öncelikle şunu belirtmeliyim ki bu hikayeyi yazarken bana destek olan biri var o da İpek Mattaloğulları ! Ona gerçekten içten bir teşekkür borçluyum. Güzel yorumlarına ve kendisine.. Onu çok seviyorum !!!
Böyle yapması bende olağanüstü şekilde saçmaydı. Alt tarafı onunla arkadaş olmaya çalışıyordum. Neyse beni istemeyeni ben hiç istemem bu benim hayatımın kuralıydı. Ve bu kurala uyduğum zaman her şey yolunda gidiyordu.
- - -
Koridorda gezinirken panodaki bir kaç resim dikkatimi çektmişti. Şuan derste olmam gerekiyordu biliyordum fakat biraz bekletebilirdim.
'' resme ilgin var sanırım ? '' bu Jack'di. Beni korkuttu(!)
''sanırım biraz '' diyip samimice birbirimize gülümsedik. Fakat bu gülümse uzun sürmedi çünkü ikimizinde derse yetişmesi gerekiyordu. Bir kaç şey daha zırvaladıktan sonra olayı kapatıp kendi sınıflarımıza doğru yürümeye başladık.
Harika! Tam da düşündüğüm gibi herkes sınıfa girmişti. Okulun ilk günü yeni öğrenci Ashley bilerek(!) sınıfa geç kalmıştı.
Derin bir nefes aldım ve kapıyı tıklattım.
- ''GİR '' diye bir ses duyunca rahatça sınıfın içine girişimi yaptım.
'' özür dilerim efendim lavobada bir işim vardı. '' diye bir yalan söyledim. Aslında ben yalancı biri değlldim. Gerçekten değildim(!)
'' pekala bayan Coms, sıranıza '' vay be! bu kadar kolay olabileceğini düşünmemiştim. Ve sınıfta sırama doğru yürürken sıramda birinin oturduğunu gördüm. Kafasını masaya yasladığından yüzünü pek seçemiyordum. Fakat bu bugün bana çarpan çocuğa ve bugün konuştuğum siyah çocuğa çok benziyordu çünkü baştan aşağıya siyah giyinmiş. Bir dakika? 2 kişi aslında 1 kişi mi ? Vaov!
Sessizce sırama otururken '' merhaba '' diye kısık sesle ona söyledim. Ve tabiki yine beni takmamazlıktan geliyordu. '' beni takmayacaksan sıramda ne işin var '' diye net bir şekilde söylendim. Haklıydım.
'' bu senin sıran değil sahiplenme! '' diye dik bir şekilde söylendi ve hala kafasını çıkarmamıştı.
'' sende sesinin tonuna dikkat et '' diyip kestirip atmıştım. Buraya onunla dalaşmak için gelmemiştim. Dersi dinlemeliydim. Ki zaten öğretmende ikide bir de bize bakıp sinirli bakışlarını yollamakla meşguldü. Ne var yani!? Koca sınıfta tek biz mi konuşuyorduk!?
- - -
Bu sıkıcı ve aptal ders sonunda bitmişti. Aslında edebiyat dersini severdim ama bu öğretmen ile değil. Ve bu arada kendi kendime konuşmayı bırakıp arkadaş edinme düşüncesini kafamaya iyice yerleştirmeliydim.
Sanırım buradaki tenefüs zamanları 20 dakika falandı çünkü baya uzun bir zaman geçiriyorduk, daha doğrusu arkadaşım olmadığından geçiriyordum. Belki de kantine inip kendimi mutlu edebilecek bir takım şeyler alabilirdim. Bilirsiniz, çikolata vb...
'' merhaba '' bu gelen söz bana mıydı diye etrafıma bakındım ve merdivende başka birinin olmadığını gördüm.
'' selam '' diyip gülümsedim. Masumcaydı.
'' aynı sınıftayız. '' diyip yanıma doğru ilerlemeye başladı. Tatlı, sevimli bir kızdı. Sonunda arkadaşım olabilecekti !
'' öyle mi ? görmemiştim seni '' diyip gerçekleri söyledim. Daha doğrusu ben sınıfta kim var kim yok diye bakmamıştım bile.
'' normal yenisin '' diyip gülümsedi. Gülümsemesi çok tatlıydı. Bu kızı sevmiştim.
'' ee nereye doğru bayan coms ''diyip gülümsedi adımı söylemeliydim.
'' ashley de bana '' diyip gülümsedim. Neden hep gülümsüyorduk. Ah doğru yeniydim ve kibar(!) olmalıydım.
''pekala Ashley, bende Tiffany '' diyip elini uzattı. Ve uzattığı elini sıktım. Boş bırakmak bana yakışmazdı.
'' Tiffany bana şu çocuk kim anlatır mısın ? '' dedim elimi siyah çocuğu göstererek. Evet konuyu bir anda buraya çekmiştim. Çünkü kimdi o çocuk merak ediyordum.
'' Hangi çocuk ? '' diyip kafasını meraklıca insanların üzerinde gezdirmeye başladı.
'' Şu sırf siyah giyinen çocuk '' Diye gösterdim. Ve anlamıştı. Ve hızlı bir şekilde onun yanına gidiyordu. Dur bi dakika ne yapıyordu Tiffany!?
'' merhaba harry ! ' ' Diye cıvıltılı bir şekilde siyah çocuğun yani Harry'nin omzuna kolunu atmıştı. Sanırım onlar arkadaşlardı.
'' Merhaba Tiffy '' Diye Harry'de ona gülümseme göndermişti. 1 dakika! Ne ? Harry gülümsedi mi ?
'' Bu Ashley ' Diye beni gösterdi Tiffany
'' Biliyorum , yeni öğrenci bayan coms '' Hafızası çok iyiydi anlaşılan. Ama neden bana karşı bu kadar sğuk davranıyordu anlamıyordum.
'' Hadi bahçeye çıkalım '' diye şakıdı birden Tiffany, bu kızı gerçekten sevmiştim!
'' Siz çıkın '' diye geride kaldı Harry eminim ki ben varım diye gelmek istemiyordu.
'' Hadi Harry illa ısrar ettireceksin ! '' diyip Tiffany Harrynin kolundan asılıyordu.
'' siz çıkın benim bir kaç işim var '' diye tekrar ortaya bir yalan attım.
'' Hayır işin falan yok '' dedi Harry. Bunu nerden bilebilirdi ki ?
'' Bunu bilemezsin '' diyip sınıfa doğru yürümeye başladım. Aslında yürürken onu düşünüyordum. Yani siyah giyinmesinden hoşlanmamıştım fakat yeşil gözleri ve bukleleri onu sevimli kılıyordu.
- - -
Tenefüs bittiğinde herkes sınıflara doğru girmeye başlamıştı. Ve Harry ve Tiffany'de sonunda girmişlerdi. Onlar iyi arkadaşlardı herhalda sınıfta bile aralarından su sızmıyordu. Peki Harry neden bana soğuk davranıyordu ? Beni tanımıyordu bile. Bu ders bir nevi boş sayılırdı sosyal etkinlikler dersiydi ve ben onunla tekrar (!) konuşmaya çalışacaktım.
- - -
Ders başladığın daha doğrusu hoca sınıfa girdiğinde Harry sıraya doğru ilerlemeye başladı. Ulaştığında ise her zaman ki kaba tutumuyla '' çekil de geçebileyim '' dedi ve benim sinirlerimi bozmaya başlamıştı bile. Daha fazla dayanamayıp içimdeki soruları teker teker sormaya başladım.
'' neden Tiffany ile bu kadar yakınken benimle konuşmayı bile denemiyorsun ? ''
'' neden beni sevmiyorsunda sırama gelip oturuyorsun?
'' neden benimle konuşmaya bile çabalamıyorsun ? ''
'' neden sadece bana soğuk davranıyorsun ? '' nefes nefese kalmıştım. Ve bu seferde Harry cevaplamaya başlamıştı. Şaşırdım.
'' Tiffany ve sen bir değilsin bunu sakın unutma, burası tek senin sıran değil bunu da unutma , neden seninle konuşmak için çaba harcıyayım ki , ve bu son uyarım (!) benimle bir daha uğraşma. '' diye ard arda cevaplamıştı fakat hiç nefes nefese kalmışa benzemiyordu. Ve benimle uğraşma mı demişti o en sonda ? Bu açıkça belli oluyor ki defol git.
Arkadaşlar işte bu da 2. bölüm. Umarım beğenirsiniz ve yorum yapmayı LÜTFEN unutmayın sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Banned?
FanfictionHikayem bir vampir hikayesidir ve ayrı zamanda da fanfiction dur...