Probudilo me jebeno svjetlo. Okrenula sam se prema Chrisovom krevetu, ali njega nisam vidjela. što se dogodilo jučer...gadilo mi se ali mi se i svidjelo.
Sišla sam dolje i vidjela Chrisa sa nekom kurvom. Imala je plavu dugu kosu i zelene oči, a niz tijelo joj se spuštala kratka crvena haljinica iz koje je sve ispalo. Sranje, primjetili su da buljim.
-Ne dajte se omesti, došla sam samo po kavu.
Okrenula sam se i osjetila sam njezin pogled na sebi. Primjetila sam da je Chris nestao.
-Slušaj me mala. Ti si mu još samo jedna u nizu, ali ja sam ta kojoj se uvijek vraća tako da nemoj ni probati oteti ono što je moje.
Isuse koja kravetina. Nikad šutila nisam, pa neću ni sad. I ovako su me previše gazili
-Nemoj si umišljat curo, nisi ništa posebno, a s takvim idiotom se i nećeš usrećit. Ne zanima me šta ćeš raditi s njim, ali radite to dalje od mene jer mi se želudac okreće dok te gledam.
- Zapitaš li se ikad tko je kriv za smrt tvoje majke?
Okrenula se i izašla iz kuće. Na što je mislila kada je spomenula moju majku...koji kurac?
-Idiote miči ruku s moje guzice.
-Pa kad si onako krvoločno otjerala Lidiju morati ću tebe hvatati.
Lidija, znači tako se zove?
-Nego, hoće li ta kava?
-Napravi si ju sam.
Čim sam to rekla znala sam da sam pogriješila. Nagnuo me preko kuhinje i uhvatio me za vrat. Lagano mi je prelazio rukom preko bedra i ljubio me po vratu. Skinuo mi je majicu i pokidao grudnjak. U tom trenu je ušla moja maćeha, ali samo se nasmijala i prošla. Zašto nije ništa rekla? A vidjela je da mi cure suze i da želim pobjeći...koji se kurac ovdje događa. Ušao je naglo, a ja sam molila Boga da što brže svrši. Udaljio se od mene a ja sam ostala u istom položaju.
-Što je sad?
-Ne mogu hodati boli me.
Vikala sam kroz suze. Preokrenuo je oči i došao do mene. Uzeo me je u naručje i odveo do naše sobe. Položio me na krevet, a ja sam zaspala. Mogao je otići, ali osjetila sam da je još ovdje. Pokrio me je i legao pored mene. Tako smo i zaspali.
YOU ARE READING
Huligan
Mystery / ThrillerBila je djevojka željna znanja, pisala je knjige i uvijek je bila štreberica,ali što kada se osoba promijeni. Što kada te on primjeti, a na njegove najmračnije strane nisi spremna. Što se dogodi kada uspiješ u životu toliko da ti svi zavide?