Chris

2.9K 110 19
                                    

Sjedim pored nje. Bila je nekako drugačija. Popunjavala je moje praznine. Mogao sam ju iskoristiti za posao, a ona je napravila toliku glupost, zaspati u kadi? Kada se probudi ići će ka privatnom psihijatru. Stvarno sam želio da se kod mene osijeća kao kod kuće.
Što ako joj je moja sestra naudila? Letit će iz te kuće. Mog anđela niko neće dirati osmi mene.
-Oprostite?
-Da doktore, recite.
-Stanje joj se značajno popravilo, vjv će se probudit, ali pitanje je kada, odite se odmoriti. Javit ćemo ako bude promjena.
-Hvala vam doktore. Idem se presvuci pa cu se vratitit.

Piščev pov

Dasy se uspjela probuditi.
Morala jr ostati u bolnici.
Sve je bilo uredu. Nakon mjesec dana su ju pustili kući. Svi su bili na zabavi, a ona je ostala sama u Vili. Barem je to Chris mislio.

Dasy

Čula sam buku u hodniku. Sišla sam dolje pomalo uplašena. Mislila sam da sam sama. Lagano sam se spustila prema dolje. Tamo je stajao čovjek u crnom odijelu. Ne sjećam se da sam ga prije viđala u vili. Bio je okrenut leđima. Gledala sam u njega par trenutaka. Bio je visok, proćelav. Gledao je nekako znatiželjno ptostorije. Kao da nikad nije bio tu, što je čudno, jer Chrisovi zapodlenici znaju svaki kutak vile.

Okrenuo se i nasmijao se.
-Dobra večer, mogu li vam pomoći ?
Upitala sam ga.
-Ne hvala ti, ja sam Chrisov batler, Stjepan.
Pogledala sam ga sumnjičavo.
-Uredu, idem ja u sobu.

Krenula sam trcati gore u sobu.
Vidjela sam mobitel na krevetu kako blica. Propusten poziv. Chris. Odlučila sam ga nazvati. Odzvonilo je tri puta nakon cega se cuo glas s druge strane.
-Ej malena, kako si? Htio sam samo provjeriti jer sve uredu.
-Da sve je okej, gledam horor neki.
-Hmm zar se ne bojiš. Sama si u vili, a ti gledaš horore. Hrabrija si nego što sam mislio.
-Da, ako se nešto dogodi otići ću do Stjepana, ne boji se.
S druge strane je vladala tišina nakon čega sam čula drhtanje u Chrisovom glasu.
-Tko je Stjepan?

Sada sam se uplašila.
-Pa tvoj batler.
-Dasy zaključaj se u sobu.
Vikao je.
-Sada ću doći.
Mobitel mi se tresao u ruci.
- Što je bilo?- upitala sam.
-Dasy....ja nemam batlera....

ja nemam batlera

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
HuliganWhere stories live. Discover now