Episode 10

165 12 1
                                    

Hepsini halletmişti. Onlar ölmüştü. Ve bana bakıyordu. Yavaşça yanıma gelmişti.

''bana ne yaptınız ? diye sinirli bir şekilde bakıyordu. ve devam etti

''ben böyle olmak istemiyorum (eski haline döndü ) lütfen beni değiştir Harry, lütfen '' diye ağlamaya başladı.

ALIŞACAKSIN ASH, ALIŞACAKSIN....

Ashley'in ağzından..

Onları öldürmüştüm zaten bunu yapabileceğimi biliyordum ama bu kadar kısa sürede öğrenebileceğimi tahmin etmemiştim. Kendimdeki değişiminde farkındaydım. Bir kaç kez Harry ve Tiffany olmadan değişmiştim. Değiştiğimde gözlerim kırmızı ve saçlarım fazla fazla fazla uzun oluyordu, onların uzun olması beni uçurmasını sağlıyordu yani saçlarımda çok güçlüydü. Saçlarımın rengi ise sarıdan siyaha dönüşüyordu ve saçlarım kendi kendine hareket edebiliyorlardı ve doğruyu söylemek gerekirse bazen benden akıllı davranıyorlardı. Diğer güçlerime gelince ise daha yeni yeni keşfetmeye başlamıştım. Ama hoşuma gitmeye başlamışlardı. Bahetmeye başlarsam öncelikle şu ellerimi anlatmalıyım. Gerçekten sinirlendiğimde onlara hakim olamıyordum kendi kendiliğine içindeki sıcaklık artıyor ve direk sinir olduğum kişiye parçalama isteği veriyor ve hakim olamıyorum. Onları da bu sayede çok kolay öldürmüştüm zaten. Ve.. ve onlar bana ucube demişlerdi.. Evet sanırım bunları duymaya alışmalıydım..

Harry'nin ağzından..

Ashley gerçekten mükemmeldi... O.. çok mucizeviydi. Ona bakmaya doyamıyordum. Ama bir yandan da Tiffy için üzülüyordum hala iyileşmemişti ve yarın okul vardı.. Onu okula gelmemesi için ikna etmeliydim..Yavaşça yanına yürüdüm..

''Merhaba Tiffy'' diye ses çıkardığımda sadece kafasıyla bana bakmakla yetindi.

''yarın okula gelemezsin '' dememle 

''hayır Harry, ben..ben iyiyim '' dediği bir oldu.

''konu kapandı gelmiyorsun'' Ash yanımıza gelerek söyledi. Çok hızlı öğreniyordu. Her şeyi..

''ve şimdi hepimiz uyumalıyız.. gerçekten.. bugün çok zor bir gündü. ''diye eklemişti. Uyumayı severdim ve buna kesinlikle hayır demezdim...

-------------------------------------------------

Ashley'in ağzından..

Sabah ilk kalkan her zamanki gibi ben olmuştum.Üçümüzde aynı evde uyumuştuk bu güvenliydi bir yandanda tehlikeli.. Neyse... 

Aşağı inip kahvaltı hazırlamaya başladım, Harry ne sever diye bir fikrim yoktu onu pek fazla tanıma fırsatım olmamıştı ama hareketleri,bakışı,öpüşü ona aşık olmama yetmişti. Dolabı açtığımda gerekli malzemelerin olduğunu görünce mutlu olmuştum. Ona harika bir kahvaltı hazırlayabilirdim. İlk önce salamları çıkardım ve paketini açıp doğruca tabağa yerleştirdim sonrada masaya götürdüm.Sonra domates kesip aynı şekilde masaya, 2 kişilik bir omlet yaptım gerçekten harika görünüyordu, ve en son olarak zeytin peynir tabaklarını da getirip masaya yerleştirdim. Sonrada güzelce portakal suyu sıkıp masaya koydum. Bunları yapmak tam 1 saatimi almıştı, özel yeteneklerimi kullanabilirdim ama istemiyordum. Ashley olarak yapmak istiyordum bir ucube olarak değil.. 

Masanın hazır olduğunu ve görüntüsünü de beğendikten sonra kendimi överek merdivenlerden çıkmaya başladım ve doğruca Harry'nin odasına girdim. Çıplak uyumayı seviyordu herhalde.. Bu görüntüyü saatlerce izleyebilirdim ama okula geç kalmak istemiyordum..

''Hadi Harry uyanma vakti '' diye yavaşça dürtükledim.

''Gitmeyelim bugün okula bebeğim '' diyerek beni de yatağa çekmeye çalışıyordu ama izin vermedim.

''hadi Harry lütfen sana harika bir sofra hazırladım '' diyip kendimi övmekten vazgeçmedim.

''Harry zor kullandırma ''diye açıkca söyledim. Bunları söylerken gülüyordum. Ve günah benden gitmişti. Ellerimi kullanarak onu ayaklandırmıştım ama o bunu anlayamamış olacak ki hala uyuyordu. 

Yavaş yavaş merdivenlerden inmeye başladım ve hala onu peşimden sürüklüyordum. Ve masaya geldiğimizde aniden onu sandalyeye bırakmıştım. Ve sandalye kırılmamıştı. Harry kaç kiloydu?

''acıdı ''diye doğrulmaya başladı.

''bunu sen istedin bebeğim '' diye dudak büzdüm. Büzdüğüm anda dudağımı öpmeye başladı, biraz karşılık verip durdurdum ve yemeğimizi yemeğe başladık.

Yemeklerimiz bittikten sonra hızlıca masayı Harry topladı, bende üstümü giyinip çıktım. Yine her zamanki gibi siyah pantalon ve üstüne koyu mavi bir tşört giymiştim altınada converse.. Converselere aşırı derecede takıntım vardı.

Harry ile arabaya bindiğimizde hızlıca arabayı sürmeye başladı. Artık korkmuyordum.. Ölmekten.. 

Okula geldiğimizde ise okul bi hayli kalabalıktı ve biz nedenini anlayamamıştık. Bir süre sonra müdürün topladığını farkettik ve bizde hızlıca inip okula giriş yaptık ve dinlemeye başladık..

''Merhaba çocuklar! Bu yeni yıla yeni başladık fakat biraz farklı başladık! Bunun nedenini sadece ben biliyorum ve şimdi sizede açıklama vakti geldi! Okul değişme programı ile Türkiye'den bir öğrenci gelecek! Bizden de onlara bir öğrenci gidecek! Yarın okulumuza gelecek..Bazılarınız Türkiye'yi bile bilmiyor olabilir ama çok güzel bir ülkedir ve insanları çok iyidir.. Bu gelecek kızda şarkı ile uğraşıyor ve okulunda yarışmalara katılmış biri.. Onu okulumuza davet etmek mükemmel bir duygu. Bizden de biri gidecek demiştim.. O kişiyi biz seçeceğiz.. Size haber vereceğiz.. Şimdi herkes sınıflarına ! '' diye sonunda bağırdı. Acaba bu yeni gelen kız nasıl bir şeydi gerçekten çok merak ediyordum. Belki de iyi anlaşırız neyin ne olacağı belli olamazdı öyle değil mi ? 

''ne düşünüyorsun ?''Harry'nin sorusu ile kendime geldim..

''Hiç- hiçbir şey ''diye söyledim. Ne düşündüğümü ben bile bilmiyordum ki! 

--------------------

ARKADAŞLAR GERÇEKTEN MUCİZE BİR ŞEY İLE YENİ BİR PART YAZDIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ... TÜRKİYE'Yİ DE İŞİN İÇİNE KATTIM. BİR SONRAKİ BÖLÜM GERÇEKTEN MÜKEMMEL!!!!!

Banned?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin