçimden ağlama anne diye geçirsemde bişeye yaramayacağı için dışa vurmadim.
Bizim siteden uzaklastigimizda "Nerde kalicaz simdi ya ?" diyeb Çınar' a anahtari gösterdiğimde kafamı KÖPEK sever gibi sevdi ve afferin benim akıllı kızıma dedi.
Cidden,bu cocuk fazla oluyordu !
*
Nihayet bir şekilde Demir abimin kafasını dinlemek için aldiği Nişantaşı'ndaki evine varmiştık.
Burası okula yarım saat uzaktı.
Fazla dert olacağını düşünmedim ve kafama takmamaya çalışarak kapıyı açtım.
Çınar valizi koyduktan sonra "Ben kahvaltilik alıp gelicem. Sakın kapiyi kimseye açma " dediğinde gülmemek için kendimi zor, fazla zor tuttum.
Kafamı tamam dercesine salladım ve kapıyı arkasından kapatıp koltuklara uzandım ve instagrama girdim.
Ordan aramaya kivnc_sdkliogl yazdım. Ardindan biraz stalk yaptım
Onun en çok hoşuma giden fotoğrafı gecen sene tatilde Roma 'ya gidip çekildiği fotosuydu.
Cidden bal dök yala !
*
Aradan nasıl yarım saat geçmiş anlamamıştım fakat çınar eli dolu bir şekilde geldi.
Beraber aldıklarımizi yerleştirdik ve odalardan birine ben birine çınar yerleşti.
Ardından ikimizde kendimizi uykunun kollarina teslim ettik...
*
Sabah tam gözüme gelen güneş ışığına küfrettim ve huysuz şekilde uyandim.
Alt kattan ıslık sesleri geliyordu ve bu ses benim tanıdığım fakat çıkaramadığım birine aitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı Yasak (Öğretmenime Aşığım)
Ficção Adolescente✔Matematik Öğretmenim adlı kitabın devamıdır. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ Aileme öğretmenimi sevdiğimi söylediğimde arkamda destekçim yoktu. Oysaki babam ve annemde birbirlerine aşık olmuşlardı. Annem de öğretmenine aşık olmuştu ve ikisi yasak...