Njegova lutka

3.4K 117 0
                                    

"Ja sad idem dolje. Ako ti nešto treba pozovi Sarah."
Odmaknuo se, a ja sam samo gledala njegove mišiće.
On je to primjetio te mi se perverzno nasmijao.
Otišao je, a Sarah je ušla odmah za njim.
Odložila mi je na stol melanš i jamnicu.
"Vidim, bojiš se."
Rekla mi je.
Bila je prijateljski nastrojena.
"Pa malo da, ne znam zašto sam ovdje."
"Gledaj. Mi ga služimo i slušamo, a on nam kupuje što mi želimo. Ti si vjerovatno posebna jer si dobila ovu sobu. Prije tebe je tu bila samo jedna djevojka, Lidija.
Ako budeš neposlušna dobiješ batina. Postoje dvije vrste djevojaka. Originali i kopije. Zvuči čudno, ali to nam je naziv da shvatimo da smo samo stvari. Grupa originala je vodeća. A glavna u toj grupi je Lidijina mlađa sestra Nensi. No bila ti u Originalima ili kopijama Chrisa slušati moraš.
I čuvaj se Roxi."
Ostala sam zapanjena. Ali znala sam da ovo nije vrijeme za biti u stanju šoka.
"Tko je to?"
Pogledala me sa sažaljenjem u očima.
"Ćerka Chrisovog oca. Vezani su, ali problem je što je ona biseksualka. Ginekologinja je i ići ćeš kod nje na pregled. Vjv će te silovati, ali naviknut ćeš na to. Ja sada moram ići. Obuci nešto ležerno zbog pregleda. I ako me trebaš pozovi, ja u ovu sobu ne mogu doći osim ako me Chris ili ti ne pozovete."

.......

Prošlo je dva sata.
Istuširala sam se i obukla plavu trenerku Nike

Istuširala sam se i obukla plavu trenerku Nike

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vidjela sam Sarah na vratima.
"Pozvao me Chris dođi ideš samnom."
Hodali smo dugim hodnicima.
Shvatila sam da Roxi vjv ima ured u vili.
Hodnici su bili predivne bijele boje sa ponekim ormarićom ili cvijetom.
Stigli smo do bijelih vrata sa dvije zlatne ručke.
"Dobro ju slušaj inače će te kazniti." Hanna je pokucala na vrata i Roxi ih je otvorila.
Bils je to žena plave kose i zelenih očiju.
Malo je reći da je bila u nekom dopičnjaku.
Držala je olovku u svojim punim ustima i grickala ju.
Ušla sam unutra.
Polegla me na stol i skinula mi majicu.
Isto to je napravila i s trenerkom i gačicama.
Pregled je prošao uredu.
No znala sam da sada sljedi pakao.
"Znaš moj brat vas je uvijek znao birati."
Sjela je na mene i poljubila me. U usta. Opirala sam se. Nisam ovo željela.
To ju je razljutilo uhvatila me za vrat i otvorila mi usta.
Gurnula mi je jezik unutra. Prihvatila sam ga. Silovana ću biti svakako. Možda me ovako blaže kazni. Malo se odigla.
Par trenutaka me gledalala.
Nabila mi je ruke na krevet i mokrim jezikom mi je prelazila preko vrata.
"Kučko. Moli me da te jebem."
Nisam ovo željela. Nadala sam da će Chris uletiti i spasiti me. No to se nije dogodilo.
Radila je samnom što je htjela.
Bilo je odvratno.
Iz ordinacije sam otrčala uplakana.
Ovo su moja vrata pakla.

HuliganWhere stories live. Discover now