EPİSODE 12

133 4 1
                                    

ARKADAŞLAR UZUN BİR ARADAN SONRA TEKRAR HİKAYEYE GERİ DÖNDÜM. UMARIM AYNI BEĞENİ AYNI HIZDA VE AYNI GÜZELLİKTE DEVAM EDER...

HATIRLATMA:

Kabinden Rana’nın sesini duyduğumda ‘’Ash arkamı kapatabilir misin ? ‘’ diye bağırıyordu. Ortalığa göz gezdirdiğimde Ash’in olmadığını ve bu işinde bana kaldığını anlamıştım. Sessizce girip arkasını kapattığımda teşekkür etti bende ‘’teşekkür ederim ‘’ dediğimde arkasını döndü ve şaşırdığı belli oluyor ki beni itip kabinden çıktı. Neden bunu yapmıştı ki? Bu basit birşeydi sonuçta. [ BURADAKİ ZAYN BU ARADA ]

---------------------------------------------------------

Kabinlerin önünden çıkıp Rana'yı kotların bulunduğu yerde beklemeye başladım. En fazla 2-3 dakika sonra Rana elindeki elbise ile kabinden çıkmış bana doğru geliyordu. Yüzündeki ifaden de anladığım kadarıyla elbiseyi almaya karar vermişti. Yanıma gelip

'' ben kasaya gidiyorum Ashley ve Harry'e söylersin '' deyip yanımdan hemen ayrıldı. Ben de onun peşinden sesszce ilerliyordum ve bir planım vardı. Harrylere söylemeyecektim ve bugünü sırf birlikte geçirecektik. Kasaya vardığımızda '' ben haber verdim bizi mağazanın dışında bekliyor olacaklar '' dedim. Herhalde ikna olmuştu ki kafasını olumlu yönde salladı. 

Ödemeyi yaptığında birlikte yürüyüp mağazanın dışına çıktık. Ashley biraz gerimde kalmıştı. Ve etrafına bakınıyordu. Ashley ve Harry'i arıyor olmalıydı. ''Harry bana mesaj atmış bizi **** Cafe de bekliyorlar , bekletmeden gidelim istersen '' diyip yürümeye başladım. Benden başka tanıdığı olmadığı için peşimden takip ediyordu. Garaja kadar ikimizde sustuk ve sonunda bozmaya karar verdim. '' Türkiye'den geldin demek ha ? '' diye sorulara başladım.

''evet '' dedi. Kestirip atıyordu beni.

''Sesin güzel demek ? '' 

''Türkiye'Den buraya gelme amacım '' 

'' hmm '' deyip daha fazla konuşmamaya özen gösterdim. Israrcı biri değilimdir ama bu kız beni 1 günde değiştirmişti. Belki de bizi öğrenmesi gerekiyordu. Beni, Harry'i , Ashley'i, Tiffany'i...

 Onu bir cafeye getirmemiştim. Onu bizim ünlü aramıza getirmiştim. Burası onun için fazla fazla fazla tehlikeliydi ama ben varken ona bir şey yapamazlardı. Oraya vardığımızda etrafına saçma saçma bakışlar atıyordu ama bu onu daha fazla çekici kılıyordu. Hele burası vampirlerle doluyken.. Kanı.. Kan kokusu.. Dayanılmaz.

''Nereye geldik biz böyle  '' bu soruyu bekliyordum zaten.

''sadece yürü , etrafına da fazla bakma '' diye elinden tutup önümden yürütmeye başladım. Buradaki bir çok vampir den daha güçlüydüm ama yine de tedbir almalıydım.

''' Zayn, yanında yemek mi getirdin adamım ? '' bu Jack'in sesiydi. 1 numaralı düşmanım. O herifle eskiden dost olduğuma inanamıyordum! Onu rahatça öldürebilirdim ama bunu yapamam, gücüm her şekilde yeter ama yapamam aramızda bir antlaşma var.

'' yürü git işini Jack! '' diye ilgilenmemeye çalıştım. Ama vampir hızını kullanıp Rana'nın önünde durdu. Ve bakmaya başladı. Onun aklını okumaya çalışıyordu. Ve aniden elini Rana'nın yanağına koydu '' korkma Ranacım '' dedi.

'''adımı nerden biliyorsun ? '' diye Rana sordu.

''ben her şeyi bilirim bebeğim bundan emin olabilirsin '' diye Rana'yı avutmaya başladı.

''Yürü Rana! '' dedim Rana'yı daha da iterek. Ama Jack yine önümüze geçmişti.

''Belki de Rana burada kalmak istiyor ha? Ne dersin Zayn ? eski dostum ? '' diye Rana'ya yılışıyordu. Ve bu hareketleri Rana'nın hoşuna gitmediğini her halinden belli oluyordu.

''Jack bilmiyor! Onu zorlama bırak! Çekil yolumuzdan! Yoksa bu sefer elimde kalırsın! '' diye tehditleri bir çırpıda savurdum.

''Cık cık cık Zayn, beni öldürebileceğini mi sanıyorsun seni aptal '' dalga geçer şekilde söylediği şey Rana'nın hoşuna gitmemiş olacak ki kolunu Jack'den kurtardı.

'' Bana bak ahbap bize bulaşma'' diye çemkirdi Rana.

''kızımız hırçın çıktı ha? '' deyip gülmüştü. Bu artık damlanın sonuydu. Ani bir hareketle boğazından tutup onu karşıdaki tuğladan yapılmış duvara attım. Canı acıdığı belliydi ki direk man yere düşmüştü. Üstüne atlayıp yumruk atmaya başlamıştım. Normalde kanını içer onu öldürürdüm ama Rana burdayken yapamam.

'' Neden onun kanını içmiyorsun Zayn? '' diyen bir Rana beklemiyordum tabii. Yoksa Rana beni öğrenmiş miydi? Ama nasıl?

media : Jack, Rana'yı sıkıştırdığı an.

 VOTE VE YORUM LÜTFEN!!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 12, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Banned?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin