Episode 5

209 14 2
                                    

Episode 5

Arkadaşlarönceliklehepinizeayrıayrıçoktesekkurederim !!! hikayemiokuyorvebeğeniyorsunuzbubeniciddianlamdaaşırımutluediyor. veyinetekrardanburadanİpekMattaloğlunateşekkürlerimiiletiyorum. kardeşim!!!

Harry'ninağzından....

O ikisi kaçtı fakat onların acilen işlerine bakmam gerekiyor çünkü insanlara ötmelerini istemiyorum. Ve ayrı zamanda şuan yere çökmüş olan Ashley'i de bırakıp gidemem. Ona her şeyi anlatmak için hazırım. Yanına doğru ilerledim...

"Ash.. " diye ellerine doğru gitti ellerim.

"banadokunma,sakın" diye itti beni Haklıydı. Gözlerinin önünde çocuğun kanını emmiştim. Bunu yapmamam gerekiyordu. Ama bizi korumalıydım.

"sakinol" dedim ve biraz gülümsemeye çalıştım.

" senNesinböyle " bana çok kötü bakıyordu benden iğreniyordu.

"hiçfilmizlemedinmicidden ? " diye soru yönelttim biraz dalga belki ortamı yumuşatır diye düşünmüştüm fakat daha da gergin hale geldi. Aniden fırlayıp,

" oçocuğuöldürdün! " diye bağırmaya başladı. Onu susturmak zorundayım.

"birazsessizolAsh" diyerek yaklaşmaya başladım.

" üzerimegelme, banadokunma, benimlekonuşma , benimlehicbirşeyyapma! " diye bağırdı.

" Ashley! Dinle beni lanet olsun dinle sadece dinle !" diye bu sefer de ben bağırdım. Ama onun beni hiç takmadığı belliydi ki arkasını dönüp gitti.

"Ashleydur! " etrafta kimse yoktu ve hava kararmaya başlamıştı tek başına gitmesine izin veremezdim.

" seninlebuyüzdenarkadaşolmadımişte! " diye bağırdım. Ve aniden durdu. Biraz yakındık.

" Tiffanydeseningibideğilmi ? " diye beklemediğim bir soru yöneltti aslında bekliyordum ama bu konuda değil.

Banned?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin